Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Manager financiar
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
ANUNȚ
cu privire la desfășurarea concursului privind ocuparea funcției vacante: Manager Financiar
https://primaria.causeni.org/posturi-vacante/
la proiectul: „Căușeni Agri Hub: infrastructură comunitară, de răcire și procesare a fructelor și legumelor” în cadrul apelului „Primarii pentru Creșterea Economică - Proiecte-pilot”
Referință: EuropeAid/170157/DH/ACT/Multi
DESCRIEREA POZIȚIEI
Manager financiar
Generalități:
Orașul Căușeni s-a alăturat inițiativei „Primarii pentru Creștere Economică Locală” în data de 9 septembrie 2017. Conform Planului de Dezvoltare Socio Economică pentru Căușeni un obiectiv principal este stimularea creșterii economice a mediului de afaceri, dezvoltarea și crearea noilor locuri de muncă.
Obiectivul general:
Stimularea creșterii economice și crearea noilor locuri de muncă în Căușeni
Obiectivul specific al proiectului:
Orașul Căușeni va contribui la inovarea producției în oraș prin:
- inițierea infrastructurii comunitare, bazată pe parteneriate intersectoriale și un pachet know-how;
- investiții locale pentru a stimula dezvoltarea afacerilor;
- venituri crescute ale întreprinderilor locale și ale agricultorilor, prin acces combinat la infrastructură, know-how, clienți și piață;
- a oferi întreprinderilor, asociațiilor de afaceri, agricultorilor abilități de know-how eficiente din punct de vedere al resurselor;
- creșterea gradului de conștientizare a comunităților, consumatorilor și piețelor din sud-estul Moldovei cu privire la inovare.
Proiectul este implementat de Primăria orașului Căuşeni, Republica Moldova
Durata: 30 luni
Data începerii: 06 aprilie 2022
Funcții de bază:
Managerul Financiar al proiectului „Căuseni Agri Hub: infrastructură comunitară, răcire și procesare fructe și legume” asigură managementul financiar și valorificarea eficientă a grantului în conformitate cu descrierea proiectului și contractului de grant.
Atribuții și responsabilități specifice
- Menținerea evidenței financiare în conformitate cu politicile UE,
- Monitorizarea alocării resurselor financiare in cadrul proiectului,
- Oferă consiliere financiară coordonatorului de proiect la cerere,
- Menține evidenta contabila a veniturilor si cheltuielilor din cadrul proiectului si monitorizează executarea bugetului proiectului in limitele aprobate,
- Își asumă responsabilitatea pentru corectitudinea întocmirii documentelor contabile, operațiunilor contabile din cadrul proiectului,
- Întocmește rapoarte financiare conform cerințelor contractului de grant si pe baza documentelor justificative,
- Raportează coordonatorului de proiect despre situația financiară din cadrul proiectului și prevenirea oricăror riscuri privind execuția la timp a bugetului,
- Menține evidența documentelor financiare ale proiectului,
- Menține comunicarea cu auditorii pentru a asigura evaluarea si verificarea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului.
Subordonare:
Coordonatorului de proiect și contabilului șef al Primăriei Căușeni.
Studii:
Studii universitare domeniul financiar/contabilitate sau alte domenii relevante.
Cunoștințe computer: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint, Outlook, Internet și alte instrumente digitale pentru organizarea muncii în echipă.
Alte cerințe specifice:
- Experiență în contabilitate minim 10 ani.
- Limba română și limba engleză (inclusiv citit, scris și vorbit).
- Experiență de lucru în proiecte internaționale /donatori.
- Abilitatea de a înțelege și îndeplini sarcinile într-o manieră operațională și eficientă
- Abilitatea de a prioritiza sarcinile esențiale.
- Abilitatea de a învăța operativ procesul de lucru asupra aspectelor specifice ale managementului financiar al proiectelor finanțate de UE.
- Să faciliteze implementarea zilnică a activităților proiectului în conformitate cu planurile de lucru ale proiectului.
Candidații interesați sunt bineveniți să trimită CV-urile până la data limită: 18 Aprilie 2022, ora 16:00 la primaria@causeni.org
Nu vor fi luate în considerare trimiterile cu întârziere. Subiectul va include următoarele informații: Nume/ Prenume, Manager Financiar proiect „Căușeni Agri Hub: Infrastructură comunitară, răcire și procesare fructe și legume”.
Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu. Mai multe informații pot fi solicitate la adresa de e-mail menționată mai sus.
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Keystone Moldova lansează concurs de selectare a unui expert pentru elaborarea unui raport național privind 5 bune practici în domeniul incluziunii comunitare a persoanelor cu dizabilități din Republica Moldova
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
- Project Coordinator within PIU
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









