Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor anunță concurs de angajare pentru funcția de consultant superior, Direcția juridică (2)
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Denumirea funcţiei publice vacante: Consultant superior, Direcția juridică (2);
Scopul și sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante:
Scopul funcției: Formularea acţiunilor şi actelor cu caracter juridic adresate instanţelor judecătoreşti precum, reprezentarea Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor în instanțele de judecată și elaborarea proiectelor de decizii de restituire a contestaților necorespunzătoare cerințelor legale.
Sarcini de bază
1.Reprezentarea, în limita competenţei, a intereselor Agenţiei în instanţele de judecată.
2.Ţinerea evidenţei litigiilor în curs în care Agenția este parte şi perfectarea dosarelor aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti.
3.Formularea acţiunilor şi actelor cu caracter juridic adresate instanţelor judecătoreşti.
4.Elaborarea deciziilor de restituire a contestaților necorespunzătoare cerințelor legale și asigurarea informării în termen a contestatarilor.
Condiţiile generale de participare la concurs:
- a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- c) are capacitate deplină de exerciţiu;
- d) nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sunt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
- f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
- j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Condiţii specifice:
- Studii superioare finisate în drept;
- Studii de masterat/doctorat în drept vor servi un avantaj;
- Experiență profesională în domeniul juridic – min 1 an;
- Cunoașterea cadrului legal din domeniul civil, administrativ, comercial și al muncii;
- Cunoașterea cadrului legal în domeniul achizițiilor publice;
- Cunoașterea cadrului legal în domeniul achizițiilor din sectorul utilităților și concesiunilor de lucrări și servicii va constitui un avantaj;
- Experiența în domeniul achizițiilor publice și formularea/soluționarea contestațiilor va constitui un avantaj;
- Experiență în reprezentarea intereselor instituției/entității în instanță de judecată privind aspectele legate de achiziții publice și/sau soluționarea contestațiilor va constitui un avantaj;
- Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
- Abilități de utilizare a computerului și a programelor de prelucrare a datelor și informațiilor;
- Abilități dovedite de comunicare eficientă (verbal/scris), planificare, lucru în echipă, instruire.
Documentele ce urmează a fi prezentate:
- Copia buletinului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
- Copia carnetului de muncă și/sau certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019, semnate de conducătorii autorității/instituției sau de șeful subdiviziunii resurse umane, adeverite prin ștampilă, în care trebuie să se facă în mod obligatoriu referință la documentul (ordin, dispoziție) care confirmă vechimea în muncă;
- Cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere (Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire);
- Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante;
- Scrisoare de recomandare din partea angajatorilor precedenți (opțional).
NOTĂ: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, originalele actelor vor fi prezentate la începutul desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.
Bibliografia concursului:
- Legea 131/2015 privind achiziţiile publice;
- Legea nr. 74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale;
- Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
- Legea nr. 121/2018 cu privire la concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii
- Codul Administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
- Codul Muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003;
- Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107/2002;
- Codul de procedură civilă al Republicii Moldova nr. 225/2003;
- Codul contravenţional al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 218/2008;
- Hotărârea Parlamentului nr. 271/2016 cu privire la instituirea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor;
- Hotărârea Guvernului nr. 10/2021 privind aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achiziţiilor publice;
- Hotărârea Guvernului nr. 59/2020 privind aprobarea Regulamentului cu privire la achiziţiile publice folosind procedura de negociere;
- Hotărârea Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări;
- Hotărârea Guvernului nr. 694/2020 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la acordul-cadru ca modalitate specială de atribuire a contractelor de achiziții publice;
- Hotărârea Guvernului nr. 987/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri;
- Hotărârea Guvernului nr. 1418/2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de întocmire a Listei de interdicţie a operatorilor economici.
- Hotărârea Guvernului nr. 1419/2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziții publice;
- Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 72/2020 cu privire la aprobarea formularului standard al Documentului unic de achiziții European;
- Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 105/2020 cu privire la aprobarea Instrucţiunii privind modalitatea, condițiile și procedura de organizare și desfășurare a consultării pieței în vederea pregătirii achiziției publice;
- Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 173/2018 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri;
- Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări;
Data-limită de depunere a documentelor: 13.04.2022;
Salariul de funcție: 7620 lei (treapta I de vechime);
Modalitatea de depunere a documentelor: Documentele urmează a fi depuse prin:
- e-mail: resurse.umane@ansc.md, sau
- poștă sau personal la sediul Agenţiei, la adresa bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 124, et. 4, bir. 401.
Persoana responsabilă de recepționarea dosarelor și datele de contact: Sobețchi – Cebotari Ruxanda, consultant principal, Serviciul resurse umane, tel: (022) 820 653, e-mail: resurse.umane@ansc.md
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
- iData angajează: Coordonator Teren
- AO Moștenitorii angajează Mediatori Comunitari pentru raioanele Glodeni, Florești, Rîșcani, Drochia sau Sîngerei
- Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








