Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
HR Officer
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
HR Officer
HR-Consulting (www.search4staff.com) on behalf of his client - The International Committee of the Red Cross (ICRC) is looking for a Human Resources Officer.
Human Resources Officer is responsible for staff administration within a delegation or sub-delegation, managing every aspect of the employment process, including orientation and training of new staff members. She/he provides HR services in line with the ICRC’s and the delegation’s policies and the applicable laws and regulations.
Responsibilities:
- HR framework, employee relations, collaboration and communication;
- Participate in HR needs analysis and function requirements for existing and new structures;
- Ensure respect for HR budgets (number of FTEs and costs);
- Apply local labour law and headquarter agreement provision;
- Maintain internal HR communication channels with the staff on HR-related issues;
- Recruitment, Selection, Hiring and Onboarding as well as Provide HR briefings to new employees;
- They also assist with payroll management, so employees receive their paychecks on time;
- Provide HR reporting data and statistics.
Requirements:
- Bachelor's degree in human resources, business, or a related field;
- Three to five years of experience in a human resources position or related position;
- Good communication and writing skills in both Russian, Romanian and English;
- Strong knowledge of the Labor Legislation of the Republic of Moldova;
- MS Office (MS Excel): advanced level.
You'll get:
- Experience of working in an international NGO;
- Monday through Friday, between 9 and 18;
- Competitive salary (it could be negotiable according to salary expectations);
- Medical insurance for family.
Interested candidates may send CV to HR-Consulting email address: tv80@search4staff.com
For more information, please call: 060 422 844
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent/ă social/ă în cadrul Echipei interne de Management de Caz
- BNM angajează economist/ă coordonator/oare, responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








