Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Manager Achizitii
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Profilul candidatului:
Misiune:
Gestioneaza si asigura activitatea de achizitie a categoriilor de bunuri și servicii în conformitate cu strategia de categorie a Grupului Holcim, precum și cu politicile, procedurile și specificările corespunzătoare.
Cerinte:
- Studii superioare economice / tehnice / drept si/sau exeperienta adecvata;
- Abilități de comunicare scrisă și orală; abilitatea de a comunica eficient/convingător la toate nivelele (inclusiv tehnic și operațional) și cu toate funcțiile - în limba engleză, romana si rusa;
- Abilitati de negociere ;
- Abilitati excelente de operare PC si pachetul MSOffice (Word, Excel, PowerPoint);
- Deschidere la un program flexibil de lucru si deplasari frecvente in tara;
- Abilitati interpersonale de lucru in echipa si de comunicare ;
- Competente personale: atitudine pozitiva, persoana energica, capacitate de analiza si sinteza, de asumarea responsabilitatii, atitudine proactiva si pozitiva, gandire anticipativa si preventiva, orientare catre rezultate, flexibilitate si adaptabilitate, rezistenta la stres, capacitate de impunere;
- Capacități de gestiune eficientă a timpului, planificare și organizare; abilitate de gestiune a sarcinilor și priorităților multiple și de a duce însărcinările la bun sfârșit într-un cadru temporal stabilit și un mediu tensionat ;
- Apt sa lucreze in mod individual si sa asigure o colaborare buna cu furnizorii (clientii).
Responsabilitati
- Evaluarea si selectarea furnizorilor in baza preturilor, calitatii produselor oferite, a termenelor si conditiilor de livrare / plata.
- Elaborarea documentelor de achizitii in conformitate cu procedurile si cerintele inaintate fata de corespondenta de afaceri ;
- Comunicarea cu furnizorii existenti in scopul imbunatairii colaborarii ;
- Urmarirea si respectarea termenelor de realizare a contractelor/comenzilor ;
Beneficii:
- Activitate intr-o companie internationala cu grija fata de angajatii sai, inclusiv sub aspectul Sanatatii si Securitatii in Munca ;
- Perspective de dezvoltare profesionala ;
- Activitate intr-o echipa multinationala de profesionisti ;
- Pachet social si salarial atractiv;
Ești interesat? Expediază CV-ul, cu specificarea funcției pentru care aplici, in atentia Departamentului Resurse Umane al Lafarge Ciment (Moldova) S.A.: or. Rezina, str. Viitorului Nr.1, fax. (+373) 254 55-549, e-mail: recrutare-mda@lafargeholcim.com, web/site: www.lafarge.md
Vor fi contactate numai pesoanele selectate pentru interviu.
- Prezentator / prezentatoare știri TV (weekend)
- OEAPM - Request for Expressions of Interest - Financial Management Specialist
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- CRS is hiring MEAL Project Officer
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









