CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară angajează Specialist pentru coordonarea activităților în procesul delimitării publice
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
15/04/2022

Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară angajează Specialist pentru coordonarea activităților în procesul delimitării publice

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Specialist înregistrarea terenurilor si cadastru

Solicitare de Expresii de Interes
(SERVICII DE CONSULTANȚĂ –CONSULTANT INDIVIDUAL LOCAL)

Republica Moldova
Proiectul de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF)
Nr. de Ref. a Proiectului: 
P161238
Denumirea Serviciilor: Specialist pentru coordonarea activităților în procesul delimitării publice

Data publicării: 15 aprilie 2022

 

         Guvernul Republicii Moldova a semnat acordul de finanțare cu Asociația Internațională pentru Dezvoltare pentru implementarea Proiectului de Înregistrare și Evaluare Funciară (PÎEF), având ca scop îmbunătățirea calității sistemului de administrare funciară și evaluarea bunurilor imobile, sporirea transparenței sistemului de impozitare a proprietății.

Proiectul constă din patru componente: (A) Înregistrarea primară a bunurilor imobile; (B) Evaluarea bunurilor imobile; (C) Consolidarea sistemului de administrare funciară; și (D) Consolidarea capacității și managementul de proiect.

O Unitate de implementare a proiectului (UIP) este înființată pentru a sprijini implementarea PÎEF. UIP pentru PÎEF este atribuită Agenției pentru Servicii Publice (ASP), cu scopul de a sprijini ASP și Departamentul Cadastru și Consiliul de Proiect  în implementarea zilnică a activităților PÎEF.

În acest scop, Agenția Servicii Publice, intenționează să selecteze și să contracteze un Specialist pentru coordonarea activităților în procesul delimitării. Obiectivul principal al Consultantului este asigurarea procedurii de inventariere a bunurilor imobile proprietate publică, acordarea consultațiilor/sprijinului autorităților publice locale/centrale, instituțiilor publice/întreprinderilor de stat/societăților pe acțiuni cu cota statului, identificarea și soluționarea impedimentelor în cadrul procedurii de inventariere și delimitare a proprietății publice, monitorizarea procesului de inventariere și coordonare a materialelor cadastrale. Consultantul este membru al UIP.

Scopul activității și sarcinile atribuite

Scopul coordonării activităților în procesul delimitării proprietății publice este stabilirea și soluționarea impedimentelor identificate la toate etapele în cadrul acestui proces, inclusiv și monitorizarea.

Surse de informații inițiale sunt:

  • Documentația cadastrală perfectată de către executanții lucrărilor cadastrale în scopul delimitării proprietății publice;
  • Materialele deținute de către gestionarii bunurilor imobile ce aparțin Statului;
  • Informații deținute în sistemele informaționale ale APP privind bunurile imobile proprietate publică a statului;
  • Informații deținute în sisteme informaționale ale ASP și păstrate în arhiva serviciilor cadastrale teritoriale;
  • Informații din diverse acte normative referitoare la bunurile imobile proprietate publică a statului;
  • Materialele de delimitare precedentă a bunurilor imobile întocmite de Institutul de Proiectări în Domeniul Organizării Teritoriului.

 

Sarcinile principale sunt:

  1. Conlucrarea cu autoritățile publice centrale/locale, instituțiile publice din subordinea autorităților publice centrale, întreprinderile de stat/societăți pe acțiuni cu cota statului a cărui fondator este Agenția Proprietății Publice, în vederea acordării suportului în perfectarea actelor de inventariere, proiectul listei bunurilor imobile și alte acte necesare (ordine de instituire a comisiilor de inventariere, ordine/decizii/dispoziții de delegare a reprezentaților în comisiile de inventariere);
  2. Acordarea sprijinului în perfectarea actelor necesare activității comisiilor de inventariere pentru întreprinderile de stat/societăți pe acțiuni cu cota statului a cărui fondator este Agenția Proprietății Publice;
  3. Întocmirea rapoartelor privind datele prezentate de către autoritățile publice centrale, instituțiile publice din subordinea autorităților publice centrale, întreprinderile de stat/societăți pe acțiuni cu cota statului pe teritoriul fiecărui raion;
  4. Sistematizarea informațiilor parvenite urmare procedurii de inventariere și scanarea materialelor (acte de inventariere, proiectele listei bunuri imobile, ordine/decizii/dispoziții de instituire a comisiilor de inventariere etc.);
  5. Identificarea impedimentelor în procesul delimitării și soluționarea acestora (organizarea ședințelor de lucru, protocolarea deciziilor, formularea propunerilor de modificare/completare a cadrului normativ din domeniu);
  6. Monitorizarea realizării activităților aferente procesului de delimitare a bunurilor imobile proprietate publică;

Descrierea detaliată a sarcinii

Sub supravegherea  Agenției Proprietății Publice și a Direcţiei înregistrare primară masivă a Departamentului cadastru al Agenției Servicii Publice, consultantul va:

  1. Asigura suport autorităților publice centrale/locale, instituțiilor publice din subordinea autorităților publice centrale, întreprinderilor de stat/societăților pe acțiuni cu cota statului a cărui fondator este Agenția Proprietății Publice la etapa inventarierii bunurilor imobile proprietate publică;
  2. Asigura suport autoritățillor publice centrale, gestionarilor bunurilor imobile în procesul coordonării materialelor cadastrale de delimitare a bunurilor imobile proprietate publică;
  3. Asigura identificarea impedimentelor/problemelor întâmpinate de executanții lucrărilor de delimitare și raportarea acestora autorităților publice centrale care duc politica în domeniu;
  4. Asigura documentarea deciziilor stabilite în cadrul ședințelor de lucru organizate cu reprezentanții autorităților publice centrale și comunicarea acestora către părțile implicate în procesul delimitării;
  5. Monitoriza lunar progresul lucrărilor de inventariere și delimitare.

Obligațiunile consultantului

  • Respectarea legislației în vigoare pentru atribuțiile exercitate;
  • Respectarea prevederilor actelor normative de domeniu;
  • Realizarea sarcinilor stabilite corespunzător și în timp;
  • Respectarea disciplinei de lucru;
  • Respectarea standardelor de siguranță și sănătate ale ASP (instruirea va fi oferită de către ASP);
  • Respectarea politicii ASP privind securitatea informațională și protecția datelor cu caracter personal (instruirea va fi oferită de către ASP);

 

 

Livrabile

Luând în consideraţie Graficul de Implementare a Proiectului, Consultantul va prezenta următoarele livrabile:

  1. Rapoarte lunare privind desfășurarea / progresul lucrărilor de delimitare;
  2. Procese-verbale, în cazul organizării ședințelor de lucru;

Livrabilele vor fi prezentate Managerului Proiectului, fiind însoțite de Actul de Acceptanță semnat pe suport de hârtie sau electronic, cel târziu, în decurs de 5 zile lucrătoare după sfârșitul fiecărei luni. Livrabilele vor fi prezentate în 2 exemplare, unul pentru Managerul de Proiect și o copie pentru şeful Direcţiei înregistrare primară masivă a Departamentului cadastru. Raportul va conține, cel puțin, informația despre statutul executării Contractului, probleme apărute, acțiuni necesare de remediere. Orice problemă apărută și care poate prezenta risc în executarea contractului va fi raportată imediat.

Respectarea politicii anti-corupție a ASP (instruirea va fi oferită de către ASP).

Agenția Servicii Publice invită consultanți eligibili de a prezenta interesul în prestarea serviciilor menționate. Consultanții interesați trebuie să prezinte informație care atestă calificarea de a îndeplini sarcinile atribuite și întrunesc următoarele cerințe minime de calificare:

Criterii de calificare

Cerințe obligatorii

  1. Pregătirea profesională - studii superioare în domeniul cadastrului, organizării teritoriului, construcții, geodezie, juridic sau alte domenii relevante sarcinii.
  2. Experiența necesară - experiența în domeniului cadastrulului, experiența în organizarea teritoriului sau reglementarea regimului funciar, administratea proprietății publice, cel puțin 1 an.
  3. Alte abilități şi calităţi:
  • cunoașterea limbii române și limbii ruse;
  • utilizarea software specializate MS Office, CAD, GIS;
  • capacități de analiză, sinteză și comunicare;
  • onestitate, obiectivitate, punctualitate, responsabilitate, receptivitate la idei noi, conlucrarea în echipă.

Cerințe speciale, ar fi un avantaj

  • cunoașterea limbii engleze;
  • posesor a permisului de conducere și auto personal.

Contractul va fi încheiat pentru perioada de un an, cu o perioada de probă de 3 luni. Contractul poate fi prelungit anual, până în iunie 2024, cu condiția performanțelor satisfăcătoare.

Procedura de selectare al Consultanților se va petrece în conformitate cu Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru debitorii Proiectelor de Investiții (iulie 2016, revizuit noiembrie 2017).

Termenul limită de prezentare a CV-urilor este 4 mai 2022, ora  17:00 la următoarea adresă:
e-mail: pief.procurement@asp.gov.md
În atenția: Băgu Ion, Specialist în procurări
Agenția Servicii Publice, Departamentul Cadastru
MD-2005,Chișinău, Republica  Moldova,
str. Alexandr Pușkin 47, of.317

Termeni de Referinţă: Specialist pentru coordonarea activităților în procesul delimitării publice



Articol precedent: Консультант горячей линии 080080011 по поддержке беженцев Precedent Articolul următor: ADRA Moldova caută un Contabil/ă Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
  • Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
  • Redactor(ă)-șef(ă), Emisiuni de actualitate și dezbateri (radio)
  • BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
  • Asociația Promo-LEX angajează Coordonator/Coordonatoare de program

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md