Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
/ PART-TIME JOB / Asistent(ă) pentru organizarea activităților în cadrul Platformei pentru Antreprenoriatul Social în Moldova
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Departamentul Antreprenoriatului Social din cadrul organizației EcoVisio este în căutarea unui viitor coleg / unei viitoare colege pentru asistență în realizarea activităților Platformei pentru Antreprenoriat Social în Moldova.
Suntem o echipă dornică de a aduce schimbări în domeniul legislativ a antreprenoriatului social și de a dezvolta comunitatea de antreprenori locali și sociali. Avem, la momentul dat, mai multe proiecte din domeniu AS în derulare, lucrăm direct cu antreprenori sociali, stakeholderi din domeniu și promovăm însăși conceptul de antreprenoriat social în rândurile consumatorilor potențiali.
Platforma pentru Antreprenoriatul Social - este o platforma de dialog și promovare a intereselor și necesităților antreprenorilor din Moldova. Secretariatul platformei îl dețin organizațiile EcoVisio și “Агентство Инноваций и Развития” (din regiunea Transnistriei). În cadrul platformei vom realiza următoarele activități:
- - Evaluarea necesităților antreprenorilor locali și sociali,
- - Consolidarea antreprenorilor sociali și actorilor din domeniul AS,
- - Crearea documentelor de poziție pentru îmbunătățirea cadrului legislativ din RM,
- - Organizarea evenimentelor, laboratoarelor de politici și forumului AS.
Asistentul de proiect va fi implicat în organizarea activităților, comunicarea cu membrii platformei și partenerii, elaborarea / realizarea planului de advocacy. Important ca persoana ce aplică să aibă experiență în coordonarea proiectelor și motivație de a se dezvolta în domeniul dat. Constituie un avantaj ca persoana să aibă experiență în domeniul antreprenoriatului social și în activitățile advocacy.
AȘTEPTĂM DE LA VIITORUL COLEG / VIITOAREA COLEGĂ:
- - Implicarea PART TIME - circa 3-4 ore per zi,
- - Aspirație de a se dezvolta în continuare,
- - Interesul pentru dezvoltarea antreprenoriatului local și social,
- - Inițiativă în organizarea activităților,
- - Deschiderea către idei și abordări inovative, diversitate și comunicare eficientă.
OFERIM DIN PARTEA NOASTRĂ:
- - Echipă tânără și inovatoare,
- - Suport în dezvoltare și învățare,
- - Suport logistic, oficiul comod și program flexibil.
Dacă te regăsești în cele scrise mai sus - te așteptăm în echipa noastră!
Descrie motivația ta și încarcă CV-ul aici: https://bit.ly/SE_assistant
Termen limită: 1 august (inclusiv).
Persoana de contact:
Coordonatoarea HUB-ului Antreprenorilor Sociali,
Președintele Platformei pentru Antreprenoriat Social, Aina Idrisova, / 079874348
- Job opportunity - EducationUSA Junior Advisor
- LANSAREA CONCURSURILOR de ocupare a funcțiilor vacante în cadrul Centrului de instruire continuă în domeniul electoral (CICDE)
- Prezentator / prezentatoare știri TV (weekend)
- iData angajează: Coordonator Teren
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








