Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Termen extins: Suntem în căutarea unui asistent financiar
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Solidarity Fund PL în Moldova angajează Specialist Financiar
Termenul limită de aplicare EXTINS: 24 mai, ora 09:00
Poziția: Specialist Financiar
Organizație: Solidarity Fund PL în Moldova
Tipul contractului: Contract individual de muncă
Durata contractului: Contractul pe durata determinată cu posibilitate de prelungire
Limbi de lucru: română, rusă, engleză
Implicare: normă deplină
Scopul poziției este de asigura gestiunea financiară a proiectelor implementate de Solidarity Fund PL în Moldova , inclusiv monitorizarea granturilor de către beneficiari sub aspect financiar.
Sarcini și responsabilități:
- Gestionarea financiară a proiectelor organizației;
- Pregătirea rapoartelor financiare și prezentarea acestora organizațiilor donatoare;
- Gestionarea financiară a granturilor oferite;
- Oferirea suportului beneficiarilor în implementarea granturilor, sub aspect financiar și contabil;
- Verificarea rapoartelor financiare ale beneficiarilor de granturi;
- Asigurarea faptului că toate operațiunile contabile și achizițiile sunt realizate în conformitate cu politica organizațiilor donatoare și legislația în vigoare;
- Contribuirea la conceptualizarea proceselor și elaborarea noilor instrumente financiare în domeniile de implicare ale organizației;
- Monitorizarea proceselor și inițierea activităților necesare pentru atingerea obiectivelor organizației din domeniul instrumentelor financiare;
- Instruirea și dezvoltarea capacităților beneficiarilor de granturi în domeniul implementării financiare a granturilor;
- Participarea în elaborarea și realizarea măsurilor îndreptate spre respectarea disciplinei financiare și utilizarea rațională a resurselor;
- Pregătirea rapoartelor financiare şi statistice necesare managementului organizației;
- Menținerea controlului financiar asupra operațiunilor financiare, asigurând aplicarea corectă a tuturor mecanismelor de control intern în conformitate cu regulile, reglementările, procedurile donatorului și legislația în vigoare;
- Realizarea activității privind formarea, actualizarea şi păstrarea bazei de date a documentelor lucrative şi respectarea regulilor de utilizare a bazei de date interne;
- Colectarea informației despre progresul activităţilor şi participarea la activitatea de raportare intermediară și finală pe Proiect;
- Alte activități operaționale și management organizațional.
Oportunități:
- Mediu dinamic și încurajator pentru învățare și creștere profesională;
- Oportunitate de a testa și pilota abordări și instrumente inovative;
- Derularea activității într-o echipă deschisă și organizație internațională în continuă dezvoltare.
Competențe și calificări necesare:
- Studii superioare (contabilitate/finanțe);
- Experiența de lucru în domeniul financiar/contabil al ONG-rilor de minim doi ani;
- Experiența de lucru cu donatori străini va constitui un avantaj
- Cunoașterea legislației în domeniul contabilității și fiscalității;
- Abilități excelente de interacțiune și comunicare;
- Abilități de analiză, scriere, raportare;
- Abilități de a lucra independent și în echipă;
- Buna cunoaștere (vorbire și scriere) a limbilor română, rusă și engleză;
- Cunoștințe avansate și experiență de lucru cu MS Office (Word, Excel, PPT etc.);
- Spirit de inițiativă, orientare spre soluții, responsabilitate și tendință de dezvoltare.
Dosarul de aplicare va conține:
1. CV-ul actualizat;
2. O scrisoare de intenție (max. 1 pag.) în care aplicantul va răspunde la următoarele întrebări: 1. Cum experiența dvs. profesională corespunde sarcinilor poziției? 2. De ce ați dori să activați în poziția propusă?
Procedura de aplicare. Persoanele interesate vor transmite dosarul de aplicare (CV și scrisoarea de intenție) în format electronic, la adresa de e-mail hr@solidarityfund.md cu mențiunea subiectului mesajului: Specialist Financiar
Termenul limită EXTINS de depunere a dosarelor: 24 mai 2021, ora locală 09:00
*Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
**Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Solidarity Fund PL în Moldova exclusiv în scopul și procesul angajării, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. Aceste date nu vor fi transmise altor părți terțe fără acordul prealabil al subiectului datelor cu caracter personal.
- BNM angajează expert/ă principal/ă, Direcția supravegherea altor instituţii
- Media Show Grup angajează Director de Marketing în domeniul organizării de evenimente
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Concurs prelungit pentru selectarea consultantului local tematic în vederea implementării Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









