Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Concurs de selectare a unui/unei Expert/ă în monitorizare și evaluare a activităților de proiect
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Fundația pentru Dezvoltare implementează proiectul “Suport pentru fortificarea capacităților Centrului Național de Inovații Digitale în Educație “Clasa Viitorului” (CNIDE)”, care oferă suport în fortificarea capacităților Centrului de a promova metodologii moderne pentru învățare activă și inovațiile digitale în sistemul de învățământ al Republicii Moldova, servind ca platformă educațională pentru împărtășirea de experiențe, a celor mai bune practici și a lecțiilor învățate ca rezultat al implementării modelului de predare STEAM.
În acest context, Fundația pentru Dezvoltare anunță concurs de selectare a unui/ unei Expert/ă în monitorizare și evaluare a activităților de proiect.
Perioada de angajare: aprilie 2021 – decembrie 2021.
Implicare: part-time.
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI:
- Coordonarea activităților de monitorizare și evaluare în relație cu obiectivele propuse şi rezultatele așteptate,
- Elaborarea și implementarea instrumentelor necesare activităților de monitorizare şi evaluare,
- Pregătirea rapoartelor de implementare /monitorizare, a rapoartelor narative periodice (semestriale, anuale),
- Efectuarea vizitelor de monitorizare, măsurarea și verificarea în mod sistematic a obiectivelor și indicatorilor proiectului, precum și elaborarea de măsuri adecvate pentru a atinge indicatorii propuși în diverse circumstanțe de implementare,
- Respectarea egalității de șanse și gen, evitarea discriminării pe considerente de vârsta, religie, etnie pe tot parcursul activităților proiectului,
- Oferirea de date și informații pentru elaborarea materialelor de informare și instruire pentru activitățile proiectului,
- Participarea la ședințele interne şi evenimentele publice în cadrul proiectului,
- Executarea altor sarcini în acord cu specificul postului ocupat.
Studii: Studii superioare în următoarele domenii: științe socio-umane, sociologie, asistență socială, psihologie, științe ale educației, etc.
Experiență profesională:
- Experiență de cel puțin 3 ani în implementarea și monitorizarea de proiecte,
- Experiență de lucru cu instituțiile de învățământ de preuniversitar și universitar,
- Fluent/ă in limbile romana și engleză,
- Abilități excelente de utilizare a computerului (MS Office (Word, Excel), Internet),
- Experiența de lucru în cadrul organizațiilor neguvernamentale şi/sau organizațiilor donatoare naționale/internaționale va constitui un avantaj.
Abilități personale:
- Responsabil/ă, punctual/ă,
- Orientat/ă spre rezultat, inovativ și motivat/ă,
- Flexibil/ă de a învăța lucruri noi,
- Spirit de echipă și abilități interpersonale excelente,
- Lista documentelor necesare a fi prezentate de către candidați,
- CV-ul actualizat cu indicarea experienței relevante postului (max. 3 pagini).
Scrisoarea de motivare (max. 1 pagină A4, accentuați experiența relevantă pe care o dețineți și motivația de a fi angajat(-ă) în această poziție; Indicați în scrisoarea de motivare două persoane de referință (numele persoanei, organizația și datele de contact) de la foști/actuali angajatori, profesori care vă cunosc bine calitățile și competențele etc.
Dosarul de Aplicare poate fi completat în limba română sau engleză. Dosarul complet va fi expediat prin e-mail la adresa email: office@fam.md cu titlul: Expert/ă în monitorizare și evaluare
Vor fi evaluate doar dosarele complete. La interviu vor fi invitate doar persoanele pre-selectate.
Data limită pentru depunerea dosarelor candidaților: 12 martie 2021 , ora locală 18.00.
Persoana de contact: Ludmila Ivanov, GSM: 069844411
- Call for Applications – National experts from Armenia, Moldova and Ukraine to conduct Organisational Capacity Assessment (OCA) of CSOs
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- BNM angajează expert/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea domeniului operațiunilor cu numerar
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








