Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Jurisconsult
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Jurisconsult | Servicii de curierat
O companie prestatoare de servicii de curierat este în căutarea unui jurisconsult, care ar acorda asistență juridică companiei.
Atribuțiile postului:
- consultanță juridică zilnică pentru managementul și angajații companiei
- implicare în procesul de pregătire și/sau avizare a actelor companiei în coordonare cu departamentele companiei
- elaborarea, ajustarea, adaptarea, consultarea, avizarea, ș.a. proceduri necesare pregătirii corespunzătoare a documentelor companiei (ordine interne, regulamente interne, contracte (excepție contracte individuale de muncă));
- elaborarea, ajustarea, adaptarea, consultarea, avizarea, promovarea, ș.a.a procedurilor necesare pregătirii proiectelor de note informative, notificări, poziții, proiecte de legi, hotărâri de guvern, regulamente necesare optimizării proceselor aferente activității companiei
- suport în obținerea documentației necesare desfășurării activității companiei (de ordinul Operator Date cu Caracter Personal, Agent Economic Autorizat, proceduri de export, etc.)
- coordonarea proceselor aferente resurselor umane cu compania de HR externalizată
- executarea altor dispoziții date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal
Cerințe față de angajat:
- studii superioare de specialitate
- experiență profesională de minim 5 ani într-o funcție similară
- cunoaștere temeinică a dreptului fiscal, vamal, administrativ și civil
- bună cunoaștere a Codului Muncii al Republicii Moldova
- nivel avansat al limbilor română și rusă
- cunoștințe PC (Word, Excel, Outlook)
Beneficii pentru candidat:
- dezvoltare personală și profesională
- cursuri de perfecționare continuă
- salarizare stabilă și competitivă (10000 lei net)
- atmosferă pro-activă și pozitivă
- oportunitatea lansării și implementării propriilor inițiative dedicate dezvoltării companiei
Program de muncă: Luni - Vineri, part-time (posibil la distanță)
Locație: sect. Ciocana, str. Industrială
Expediază-ne CV-ul la adresa hc@dad.md (cu indicarea poziției vizate)
- Project specialist to support the MoER, Project Management Team and universities with the implementation and monitoring of internationalization-related activities under MHEP
- Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
- Proimagine angajează Reporter(ă)
- Caritas Moldova is hiring a Human Resources Officer
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









