Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Manager Achizitii
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Profilul candidatului:
Misiune:
Gestioneaza si asigura activitatea de achizitie a categoriilor de bunuri și servicii în conformitate cu strategia de categorie a Grupului Holcim, precum și cu politicile, procedurile și specificările corespunzătoare.
Cerinte:
- Studii superioare economice / tehnice / drept si/sau exeperienta adecvata;
- Abilități de comunicare scrisă și orală; abilitatea de a comunica eficient/convingător la toate nivelele (inclusiv tehnic și operațional) și cu toate funcțiile - în limba engleză, romana si rusa;
- Abilitati de negociere ;
- Abilitati excelente de operare PC si pachetul MSOffice (Word, Excel, PowerPoint);
- Deschidere la un program flexibil de lucru si deplasari frecvente in tara;
- Abilitati interpersonale de lucru in echipa si de comunicare ;
- Competente personale: atitudine pozitiva, persoana energica, capacitate de analiza si sinteza, de asumarea responsabilitatii, atitudine proactiva si pozitiva, gandire anticipativa si preventiva, orientare catre rezultate, flexibilitate si adaptabilitate, rezistenta la stres, capacitate de impunere;
- Capacități de gestiune eficientă a timpului, planificare și organizare; abilitate de gestiune a sarcinilor și priorităților multiple și de a duce însărcinările la bun sfârșit într-un cadru temporal stabilit și un mediu tensionat ;
- Apt sa lucreze in mod individual si sa asigure o colaborare buna cu furnizorii (clientii).
Responsabilitati
- Evaluarea si selectarea furnizorilor in baza preturilor, calitatii produselor oferite, a termenelor si conditiilor de livrare / plata.
- Elaborarea documentelor de achizitii in conformitate cu procedurile si cerintele inaintate fata de corespondenta de afaceri ;
- Comunicarea cu furnizorii existenti in scopul imbunatairii colaborarii ;
- Urmarirea si respectarea termenelor de realizare a contractelor/comenzilor ;
Beneficii:
- Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca ;
- Perspective de dezvoltare profesionala ;
- Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti ;
- Pachet social si salarial atractiv;
Ești interesat? Expediază CV-ul, cu specificarea funcției pentru care aplici, in atentia Departamentului Resurse Umane al Lafarge Ciment (Moldova) S.A.: or. Rezina, str. Viitorului Nr.1, fax. (+373) 254 55-549, e-mail: recrutare-mda@lafargeholcim.com, web/site: www.lafarge.md
Vor fi contactate numai pesoanele selectate pentru interviu.
- Peace Corps General Services Assistant
- Knowledge Management and Learning Manager - Helvetas Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Șef/șefă în cadrul Direcției adopție și incluziune, marketing și comunicare
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă de afaceri în domeniul tehnologiei informației
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă în domeniul tehnologiilor informaționale
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






