Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
EcoContact: Asistent proiecte de mediu
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
EcoContact angajează Asistent de proiect
Termeni de referință
Denumirea funcției: Asistent de proiect
Durata angajării: 3 luni, cu posibilitate de extindere.
Tip contract: Contract prestări servicii
Limbi obligatorii: Româna, Engleza, (Rusa prezintă un avantaj)
Locul de activitate: Chișinău
Termenul limită de aplicare: 21 iunie 2022
Scopul
Asociația Obștească EcoContact este o organizație neguvernamentală de mediu cu sediul la Chișinău. Misiunea organizației este „de a contribui la formarea unei societăți responsabile pentru respectarea drepturilor omului și pentru a asigura un mediu favorabil pentru generația prezentă și viitoare, oferind sprijin pentru îmbunătățirea mediului, precum și parteneriate pentru dezvoltarea durabilă a comunităților din Moldova”.
Fiind o asociația dinamică, EcoContact se focusează pe aspecte de dezvoltare organizațională și oferă posibilitățile angajaților de creștere și dezvoltare personală.
Descrierea postului vacant
EcoContact angajează un Asistent de proiect pentru un post cu normă întreagă/ cu norma parțială (menționați la aplicare care este formula preferată) pentru administrare a organizației și asigurarea activităților de promovare și PR.
Responsabilitățile:
Sarcinile specifice funcției includ:
- Oferirea suportului administrativ managerului de proiect în revizuirea documentelor de proiect, pregătirea solicitărilor de oferte, organizarea evenimentelor (inclusiv on-line), identificarea participanților la evenimente, asigurarea suportului logistic în timpul evenimentelor;
- Elaborarea rapoartelor, actualizarea planului MEAL (Monitorizare, evaluare, răspundere și învățare) lunar, inclusiv colectarea, introducerea și analiza de bază a datelor proiectului
- centralizarea informațiilor legate de evenimentele trecute organizate de asociație și parteneri;
- Colectarea de informații privind practicile naționale/internaționale care tratează un subiect de importanță, pe care echipa de proiect îl consideră de actualitate și asupra căruia planifică să se expună prin opinii, propuneri de politici publice, producerea de materiale informative etc.;
- Implementarea strategiei de comunicare a Asociației prin pregătirea comunicatelor de presă, urmărirea postărilor și reflecțiilor pe media socială
- Asigură elaborarea articolelor și publicitatea lor în mass media
Educație și Calificări
Candidații pentru poziția de asistent de proiect vor întruni următoarele cerințe minime:
- Cel puțin studii de licență în domeniul protecției mediului, statistica, dreptului, PR;
- Minim doi ani de experiență de lucru cu experiență demonstrată;
- Cel puțin 1 an de experiență în poziții similare;
- Cunoștințe în domeniul protecției mediului din Republica Moldova și din alte state (constituie un avantaj);
- Abilități de lucru în echipă și în regim cu termene limită stricte;
- Abilitatea de a comunica eficient atât în formă orală, cât și în scris în română, și engleză – rusa va fi considerată un avantaj;
- Abilități de formulare concisă a propunerilor și rapoartelor;
- Nu este angajat(ă) în sectorul public, nu este funcționar public.
- Capacități de a desfășura activități/taskuri pe cont propriu.
- Funcția implică și deplasări în diverse localități din Moldova. Solicitanții care au permis de conducere și/sau mașină constituie un avantaj.
Cum să aplici
Candidații cointeresați pot transmite următoarele acte la adresa de email hr@ecocontact.md, cu mențiunea poziției pentru care aplică - asistent de proiect. Termen limită este 21 iunie 2022
- CV
- Scrisoare de Motivare
- 2 persoane de recomandare cu datele de contact ale acestora
Doar persoanele pre-selectate vor fi contactate.
- Keystone Moldova contractează serviciile unui diriginte de șantier
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








