Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
ADRA Moldova caută JURIST
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Agenţia Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere şi Ajutor (ADRA) este brațul umanitar global al Bisericii Adventiste de Ziua a șaptea – parte a comunității adventiste de 20 de milioane, cu sute de mii de biserici la nivel global și cea mai mare rețea integrată de asistență medicală și educație din lume. ADRA oferă ajutor și asistență pentru dezvoltare persoanelor din peste 118 țări – indiferent de etnie, afiliere politică, sex sau asociație religioasă. Prin parteneriatul cu comunitățile, organizațiile și guvernele locale, ADRA este capabilă să livreze programe relevante din punct de vedere cultural și să construiască capacitatea locală pentru o schimbare durabilă.
Înființată în 1999,ADRA Moldova este o agenție umanitară și de dezvoltare, cu biroul central situat în Chișinău. Agenția este un membru activ în toate clusterele din Moldova și face parte și din echipa de urgență înființată de ministerele locale prin birourile de sprijin din țară. ADRA Moldova are în prezent 26 de angajați, în timp ce își crește capacitatea de personal ca răspuns la criza din Ucraina.
Contract: Local
Durata: 1 an
Locație: Chişinău, str. Gh.Asachi 26/1
Sarcina principală a juristului este de a fi responsabil pentru toate aspectele juridice din cadrul AO ADRA Moldova.
Cerințe:
- Cunoașterea legislatie Republicii Moldova
- Studii superioare în domeniul juridic;
- Experiență de activitate în domeniu juridic;
- Cunoașterea limbilor română, rusă și engleză (constituie un avantaj);
- Cunoașterea PC (Word, Excel, Power Point etc.);
- Capacitatea de întocmire și elaborare a contractelor;
-Cunoașterea și respectarea normelor juridice, morale și etice, precum și a deontologiei profesionale.
Responsabilitati și sarcini:
- Elaborarea și întocmirea actelor juridice;
-Analizarea și aprobarea contractelor existente și adaptarea conform legislatiei civile;
- Analizarea contractelor de muncă între asociație și angajați și propunerea de soluții pentru buna desfașurare a activității;
- Actualizarea permanent a informațiilor referitoare la noile modificări de legislație și punerea la dispoziție către persoanele interesate din organizație a noilor informații și implicații pentru activitatea acestora;
- Soluționarea problemelor apărute în activitatea companiei din punct de vedere legal;
- Instructarea personalului cu privire la corectitudinea și modul de aplicare a planurilor și strategiei elaborate de acesta, din punct de vedere legal;
-Verifică și ține evidența contractelor;
-Răspunde de evidența, corespondența și arhivarea actelor.
Competențe:
- Abilități de coordonare;
- Exprimarea excelentă a ideilor proprii în scris și verbal, responsabilitate și punctualitate;
- Abilități de lucru în echipă și individual;
- Orientare spre rezultate;
- Rezistență la stres;
- Abilitați de rezolvare a problemelor urgente si de luare a deciziilor.
Procesul de aplicare:
Candidații interesați sunt rugați să depună cererile până pe 10 iunie 2022, la: hr.adramd@gmail.com
Aplicațiile trebuie să includă următoarele documente:
1. Curriculum Vitae (CV), în limba romana;
2. O scrisoare de intenție, motivând interesul pentru această poziție.
Aplicațiile vor fi analizate în mod continuu, iar ADRA își rezervă dreptul de a opri procesul de aplicare odată ce a fost identificat un candidat potrivit. Doar candidații selectați vor fi contactați. Nu sunt permise cereri de apeluri telefonice.
La ADRA Moldova, ne angajăm să protejăm comunitățile, personalul și alte persoane cu care lucrăm. Vom face tot posibilul pentru a ne asigura că sunt recrutați doar cei care pot promova un mediu de lucru fără abuz sau prejudiciu pentru oricine lucrează sau intră în contact cu ADRA Moldova. Acest post va fi supus unor serii de verificări.
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Inginer integrare a sistemelor informaționale
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” объявляет набор на должность Специалиста по защите прав ребёнка
- Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








