CIVIC.MD CIVIC.MD

Nu aveț pachete de promovare

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?
  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Angajări
  4. Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor anunță concurs de angajare pentru funcția de consultant superior, Direcția juridică (1)
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Anunțuri de Angajare

Detalii
Categorie: Angajări
29/03/2022

Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor anunță concurs de angajare pentru funcția de consultant superior, Direcția juridică (1)

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Denumirea funcţiei publice vacante: Consultant superior, Direcția juridică (1);

Scopul și sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante:

Scopul funcției: Asigurarea asistenței juridice a completelor de soluționare a contestațiilor precum și formularea proiectelor de acte normative înaintate Agenției.

Sarcini de bază

1.    Asigurarea asistenței juridice completelor de soluționare a contestațiilor și participarea la procesul elaborării proiectelor deciziilor privind soluționarea contestațiilor.

2.    Formularea proiectelor de răspuns la petițiile și demersurile care i-au fost repartizate.

3.    Întocmirea proiectelor de acte administrative și a demersurilor pentru asigurarea exercitării atribuțiilor completelor de soluționare a contestațiilor.

4.    Sistematizarea, analiza și evaluarea informațiilor privind cazurile de soluționare a contestațiilor.

Condiţiile generale de participare la concurs:

  1. a) deţine cetăţenia Republicii Moldova;
  2. b) posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
  3. c) are capacitate deplină de exerciţiu;
  4. d) nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
  5. e) este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sunt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
  6. f) are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
  7. g) în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
  8. h) nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  9. i) nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
  10. j) nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.

 

Condiţii specifice:

  • Studii superioare finisate în drept;
  • Studii de masterat/doctorat în drept vor servi un avantaj;
  • Experiență profesională în domeniul juridic – min 1 an;
  • Cunoașterea cadrului legal din domeniul civil, administrativ, comercial și al muncii;
  • Cunoașterea cadrului legal în domeniul achizițiilor publice;
  • Cunoașterea cadrului legal în domeniul achizițiilor din sectorul utilităților și concesiunilor de lucrări și servicii va constitui un avantaj;
  • Experiența în domeniul achizițiilor publice și formularea/soluționarea contestațiilor va constitui un avantaj;
  • Experiență în reprezentarea intereselor instituției/entității în instanță de judecată privind aspectele legate de achiziții publice și/sau soluționarea contestațiilor va constitui un avantaj;
  • Cunoașterea unei limbi de circulație internațională;
  • Abilități de utilizare a computerului și a programelor de prelucrare a datelor și informațiilor;
  • Abilități dovedite de comunicare eficientă (verbal/scris), planificare, lucru în echipă, instruire.

Documentele ce urmează a fi prezentate:

  1. Copia buletinului de identitate;
  2. Copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare;
  3. Copia carnetului de muncă și/sau certificate privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019, semnate de conducătorii autorității/instituției sau de șeful subdiviziunii resurse umane, adeverite prin ștampilă, în care trebuie să se facă în mod obligatoriu referință la documentul (ordin, dispoziție) care confirmă vechimea în muncă;
  4. Cazier judiciar sau declarație pe propria răspundere (Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire);
  5. Formularul de participare la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante;
  6. Scrisoare de recomandare din partea angajatorilor precedenți (opțional).

NOTĂ: Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, originalele actelor vor fi prezentate la  începutul desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs.

Bibliografia concursului:

  1. Legea 131/2015 privind achiziţiile publice;
  2. Legea nr. 74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale;
  3. Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  4. Legea nr. 121/2018 cu privire la concesiunile de lucrări și concesiunile de servicii
  5. Codul Administrativ al Republicii Moldova nr. 116/2018;
  6. Codul Muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003;
  7. Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107/2002;
  8. Codul de procedură civilă al Republicii Moldova nr. 225/2003;
  9. Codul contravenţional al Republicii Moldova adoptat prin Legea nr. 218/2008;
  10. Hotărârea Parlamentului nr. 271/2016 cu privire la instituirea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor;
  11. Hotărârea Guvernului nr. 10/2021 privind aprobarea Regulamentului cu privire la activitatea grupului de lucru în domeniul achiziţiilor publice;
  12. Hotărârea Guvernului nr. 59/2020 privind aprobarea Regulamentului cu privire la achiziţiile publice folosind procedura de negociere;
  13. Hotărârea Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări;
  14. Hotărârea Guvernului nr. 694/2020 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la acordul-cadru ca modalitate specială de atribuire a contractelor de achiziții publice;
  15. Hotărârea Guvernului nr. 987/2018 pentru aprobarea Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri;
  16. Hotărârea Guvernului nr. 1418/2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de întocmire a Listei de interdicţie a operatorilor economici.
  17. Hotărârea Guvernului nr. 1419/2016 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la modul de planificare a contractelor de achiziții publice;
  18. Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 72/2020 cu privire la aprobarea formularului standard al Documentului unic de achiziții European;
  19. Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 105/2020 cu privire la aprobarea Instrucţiunii privind modalitatea, condițiile și procedura de organizare și desfășurare a consultării pieței în vederea pregătirii achiziției publice;
  20. Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 173/2018 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri;
  21. Ordinul Ministerului Finanțelor nr. 07.05.2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări;

Data-limită de depunere a documentelor: 13.04.2022;

Salariul de funcție: 7620 lei (treapta I de vechime);

Modalitatea de depunere a documentelor: Documentele urmează a fi depuse prin:

  • e-mail: resurse.umane@ansc.md, sau
  • poștă sau personal la sediul Agenţiei, la adresa bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr. 124, et. 4, bir. 401.

Persoana responsabilă de recepționarea dosarelor și datele de contact: Sobețchi – Cebotari Ruxanda, consultant principal, Serviciul resurse umane, tel: (022) 820 653, e-mail: resurse.umane@ansc.md

 



Articol precedent: Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor anunță concurs de angajare pentru funcția de consultant superior, Direcția juridică (2) Precedent Articolul următor: Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor anunță concurs de angajare pentru funcția de consultant principal, Direcția juridică (perioadă determinată) Următor

Newsletterul oportunităților tale

buletinul informativ include lista articolelelor adăugate pe parcursul săptămânii

  • Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
  • iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
  • Gender-Centru seeks an individual consultant to provide training and capacity-building support for multidisciplinary teams working to combat violence against women and domestic violence
  • Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
  • UNDP Qu25/03042: DTSP/International Consultant to support the Ministry of Labour

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA
Asociația Obștească ”CASMED”

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md