Operator Contact Center
Descrierea poziției vacante
Descrierea jobului
- Preluarea apelurilor telefonice;
- Oferirea informaţiilor corecte şi actualizate;
- Primirea și transmiterea e-mail-uri;
- Înregistrarea reclamaţiilor din partea clienţilor şi rezolvarea acestora;
- Asimilarea de cunoștințe despre procesele specifice companiei pentru a avea capacitatea de a oferi soluții simple și eficiente.
Cerințe:
- Cunoașterea limbii române, ruse;
- Excelente abilități de comunicare vorbit și scris;
- Capacitate de a lucra atât individual cât și în echipa;
- Cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office – Word, Excel, E-mail);
- Persoană responsabilă, amabilă, atentă la detalii.
Oferta:
- Angajare oficială și salariul atractiv;
- Un birou modern și plăcut, amplasat în centrul orașului;
- Graficul de muncă: de Luni - Sâmbătă, de la 9:00-18:00;
- Oportunitate de creștere și dezvoltare în carieră.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la adresa electronică: tv60@search4staff.com indicând codul OCC în subiect sau să apeleze la numărul: 060422844
Alte anunturi de angajare
- Comunitatea Mea Program Vacancies: Consultancy services Training of trainers on the Internal Managerial Control System
- Housing consultant, IOM Moldova
- UNHCR is looking for a Senior Community-Based Protection Assistant in Chisinau, Moldova
- Diaconia angajează Coordonator de voluntari
- Specialist în securitate și sănătate în muncă
- Security Guard (G2) Roster Call - OSCE Mission to Moldova, Chisinau
- UN Women - Photographer
- Tender no. 83468194 for contracting of a short-term expert to provide advisory services on establishing the Centers for Unified Public Service Delivery (CUPS)
- Psiholog/-ă, A.O. „CONCORDIA. Proiecte Sociale”, Departament Tineret
- Policy and Legal Development Manager (NPSA-9) - UNDP Moldova/Green Transition - 17063