Asociația Obștească Societatea de Cruce Rosie din Moldova, angajează Administrator oficiu

Asociația Obștească Societatea de Cruce Rosie din Moldova, angajează Administrator oficiu

Descrierea organizatiei:

Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova, activează mai bine de 97 de ani, și este o organizație non-guvernamentală, non-profit, apolitică şi funcţionează în baza Convenţiilor de la Geneva din 1949, ce au fost ratificate de Republica Moldova, prin legea cu privire la “Societatea de Cruce Roșie din Moldova” și a Statutului Crucii Roșii și Statutul Mişcării Internaţionale de Cruce Roşie şi Semilună Roşie.

Societatea de Cruce Rosie din Moldova a fost recunoscută oficial prin Decretul Președintelui Republicii Moldova, drept auxiliară autorităților publice în domeniul umanitar. Rolul auxiliar al Societății de Cruce Roșie din Moldova prevede un parteneriat constructiv cu Guvernul Republicii Moldova, bazat pe colaborare și susținire reciprocă, fapt stipulat în Rezoluția 2 adoptată în cadrul celei de-a 30-a Conferințe Internaționale a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie, la care au participat reprezentanții Guvernelor și Societăților Naționale.

Parlamentul Republicii Moldova a adoptat  Legea cu privire la “Societatea de Cruce Roșie din Moldova.”

Societatea de Cruce Roşie din Republica Moldova a fost recunoscută de către Comitetul Internaţional al Crucii Roşii ca membru cu drepturi depline în cadrul Mişcării Internaţionale de Cruce Roşie şi Semilună Roşie din care fac parte 192 de Societăți de Cruce Roșie și Semilună Roșie.

În baza celor şapte principii fundamentale ale Mişcării Internaţionale de Cruce Roşie şi Semilună Roşie (Umanitate, Neutralitate, Imparţialitate, Independenţă, Voluntariat, Unitate şi Universalitate), Societatea de Cruce Roşie din Moldova îşi extinde activitatea pe întreg teritoriul Republicii, inclusiv în partea stîngă a Nistrului.

Obiectivele prioritare ale Socității de Cruce Roșie din Moldova sunt:

  1. Pregătirea şi intervenţia în caz de dezastre naturale şi tehnogene;
  2. Sănătatea şi asistenţa persoanelor social-vulnerabile la nivel comunitar;
  3. Instruirea populației în Acordarea Primului Ajutor Pre-medical;
  4. Promovarea donării de sînge voluntară și neremunerabilă;
  5. Proiecte sociale pentru susținerea persoanelor vulnerabile;
  6. Promovarea Principiilor Fundamentale ale Mişcării Internaţionale de Cruce Roşie şi Semilună Roşie şi a Valorilor Umanitare prin diseminarea Dreptului Internaţional Umanitar.

Fidelă idealurilor sale – de a preveni şi alina suferinţele în orice împrejurări, Societatea de Cruce Rosie din Moldova depune eforturi pentru soluţionarea multiplelor probleme sociale cu care se confruntă bătrînii solitari, persoanele și copiii cu dizabilități, copiii orfani, familiile cu mulţi copii și familiile monoparentale din Moldova.

 

Sarcini specifice:

  • Îndeplinirea diverselor sarcini administrative și de secretariat pentru a asigura buna funcționare a oficiului;
  • Gestionarea corespondenței, recepționarea apelurilor telefonice și redirecționarea apelurilor;
  • Îndeplinirea sarcinilor variate în funcție de necesitățile echipei;
  • Pregătirea materialelor necesare pentru utilizarea în cadrul diverselor vizite şi deplasări în teren etc.;
  • Traducerea documentelor din limbile română-rusă - engleza;
  • Oferirea asistenței în activitățile de achiziții, management financiar, management organizațional;
  • Oferirea suportului logistic pentru buna desfășurare a activităților și evenimentelor din cadrul proiectelor;
  • Alte activități de logistică, management organizațional etc.
  • Coordonarea activităților de birou.
  • Și alte sarcini ce țin de activitatea Crucii Roșii din Moldova.

 

Cerințe:

  • Obligatoriu: Studii superioare sau medii de specialitate;
  • Cunoștințe: operare PC: Word, Excel, Acces, Power Point; abilități avansate de navigare pe Internet, operare cu instrumente de dezvoltare a materialelor de PR ar prezenta un beneficiu (infografice, spoturi video, newsletter etc.).
  • Limbi vorbite: nivel avansat de comunicare în Română, Rusă și Engleză (nivel mediu).
  • Abilități: de a utiliza atât limbajul scris, cât și cel oral pentru a concepe și transmite mesaje coerente către grupurile țintă, bune abilități organizatorice.
  • Cerinte generale: Gândire creativă, abilități de analiză și planificare; autonomie și abilitați de lucru în echipă; inițiativă, dinamism şi responsabilitate; abilități de prezentare și negociere.

 

Experiență:

  • Minimum 2 ani de experiență în domeniul solicitat sau alte domenii aferente.
  • Abilități interpersonale puternice și abilitate de a lucra bine cu oamenii.

Condiții:

  • Programul de lucru 8 ore/ zi;
  • Acces la telefonul fix/fax de serviciu, PC, xerox, printer, proiector video etc.
  • Perioada de probă: 3 luni.

 

Aplicare:

  • Data limită pentru depunerea dosarului: 19 iunie 2022, ora 18:00.
  • CV completat si scrisoare de recomandare vor fi depuse la adresa electronică redcross.md@gmail.com cu indicare la Tematica mesajului ”Specialist Administrator oficiu  – [aici scrieținumele dvs.]”.
  • Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.