Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Fundația Te Doy Moldova caută o echipă IT pentru dezvoltarea unui instrument de colectare a datelor și monitorizare a cazurilor de violență în bază de gen
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația Te Doy Moldova caută o echipă IT pentru dezvoltarea unui instrument de colectare a datelor și monitorizare a cazurilor de violență în bază de gen
Proiectul “Crearea Centrului de Justiție Familială în Moldova” este un grant finanțat de Departamentul de Stat al Statelor Unite ale Americii, Biroul Internațional de Asistență în Combaterea Traficului de Droguri și Aplicare a Legii (INL), implementat la nivel local de Fundația Te Doy și AÎV Casa Mărioarei. Înființarea Centrului de Justiție Familială este realizată cu susținerea Fundației Te Doy în Moldova, printr-un consorțiu format din patru organizații nonguvernamentale, condus de ONG-ul Te Doy Foundation, partenerii din Statele Unite ale Americii, Transnational Development Associates Inc. și cu suportul partenerului local de implementare, ONG-ul Asociația Împotriva Violenței, „Casa Mărioarei”. Centru de Justiție Familială va fi un centru unic de servicii co-localizate și multidisciplinare/interdisciplinare, care va oferi servicii urgente, victimelor violenței împotriva femeilor și violenței în familie bazate pe necesitățile acestora.
Pentru buna funcționalitate a Centrului este necesar elaborarea unui sistem informatic, care va avea drept scop gestiunea situațiilor care se referă la obiectivele și tipologia serviciilor prestate, dar și necesitățile Inspectoratului General al Poliției în calitate de partener de implementare, pe aspectul evidenței victimelor infracțiunilor și agresorilor.
Rolurile utilizatorilor
Sistemul informatic dezvoltat va fi folosit de minim 300 utilizatori conectați simultan, din cadrul organelor centrale de specialitate ale statului și subordonate acestora (Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale, Ministerul Afacerilor Interne, Ministerul Justiției), autoritățile de specialitate ale administrației publice locale de nivelul al doilea și structurile desconcentrate și alte organizații cu activități specializate în domeniu.
Obiectivul și scopul actualului contract de servicii
Obiectivul contractului îl constituie elaborarea și implementarea unui sistem informatic, care să răspundă cerințelor legislației în vigoare şi necesităților, specificate în cuprinsul prezentului caiet de sarcini.
Scopul contractului îl constituie achiziționarea unui sistem informatic, precum și serviciile de asistență pentru acest program (care cuprind servicii de instalare, servicii de mentenanță lunară, servicii de instruire).
Cerințe post implementare
Cerințe referitoare la garanție
Garanția trebuie să acopere cerințe funcționale și nefuncționale pentru minim 18 luni de la data instalării în producție, iar defectele identificate ulterior instalării programului să fie remediate pe cheltuiala furnizorului.
Cerințe referitoare la mentenanță
Mentenanța trebuie să fie asigurată pe perioada anului 2022 de la data recepției sistemului informatic și serviciilor de implementare (instalare, migrare date, instruire). Aceasta trebuie să includă cel puțin următoarele:
- suport tehnic tip help-desk și intervenții la solicitări pentru remedierea disfuncționalităților apărute;
- actualizări ale aplicațiilor conform modificărilor legislative;
- precizarea timpilor de intervenție
- upgrade pachet program
Oferta tehnică
Oferta va trebui să respecte întocmai cerințele minime și obligatorii solicitate prin caietul de sarcini.
Oferta tehnică trebuie să includă:
- soluția tehnică oferită (platformă online);
- cerințele de sistem hardware și software pentru rularea corectă a aplicației (dacă necesită server separat + configurația minimală hardware şi software a acestui server, configurația stațiilor de lucru pe care se vor instala utilizatorii, alte programe necesare funcționării corecte a aplicației);
- detalierea modulelor oferite în cadrul aplicației;
- detalierea rapoartelor, situațiilor analitice și de sinteză obligatorii generate de aplicație, conform legislației în vigoare;
- informații despre drepturile de acces ale utilizatorilor la anumite module/informații și monitorizarea interacțiunii utilizatorilor;
- posibilitatea de a customiza anumite rapoarte sau documente conform cerințelor interne;
- siguranța datelor: obligativitatea prezenței funcționalităților de back-up și restore la datele din aplicație;
- alte funcționalități.
Ofertantul va fi necesar să prezente o versiune demo în care se vor verifica îndeplinirea cerințelor programului, la sediul instituției contractante, în modul stabilit de comun.
Data limită pentru livrarea programului și prestarea serviciilor de implementare (instalare, instruire): 15 ianuarie 2022
Oferta financiară
Oferta financiară trebuie să includă prețul total, în LEI, fără TVA, detaliat pentru:
- sistemul informatic pentru activitatea a minim 300 utilizatori conectați simultan;
- costul instruirii a minim 2 utilizatori pentru fiecare loc de muncă;
- costul lunar al serviciilor de mentenanță.
Oferta va fi însoțită de următoarele documente:
a. CV privind experiența similară (minimă de 5 ani în domeniul serviciilor solicitate, cu precizarea numărului de clienţi - instituţii publice la care s-au implementat în ultimii 5 ani proiecte/aplicaţii similare,
b. Formularul de ofertă care va conţine preţul fără TVA, detaliat pentru sistemul informatic şi gestiune bugetară (licenţe) pentru un număr de minim 300 utilizatori conectaţi simultan; costul instalării; costul instruirii celor 2 utilizatori ai fiecărui loc de muncă; costul lunar al serviciilor de mentenanță;
c. Datele de identificare şi de contact ale ofertantului, inclusiv contul bancar.
Caietul de sarcini îl puteți accesa aici: https://bit.ly/3Bhaxwo
Dosarul de aplicare urmează să fie prezentat în limba română și va conține oferta tehnică și oferta financiară în fișiere separate care vor fi prezentate la adresa de email a.zaiteva@tdoy.org până la data de 19 noiembrie 2021, ora 17.00.
Pentru detalii sau informații adiționale, nu ezitați să o contactați pe colega noastră Alisa Pasecinaia, Specialist Administrativ/Monitorizare și Evaluare, Fundația Te Doy Moldova, la adresa de e-mail indicată mai sus.
- Reporter(ă) Site
- BNM angajează economist/ă principal/ă, responsabil/ă de supraveghere bancară continuă
- Media Show Grup angajează Manager Vânzări în domeniul organizării de evenimente
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Asistent(ă) social(ă) în raionul Ștefan Vodă
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









