NRC recrutează un coordonator pentru strămutarea urbană și în afara taberelor

Ca răspuns la strămutarea pe scară largă a refugiaților care fug din Ucraina, NRC este în proces de a organiza operațiuni umanitare pentru refugiații care sosesc în Polonia, România și Moldova. NRC va răspunde, concentrându-se pe o abordare integrată care combină domeniile noastre sectoriale de expertiză – educație, protecție, strămutări urbane în afara taberelor, asistență juridică (ICLA) și adăpost – lucrând în mare măsură cu parteneri locali.

NRC din Moldova a obținut înregistrarea ca entitate juridică (ONG) în Moldova și este acum eligibilă pentru a căuta finanțare în țară și pentru a angaja personal la nivel local.

Toți angajații NRC sunt așteptați să lucreze în conformitate cu valorile de bază ale organizației: dăruire, inovație, incluziune și responsabilitate. Aceste atitudini și credințe ne ghidează acțiunile și relațiile.

  1. Rol și responsabilități

Scopul postului de coordonator al strămutărilor urbane în afara taberei este de a coordona echipe și activități în vederea implementării operațiunilor în Moldova.

Mai jos este o scurtă descriere a rolului.

Responsabilități generale

  1. Management de linie al personalului de teren al proiectului CM / Deplasarea urbană în afara taberei
  2. Aderarea la politicile, îndrumările și procedurile NRC și conștientizarea strategiilor globale și regionale ale NRC
  3. Contribuiți la dezvoltarea strategiei de strămutare urbană în afara taberei, la propunerile de proiecte și oferiți contribuții cu privire la nevoi și lacunele, luând în considerare, acolo unde este cazul, rolul intervențiilor bazate pe numerar și al programelor bazate pe piață
  1. Gestionați și implementați portofoliul delegat de proiecte de strămutare urbană în afara taberei (activități, buget și documentație de proiect) așa cum este delegat de PM în conformitate cu propunerile, strategiile și cerințele donatorilor și asigurați o calitate tehnică ridicată:
    1. Fie cu implementare directă
    2. Sau prin parteneri de implementare
  2. Coordonarea cu partenerii operaționali: urmărirea activităților, oferirea de consiliere și sprijin, colectarea întrebărilor și nevoilor (instrumente, consolidarea capacităților...) și asigurarea unei relații profesionale de calitate continuă cu aceștia
  3. Acționează ca legătură între NRC și comunitatea umanitară internațională și partenerii operaționali ai NRC (colectarea și partajarea informațiilor de pe teren, după cum este necesar: hărți de servicii, trimiteri, lacune etc.)
  4. Participați la reuniunile de coordonare interne și externe după cum este necesar (grupuri de lucru, grup operativ...)
  5. Furnizați periodic rapoarte de progres către CM/UDOC PDM
  1. Asigurați-vă că proiectele vizează beneficiarii care au cea mai mare nevoie de protecție, explorați și evaluează modalități noi și mai bune de asistență
  1. Promovați și împărtășiți ideile de îmbunătățire și schimbările necesare în activități
  1. Asigurarea capacității personalului de proiect și transferul de competențe cheie
  2. Asigurați legătura și colaborați cu autoritățile locale relevante și cu alte părți interesate cheie
  3. Promovarea drepturilor refugiaților în conformitate cu strategia de advocacy

Responsabilitati specifice

  • Colaborează cu CM/UDOC PDM pentru a dezvolta instrumente și materiale după cum este necesar pentru implementarea proiectului
  • Conduceți planificarea zilnică, săptămânală și lunară a echipelor UDOC și coordonarea operațională (pentru echipele UDOC din biroul de teren), inclusiv pe funcțiile de suport (cu privire la bugete și cheltuieli, recrutare, legătură administrativă, raportare granturi, monitorizare și evaluare)
  • Supraveghea și gestionează calitatea programului activităților echipei UDOC în Moldova, inclusiv responsabilitatea și implicarea efectivă cu persoanele afectate
  • Contribuirea la cadrul de management al riscului pentru programare în Biroul de teren din Moldova și sprijin în implementarea măsurilor de atenuare a riscurilor
  • Asigurați-vă că activitățile proiectului UDOC sunt complet documentate în scopuri financiare, de raportare, de responsabilitate, de învățare și de comunicare.
  • Efectuați vizite regulate pe teren pentru a verifica și monitoriza progresul și performanța proiectului. 

CĂUTĂM UN CANDIDAT CU URMĂTOARELE COMPETENȚE:

  1. Competențe

Competențele sunt importante pentru ca angajatul și organizația să ofere rezultatele dorite. Acestea sunt relevante pentru întreg personalul și sunt împărțite în următoarele două categorii:

1. Competențe profesionale

Acestea sunt abilități, cunoștințe și experiență care sunt importante pentru o performanță eficientă.

Competențe profesionale generice pentru acest post: 

  • Experiență de lucru în tabără sau în poziție de implementare a proiectelor umanitare la nivel comunitar
  • Experiență anterioară de lucru în contexte complexe și volatile
  • Rezultate documentate legate de responsabilitățile postului
  • Cunoștințe despre propriile abilități/profil de conducere
  • Fluență în limba engleză, atât scrisă cât și verbală
  • Cunoașterea fluentă a limbii română și ucraineană, ideal rusă

Abilități, cunoștințe și experiență legate de context:

  • Diplomă universitară într-o materie relevantă, ideal
  • Experiență de cel puțin 3 ani într-o poziție de implementare a unui proiect într-un ONG sau agenție ONU
  • Experiență de cel puțin 1 an într-o poziție de conducere de echipă sau de linie de conducere;
  • Capacitate excelentă de planificare, prioritizare și multitasking;
  • Excelente abilități de lucru în echipă și de comunicare;
  • Proactiv și adaptabil și are capacitatea de a face față situațiilor stresante;
  • Cunoștințe excelente de calculator, inclusiv MS Office (Word și Excel, Microsoft 365 / Google Suite); Cunoștințe instrumente de colectare a datelor apreciate (Kobo…),
  • Cunoștințe de preferat în oricare (sau multiple) dintre următoarele domenii de intervenție: Coordonarea/managementul taberei/sitului, UDOC (proiecte comunitare urbane), WASH, Adăpost/infrastructură

2. Competențe comportamentale

Acestea sunt calități personale care influențează cât de de succes au oamenii în locul lor de muncă. Cadrul de competențe al NRC prevede 12 competențe comportamentale, iar următoarele sunt esențiale pentru această poziție:

  • Gestionarea mediilor nesigure
  • Gestionarea resurselor pentru optimizarea rezultatelor
  • Împuternicirea și construirea încrederii
  • Gestionarea performanței și dezvoltării
  • Planificarea și furnizarea rezultatelor

ÎNCURAJĂM CANDIDAȚELE FEMEII CALIFICATE SĂ APLICĂ ÎN PARTICULAR

CUM SE APLICĂ:

Vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de motivare actualizate la: md.recruitment@nrc.no.

Înainte de 31 mai 2022.

Detalii suplimentare:

Locul de muncă:Chişinău

Tip de contract: 6 luni reînnoibile în funcție de finanțare, performanță și nevoia postului

 

 

Articol adaugat de: Macumu Jean Pierre
Alte articole: