Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
ADRA Moldova caută un Contabil/ă
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informatii Generale:
Agenţia Adventistă pentru Dezvoltare, Refacere şi Ajutor (ADRA) este brațul umanitar global al Bisericii Adventiste de Ziua a șaptea – parte a comunității adventiste de 20 de milioane, cu sute de mii de biserici la nivel global și cea mai mare rețea integrată de asistență medicală și educație din lume. ADRA oferă ajutor și asistență pentru dezvoltare persoanelor din peste 118 țări – indiferent de etnie, afiliere politică, sex sau asociație religioasă. Prin parteneriatul cu comunitățile, organizațiile și guvernele locale, ADRA este capabilă să livreze programe relevante din punct de vedere cultural și să construiască capacitatea locală pentru o schimbare durabilă.
Înființată în 1999, ADRA Moldova este o agenție umanitară și de dezvoltare, cu biroul central situat în Chișinău. Agenția are în prezent 26 de angajați, în timp ce își crește capacitatea de personal ca răspuns la criza din Ucraina.
Contract: Local
Data: din mai 2022
Durata: 1 an, cu posibilitate de extindere
Oras: Chisinau
Sumarul Pozitiei:
Sarcina principală a contabilului este de a fi responsabil pentru toate aspectele contabile pentru proiectele alocate, de a furniza informații financiare conducerii prin înregistrarea, cercetarea și analizarea în timp util a datelor contabile și pregătirea rapoartelor conform standardelor ADRA și cerințelor donatorilor. Contabilul va lucra îndeaproape și va raporta directorului financiar.
Responsabilitati:
- Înregistrarea tranzacțiilor contabile în sistemul de contabilitate al organizației, prin programul de contabilitate 1C
- Verificarea documentelor financiare, inclusiv factura adecvată, cotația, PRF, analiza ofertelor/cotațiilor, bonurile de plată și cererea de fond, în conformitate cu politicile și procedurile ADRA Finance și cerințele donatorilor
- Pregătirea plăților prin verificarea documentelor și solicitarea plăților prin pregătirea documentului de autorizare de numerar
- Verificarea tichetele de intrări de plată pentru proiect
- Reconcilierea lunară a băncilor, debitorilor și creditorilor și înaintarea supraveghetorului spre aprobare
- Producerea și transmiterea supraveghetorului rapoarte financiare în timp util și fără erori, în conformitate cu formatul și cerințele politicilor și procedurilor financiare ale donatorului și ADRA
- Elaborarea, menținerea și analizarea bugetelor, pregătind rapoarte periodice care compară costurile bugetate cu costurile reale
- Reconciliarea discrepanțele financiare prin colectarea și analiza informațiilor despre cont
- Dezvoltarea proiecții lunare, trimestriale sau anuale ale fluxului de numerar pentru proiect, în consultare cu managerul de proiect
- Dezvoltarea unui sistem de arhivare adecvat atât pentru fișiere hard, cât și pentru fișiere soft, asigurându-vă că documentele financiare sunt ușor accesibile atunci când este necesar
- Îndeplinirea oricarei alte sarcini relevante pe care le-ar putea fi atribuite de supervizor.
Cerinte:
-
Cel puţin 2 ani de experiență anterioară în AO in calitate de contabil si fluența in limba romana si rusa
-
Cunoaşterea limbii engleze constitue un avantaj
Procesul de aplicare:
Candidații interesați sunt rugați să depună cererile până pe 15 mai 2022, la: hr.adramd@gmail.com
Aplicațiile trebuie să includă următoarele documente:
- Scrisoare de intenție care explică expertiza pentru postul vacant
- Rezumat / CV
- Minim 2 referințe cu datele de contact de la angajarea anterioară/actuală
Aplicațiile vor fi analizate în mod continuu, iar ADRA își rezervă dreptul de a opri procesul de aplicare odată ce a fost identificat un candidat potrivit. Doar candidații selectați vor fi contactați. Nu sunt permise cereri de apeluri telefonice.
- Request for Expressions of Interest - Monitoring and Evaluation Specialist within PIU EQIP NORLD
- BNM angajează Inginer/ă principal/ă în domeniul gestionare servicii de infrastructură TIC
- Instituția Publică Centrul Național pentru Energie Durabilă anunță prelungirea termenului de aplicare la concurs pentru funcția specialist principal în cadrul Fondului pentru Eficiență Energetică în sectorul Rezidențial din Moldova (FEERM)
- Project Management Specialist
- Centrul Național de Prevenire a Abuzului față de Copii (CNPAC) angajează psiholog/ă în cadrul Centrului regional de asistență integrată a copiilor victime/martori ai infracțiunilor din zona de Nord
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






