Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Administrator aplicații bancare (Banca Comercială Română Chișinău S.A. - BCR)
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Misiune post: Realizează activități specifice privind asigurarea funcționarii sistemelor Internet Banking, Core Banking, Swift, SAPI.
Responsabilități specifice:
- Asigura funcționarea corecta si neîntrerupta a sistemului Internet Banking, Core Banking.
- Instalarea dezvoltărilor noi de aplicației sistemele Internet Banking, Core Banking.
- Generează rapoarte pe funcționalitățile noi implementate, studiază si prezintă rapoarte pe problemele erorile apărute în aplicații. Analizează cerințele de creare si gestionare a acceselor la aplicație conform procesului de acordare a accesului aprobat in Banca, ajustează si configurează produsele noi module noi si in Core Banking conform procesului de dezvoltare aprobat in banca.
- Asigura funcționarea corecta a sistemului SWIFT in lipsa administratorului de baza.
- Asigura funcționarea corecta si neîntrerupta a sistemului SAPI, asigura interfața tehnica cu BNM legată de SAPI.
- Asigura funcționarea si gestionează procesul de creare a copiilor de rezerva pentru toate sistemele informaționale aflate in gestiune.
- Asigura menținerea la zi a documentației detaliate a tuturor sistemelor implementate si gestionate inclusiv, scheme de principiu ,scheme de lucru, ghiduri de administrare, deschierea detaliata a soluțiilor implementate, si gestionate.
- Asigura continuitatea sistemelor gestionate si crearea copiilor de rezerva.
- Asigura implementarea sistemelor de rezerva si trecere de la sistemele de baza la sistemele de rezerva in cazuri de incidente aferente Continuității de Business.
- Asigura implementarea sistemelor in sediul de rezerva conform Planului Continuității Afacerii.
Experiență profesională și studii:
- Studii superioare in domeniul Tehnologii Informaționale.
- Cunoștințe in instalarea administrarea si gestionarea sistemelor de operare.
- Cunoștințe in instalarea administrarea si gestionarea sistemelor Baze de Date, Microsoft SQL Server Cunoștințe temeinice si experiența de identificare a erorilor in lucrul aplicațiilor cu bazele de date.
- Cunoștințe in instalarea si administrarea Microsoft IIS Server a aplicațiilor bazate pe tehnologii Microsoft.
- Cunoștințe temeinice de instalare si configurare aplicațiilor bazate pe Microsoft NLB Cluster si Aplicații WCF.
- Cunoștințe in instalare si identificarea erorilor in funcționarea aplicațiilor bazate pe DOT.NET C# precum si alte tipuri de aplicații gen Java, Java Servlets si altele.
- Cunoștințe în instalarea configurarea si exploatarea centrelor de certificare.
- Cunoștințe in configurarea si gestionarea aplicațiilor ce utilizează Certificate si Token.
- Limbaje de programare, medii si alte tehnologii moderne de programare.
- Sisteme de gestionare a bazelor de date.
- Reguli și noțiuni de securitate informațională.
- Sisteme operaționale din familia Windows.
- Cunoașterea tehnicilor de securitate informaționala.
- Cunoștințe bune a nivelului tehnic a limbii Engleze.
- Limba Român - Fluent.
Profilul candidatului:
- Capacitate de analiză și comunicare.
- Capacitate de organizare personală și concentrare.
- Capacitate de a lucra în echipă.
- Capacitate de folosire eficientă a timpului.
- Flexibilitate și adaptare la schimbare, tenacitate, perseverență.
- Inițiativă, autocontrol, autodezvoltare.
Persoanele interesate sunt invitate să depună CV prin e-mail: vb20@search4staff.com
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
- AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Șef(ă) al Serviciului marketing și comunicare
- iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








