Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Agenția de Investiții anunță concurs pentru ocuparea funcției publice vacante de Specialist principal al Direcției Promovarea Imaginii de Țară
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Scopul funcţiei publice vacante, conform fişei postului
Contribuirea la realizarea misiunii și a obiectivelor strategice ale Agenției de Investiții prin implementarea politicilor statului în domeniile de promovare a imaginii țării
Sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului:
- Participarea la elaborarea proiectelor de regulamente, instrucţiuni ce ţin de domeniul de activitate al direcţiei.
- Efectuarea cercetărilor continue a publicațiilor și resurselor informaționale, privind evoluţia economiei mondiale în vederea identificării modalităților, platformelor și instrumentelor pentru promovarea programelor și inițiativelor în conformitate cu responsabilitățile funcționale din mandatul Agenției, precum și activități de poziționare, promovare a brandului de țară, branduri sectoriale etc
- Suport în elaborarea materialelor informaționale și promoționale ce vizează promovarea Republicii Moldova drept ofertă investițională, de export și turism.
- Organizarea și participarea la proiecte de comunicare și campanii de informare și promovare a imaginii țării pe plan local și cel internațional
- Suport în elaborarea conceptelor și platformelor de promovare a imaginii țării pentru atragerea investițiilor străine, promovare export și turism
- Suport în dezvoltarea brandurilor deținute de Agenția de Investiții, precum și monitorizarea continuă a utilizării corecte a identităţii vizuale instituţionale pe toate platformele de comunicare
- Suport în elaborarea ghidurilor şi suporturilor informaţionale pentru respectarea identităţii vizuale ale Agenției de Investiții și brandurilor deținute.
- Scrierea și editarea materialelor de comunicare interne și externe, cum ar fi newsletter-ele interne, comunicatele de presă, informări interne, interviuri etc.
- Coordonarea activităților de plasare a comunicațiilor Agenției în sursele mass media și online, asigurând relaționarea eficientă cu reprezentanții media.
- Suport în elaborarea agendei de comunicare a conducerii Agenției și facilitează implementarea acesteia prin elaborarea mesajelor-cheie de comunicare, precum și asigură difuzarea externă și internă a acestora.
- Realizarea rapoartelor cu datele relevante colectate din mass-media privind activitatea Agenției de Investiții
- Reprezintă persoana de contact pentru presa locală și națională cu asigurarea menținerii relațiilor cu jurnaliștii și stabilirea de relații noi, dacă este cazul.
- Gestionarea solicitărilor interne și externe referitoare la aparițiile media ale reprezentanților Agenției de Investiții
Cerinţe specifice pentru participare la concurs
- Experiență Profesională: experiență profesională în domeniile de competență a Direcției Promovarea Imaginii Țării a Agenției de Investiții, constitue un avantaj.
- Studii obligatorii: Superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniile de activitate ale Direcției Promovarea Imaginii Țării a Agenției de Investiții: știențe ale comunicării, economie, marketing.
- Studii preferabile (adițional la cele obligatorii): Studii de master în domeniul specializării de la ciclu de licență, sau master în administrație publică, sau master în management.
Notă: * Se acceptă persoane cu studii similare în domeniu, absolvite conform Nomenclatorului domeniilor de formare profesională și al specialităților în învățământ superior (în vigoare din 28.06.2017)
- Competențe și Abilități (conform Matricei interne de Competențe)/ Comportamente:
- Abilitatea de a însuși/adapta rapid
- Flexibilitate, concentrare asupra mai multor sarcini concomitent
- Orientare spre client (intern/extern)
- Orientare spre rezultat (perseverență)
- Relaționare interpersonală
- Abilitatea de a soluționa probleme
- Agilitate în administrare
- Agilitate strategică
- Managementul riscului
- Managementul proceselor
- Perspicacitate în business
- Comunicare și prezentare
- Atitudini:
- Inițiativă
- Imparţialitate
- Integritate profesională
- Evitarea conflictelor de interese
- Conduită morală şi profesională desăvârşită
- Diplomaţie, creativitate, disciplină
- Rezistenţă la efort şi stres
Documente ce urmează a fi prezentate
- Curriculum Vitae
- Copia buletinului de identitate
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situația în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfășurării probei scrise a concursului, sub sancțiunea respingerii dosarului de concurs. - Copiile diplomelor de studii și ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecționare profesională și/sau specializare
- Cazier judiciar sau Declarație pe propria răspundere
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declarația pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de numire. - Documente ce atestă experiența profesională
Copia carnetului de muncă sau certificat privind activitatea profesională desfășurată după data de 1 ianuarie 2019 semnate de conducătorii autorității/instituției sau de șeful subdiviziunii resurse umane, adeverite prin ștampilă, în care trebuie să se facă în mod obligatoriu referință la documentul (ordin, dispoziție) care confirmă vechimea în muncă - Documentele care atestă prestarea voluntariatului – în cazul în care candidatul consideră necesar
- Alte documente necesare:
formularul de participare
Modalitatea de depunere a documentelor
- Personal
Mai multe detalii vedeți pe Specialist principal | Cariere.gov.md
Persoana de contact: Victoria HÂRBU, (+373 22) 232 703 / (+373 69) 391 611
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
- CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








