Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Specialist Administrare site, mentenanță web, întreținere și suport online
Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Specialist Administrare site, mentenanță web, întreținere și suport online
Asociația Obștească Soarta este in căutarea unui Specialist Administrare site, mentenanță web, întreținere și suport online responsabil de
- Administrarea, actualizarea şi menținerea site-ului, domeniul elaborării, dezvoltării și administrării tehnice a site-urilor.
- Administrarea site-ului, întreținerea și mentenanța paginilor web, verificarea și actualizarea informațiilor pe website, respectiv verificarea bunei sale funcționări și a modului în care acesta se prezinta vizitatorilor direct (cu informații complete și actualizate), verificarea platformei tehnice și actualizarea (componentelor) ei, securitate și backup periodic
- Modificarea site-ului existent
- Modernizarea site-ului existent, abordarea complexă a schimbărilor efectuate asupra site-ului existent, modificarea sau completarea cu funcționalități, adăugarea informației pe site, reconceptualizarea design-ului, administrarea site-ului etc.
Procedura de aplicare:
Persoanele interesate sunt încurajate să expedieze:
- CV-ul, care să includă 3 persoane de referință.
- Scrisoarea de motivare.
la adresa: director.soarta@gmail.com cu titlul “Specialist Administrare site, mentenanță web, întreținere și suport online”.
Termenul limită de prezentare a dosarului: 15 februarie 2021 ora 18:00.
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de Specialist/specialistă în calitatea datelor, informațiilor
- Supply Chain Officer - Project HOPE Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








