Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Biroul Notarial, anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei de Asistent
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Cerinţe faţă de aplicanţi:
- studii in științele umanitare sau reale;
- cunoașterea obligatorie a limbilor: română, rusă. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- cunoștințe generale în domeniul legislației naționale;
- abilităţi de planificare şi organizare a activităţii profesionale și de a respecta termenul limită;
- abilități sporite de comunicare și relaționare;
- abilităţi şi aplicaţii software de birou la nivel de utilizator (MS Word, Excel, Internet, email);
- atitudine/comportament tolerant şi respectuos faţă de oameni;
- responsabilitate şi spirit de activitate în echipă;
- obiectivitate şi loialitate faţă de colegii de serviciu;
- receptivitate la idei noi şi tendinţă spre perfecţionare profesională;
- punctualitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate.
Atribuţii de serviciu:
- îndeplinirea activităților zilnice de birou (colectarea, stocarea, gestionarea și arhivarea actelor/dosarelor circulare/parvenite);
- preluarea și întreținerea profesională a convorbirilor telefonice de serviciu;
- suport informațional, asistența clienților și programarea vizitelor prealabile;
- actualizarea bazei de date;
- elaborarea și redactarea documentelor emise în cadrul serviciului notarial prestat.
Condiţiile de muncă:
- Orarul de muncă: Luni – vineri în intervalul orelor 9.00- 17.00. Pauză de masă 12.00 – 13.00;
- Pachet social asigurat;
- Activitate preponderent de birou şi deplasări în teritoriu după caz;
Depunerea dosarului:
Persoanele interesate sunt încurajate să trimită CV
Data limită de depunere a pachetului de documente este – 10 octombrie 2021
Dosarele pot fi expediate prin e-mail: constantaobada@gmail.com cu specificarea postului vacant.
- Servicii de consultanță privind mecanisme de combatere a violenței față de persoane cu dizabilități
- Prezentator / Prezentatoare a buletinelor meteo
- Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
- Keystone Moldova contractează serviciile unui diriginte de șantier
- Consultant local tematic pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









