Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Biroul Notarial, anunţă concurs pentru suplinirea funcţiei de Asistent
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Cerinţe faţă de aplicanţi:
- studii in științele umanitare sau reale;
- cunoașterea obligatorie a limbilor: română, rusă. Cunoașterea limbii engleze va constitui un avantaj;
- cunoștințe generale în domeniul legislației naționale;
- abilităţi de planificare şi organizare a activităţii profesionale și de a respecta termenul limită;
- abilități sporite de comunicare și relaționare;
- abilităţi şi aplicaţii software de birou la nivel de utilizator (MS Word, Excel, Internet, email);
- atitudine/comportament tolerant şi respectuos faţă de oameni;
- responsabilitate şi spirit de activitate în echipă;
- obiectivitate şi loialitate faţă de colegii de serviciu;
- receptivitate la idei noi şi tendinţă spre perfecţionare profesională;
- punctualitate, responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate.
Atribuţii de serviciu:
- îndeplinirea activităților zilnice de birou (colectarea, stocarea, gestionarea și arhivarea actelor/dosarelor circulare/parvenite);
- preluarea și întreținerea profesională a convorbirilor telefonice de serviciu;
- suport informațional, asistența clienților și programarea vizitelor prealabile;
- actualizarea bazei de date;
- elaborarea și redactarea documentelor emise în cadrul serviciului notarial prestat.
Condiţiile de muncă:
- Orarul de muncă: Luni – vineri în intervalul orelor 9.00- 17.00. Pauză de masă 12.00 – 13.00;
- Pachet social asigurat;
- Activitate preponderent de birou şi deplasări în teritoriu după caz;
Depunerea dosarului:
Persoanele interesate sunt încurajate să trimită CV
Data limită de depunere a pachetului de documente este – 10 octombrie 2021
Dosarele pot fi expediate prin e-mail: constantaobada@gmail.com cu specificarea postului vacant.
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
- UNDP Qu25/03041: DTSP/National Consultant for conducting an accessibility assessment
- Digital Product Analyst (multiple post), Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation Project - UNDP Moldova
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









