Centrul de Plasament al Copilului „Regina Pacis” anunţă concurs de angajare a unui EDUCATOR

Centrul de Plasament al Copilului „Regina Pacis” a fost înfiinţat şi creat, ca parte componentă, de către Fundaţia Regina Pacis. Instituția este acreditată de Consiliul Național de Acreditare a Prestatorilor de Servicii Sociale, în baza Legii n.129 din 08.06.2012 și a Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 95 din 07.02.2014. 

Scopul Centrului este asigurarea accesului copiilor aflați în situație de risc la găzduire, îngrijire, educație, asistență socială, medicală și juridică, formarea deprinderilor de viață independentă, pregătirea în vederea reintegrării în familia biologică, extinsă sau integrării socio-profesionale.

Atribuții de serviciu:

  • în baza competenței atribuite, completează/întocmește și prezintă rapoarte privind reușita școlară a minorilor plasați în Centru;
  • acordă ajutor/suport copiilor plasați în Centrul de Plasament în vederea îmbunătățirii reușitei școlare;
  • inițiază și întreține un mediu de comunicare adecvat, care să faciliteze transmiterea de informații de la educator la copil și cooperarea, interacționarea eficientă educator-copil și copil-copil;
  • colaborează cu ceilalți membri ai echipei pentru a identifica cele mai eficiente metode și mijloace de lucru;
  • întocmește rapoarte trimestriale privind activitatea desfășurată;
  • organizează spațiul educațional al Centrului astfel încât să optimizeze și să eficientizeze desfășurarea procesului instructiv-educativ;
  • planifică activități extrașcolare;
  • formează deprinderile de autoservire, de siguranță și securitate personală ale copiilor;
  • participă la ședințele multidisciplinare ale Centrului;
  • se angajează să ia toate măsurile posibile și necesare pentru a realiza drepturile copilului, în special de a proteja în mod activ toți copiii cu care intră în contact. 

Cerințe

  • Studii în domeniul pedagogiei;
  • Experiență în domeniu minim 3 ani;
  • Abilități de comunicare (orală și scrisă), limbaj coerent, responsabilitate, punctualitate;
  • Abilități de lucru cu copii;
  • Flexibilitate și creativitate în gândire;
  • Cunoașterea limbilor română/rusă este obligatoriu. Limba engleză sau italiană va constitui un avantaj;
  • Abilități de lucru cu echipamente de birou și aplicații software de birou la nivel de utilizator (MS Word, Excel, PowerPoint, Internet Explorer);
  • Aptitudini de planificare și organizare a activității.

Specificul postului de muncă:

Programul de lucru se desfășoară în ture (o tură peste două);

Locul de muncă: str. Natalia Gheorghiu 23/1, Chișinău

Dosarul candidatului va include:

  • CV în formatul Europass;
  • Scrisoare de motivație şi datele de contact a 2 persoane ce va recomandă pentru acest post.

Procesul de recrutare:

Depunerea dosarelor se va face prin email la adresa chisinau@reginapacis.org, cu specificarea „Aplicare Educator CPC” până la data de 21 februarie 2021.

Telefon de contact: 022 23 55 11

La interviu vor fi invitate doar persoanele selectate în baza dosarelor.


Distribuie prietenilor:



Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet

Logati-va cu una din retelele sociale pentru a crea un cont nou. Puteti modifica datele de acces si alege o parola dupa crearea contului.