Asociația Promo-LEX angajează Asistent/ă de Program
Ref: 8 din 07.09.2022
Denumirea postului: Asistent/ă de Program, Programul Monitorizarea Proceselor Democratice.
Scopul Postului: Titularul/Titulara postului va oferi asistență în procesul administrării programului și implementării activităților din cadrul proiectelor Asociației.
Relațiile ierarhice: Se subordonează Coordonatorului de Program.
CERINȚE
Studii: Studii superioare în următoarele domenii: management, economie, științe politice, științe sociale, resurse umane, drept sau alte domenii relevante;
Experiență profesională: experiență de lucru într-o funcție similară – minim 1 an. Experiență de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale și/sau organizațiilor donatoare naționale/internaționale – va constitui un avantaj.
Competențe și Abilități:
- abilități excelente de interacțiune și comunicare;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă;
- abilități de a lucra independent și în echipă, într-un mediu dinamic și în termeni restrânși de timp;
- abilități avansate de utilizare a computerului (MS Office, Internet), cunoașterea echipamentului de birou (copiator);
- cunoașterea limbii Română, Engleză și Rusă;
- disponibilitate de lucru peste program și pentru efectuarea deplasărilor pe întreg teritoriul Republicii Moldova, inclusiv și în zilele de week-end;
- integritate și discreție profesională;
- responsabilitate și punctualitate;
- neafiliere politică și non-partizanat politic;
- competențe și abilități de bază în management de proiecte și/sau management financiar – va constitui un avantaj.
Asociația Promo-LEX oferă:
- Lucru dinamic și interesant în cadrul unei echipe de profesioniști;
- Salariu competitiv;
- Posibilitate de dezvoltare profesională.
RESPONSABILITĂȚI:
- Oferă asistență Coordonatorului de Program în procesul de planificare și administrare a activităților Programului și a proiectelor realizate în cadrul acestuia;
- Contribuie la planificarea și organizarea sub aspect logistic evenimentelor publice din cadrul Programului/proiectelor și participă la acestea;
- Asistă Coordonatorul de Program în procesul de procurare a bunurilor și serviciilor în corespundere cu procedurile interne de achiziție ale Asociației și/sau ale donatorilor;
- Recepționează și verifică bunurile și serviciile procurate (colectează și gestionează facturi fiscale, acte de predare a serviciilor etc.);
- Menține comunicarea cu prestatorii și partenerii Asociației;
- Participă la elaborarea materialelor informaționale și de vizibilitate necesare pentru realizarea activităților din cadrul Programului;
- Participă la implementarea campaniilor de informare și la elaborarea și distribuția materialelor informaționale/de vizibilitate ale Asociației;
- Efectuează deplasări pe întreg teritoriul Republicii Moldova în vederea planificării și organizării activităților din cadrul Programului;
- Ajustează materialele scrise și publicațiile elaborate în cadrul Programului și coordonează procesul de redactare/traducere a acestora, precum și altor documente de uz intern;
- Participă la ședințele interne în cadrul Programului/proiectelor și asigură înregistrarea proceselor verbale ale ședințelor respective;
- Colectează informații despre progresul activităților și participă la activitatea de raportare internă și externă a Asociației;
- Asistă Coordonatorul de Program în procesul de angajare a resursele umane necesare Programului;
- Realizează sarcini administrative și de secretariat (elaborează și menține documente/dosare de program, creează și menține diverse baze de date, înregistrează procese-verbale etc.);
- Elaborează proiecte de demersuri, cereri, scrisori către actori relevanți pentru planificarea și realizarea activităților Asociației;
- Gestionează și duce evidența corespondenței în cadrul programelor/Asociației;
- Alte responsabilități relevante.
DOSARUL DE APLICARE
Candidații vor prezenta următorul Dosar de Aplicare:
- Curriculum Vitae;
- Scrisoare de motivare, cu indicarea a două persoane de referință (nume/prenume și date de contact);
- Oferta financiară (salariul net solicitat, după reținerea tuturor impozitelor).
Dosarul de Aplicare trebuie expediat prin email la adresa angajare@promolex.md cu mențiunea “Asistent/ă de Program”.
Locul de muncă: Chișinău (sediul Asociației Promo-LEX)
Program de muncă: deplin
Perioada de angajare: Octombrie 2022 – Decembrie 2023, cu posibilitatea prelungirii contractului. Angajarea se va efectua în baza contractului individual de muncă.
Data limită pentru depunerea dosarelor de angajare: 20 septembrie 2022, ora locală 17:00
Vor fi evaluate doar dosarele complete.
Evaluarea dosarelor se va realiza în 2 etape: (1) la prima etapă, dosarele vor fi analizate sub aspectul corespunderii candidaților cu cerințele stipulate mai sus; (2) cea de-a două etapă va consta în intervievarea și testarea candidaților/candidatelor preselectați/preselectate. Pentru etapa II vor fi contactați doar candidații/candidatele preselectați/preselectate.
Pentru mai multe detalii contactați:
Mariana Novac, Coordonatoare de Program,
tel. 069339700, e-mail: mariana.novac@promolex.md
Asociația Promo-LEX este o organizație non-guvernamentală, apolitică și nonprofit, înregistrată la Ministerul Justiției al Republicii Moldova la 19 iulie 2002. Misiunea Asociației Promo-LEX este de a contribui la dezvoltarea democrației în Republica Moldova, inclusiv în regiunea Transnistreană, prin promovarea şi apărarea drepturilor omului, monitorizarea proceselor democratice şi consolidarea societății civile.
Alte anunturi de angajare
- Specialist comunicare cu publicul (ofițer de comunicare)
- Specialist/-ă în îmbunătățirea proceselor (servicii sociale), A.O.”CONCORDIA. Proiecte Sociale”
- Termen extins: cerere de ofertă pentru identificarea a doi consultanți (persoane fizice) pentru prestarea serviciilor analitice
- Comunitatea Mea Program vacancies - Two National Consultants - trainers for LPA capacity building
- IT Consultant, IOM Moldova
- Procurement Associate (G6) - UN Women
- Trade Marketing Specialist
- A.O. ”Amici dei Bambini - Moldova” angajează coordonator/coordonatoare de activități educative
- Extended deadline until 27 April 2024: Associate Administrative Officer, NOB (OHCHR)
- BNM anunță concurs pentru postul vacant de expert coordonator, pe durată determinată, responsabil de autorizarea financiară în domeniul asigurărilor