Centrul de Caritate pentru Refugiați ONG angajează Ofițer pe achiziții și logistică

CONTEXT:

Centrul de Caritate pentru Refugiați (CCR) este o organizație neguvernamentală, non-profit, non-religioasă, non-politică creată în noiembrie 1999. Principalii săi parteneri sunt Înaltul Comisariat al Națiunilor Unite pentru Refugiați (UNHCR) și Biroul Migrație și Azil pe lângă Ministerul Afacerilor Interne al Republicii Moldova.

Misiunea CCR este de a facilita pre-integrarea a solicitanților de azil și integrarea refugiaților și a beneficiarilor protecției umanitare în societatea moldovenească prin desfășurarea activităților comunitare, asigurarea autonomiei acestora prin angajare și sensibilizare.

În cadrul crizei refugiaților din Ucraina, CCR implementează noi proiecte de asistență externă pentru a răspunde celor mai urgente nevoi ale refugiaților care s-au refugiat în țara noastră, precum și comunităților gazdă, atât în Chișinău cât și în regiunile Republicii Moldova.

În legătură cu aceasta, suntem în căutare de Ofițer pe achiziții și logistică care să fie implicat în noile proiecte de urgență, pentru a gestiona și susține operațiunile proiectelor, și anume implementarea, dezvoltarea și monitorizarea proceselor de logistică și achiziții.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:

  • Identificarea furnizorilor și contractorilor de bunuri și servicii în procesul implementării proiectelor, în conformitate cu procedurile de achiziții CCR și ale donatorului;
  • planificarea și urmărirea implementării corecte a activităților proiectelor;
  • efectuarea și administrarea procurărilor și achizițiilor de bunuri și servicii;
  • asigurarea conformității procesului de achiziție cu Manualul de achiziții CCR și cu principiile de achiziție ale donatorului în negocierea cu furnizorii, respectând principiului de bază: cel mai bun raport calitate-preț;
  • sprijinirea echipei de proiect pe tot parcursul ciclului proiectului.

EXPERIENTA/CALIFICARI NECESARE:

  • Experiență în domeniul Achiziții si Logistică;
  • capacitatea de a lucra fără supraveghere directă, atent la detalii, orientat către rezultate, flexibil și asumat;
  • capabil să planifice și să organizeze propria muncă în funcție de nevoile planului de implementare a proiectelor;
  • experiență de lucru în domeniul ONG sau în mediul international ar fi un avantaj;
  • cunoștințe de utilizare a PC;
  • permis de conducere ar fi un avantaj puternic;
  • cunoasterea limbilor română, engleză și rusă.

MODUL DE APLICARE:

Candidații interesați sunt invitați să depună CV-ul și o Scrisoare de intenție la adresa: charitycentre4refugees@gmail.com.

Data limită de aplicare: 24 iunie 2022.

Doar candidații selectați vor fi contactați pentru interviu.

Articol adaugat de: Maria Pîslaraș