UE // CONCURS de angajare pentru poziția de consultant intern logistică și organizare evenimente

Distribuie prietenilor:


Asociația pentru Guvernare Eficientă și Responsabilă (AGER) în parteneriat cu AO ADR „HABITAT” anunță concurs de selectare a unei persoane pentru poziția de consultant intern logistică și organizare evenimente, în cadrul Programului de Granturi Locale „Fii schimbarea: Cetățeni implicați - comunități durabile”, parte a proiectului „Abilitarea cetățenilor în Republica Moldova”, finanțat de Uniunea Europeană și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ).

 

Obiectivul general al programului de granturi:

Creșterea capacităților a 30 de OSC-uri locale și abilitarea cetățenilor din 30 de comunități din Regiunea de Dezvoltare Centru, pentru responsabilizarea autorităților de acțiunile lor și pentru a deveni participanți activi în procesele decizionale la nivel local și național.

Proiectul se realizează pe teritoriul Regiunii de Dezvoltare Centru (raioanele Anenii Noi, Călărași, Criuleni, Dubăsari, Hâncești, Ialoveni, Nisporeni, Orhei, Rezina, Strășeni, Șoldănești, Telenești și Ungheni).

Mai multe informații despre Program puteți accesa pe platforma www.eu4civilsociety.md

Cerințe faţă de candidaţi:

  • Studii superioare în domenii relevante (științe sociale, administrație publică, politici publice sau altele);
  • Experiență de organizare și moderare a evenimentelor;
  • Abilităţi excelente de comunicare scrisă și orală;
  • Cunoașterea limbii române și ruse.
  • Cel puțin 1 an de experiență în domeniile menționate;
  • Comunicare eficientă și relaționare, lucru în echipă;
  • Cunoștințe şi abilități de utilizare a calculatorului (Excel, Word, Power Point, redactor grafic, etc.);

Atitudini/comportament:

  • Responsabilitate, punctualitate, flexibilitate și diplomație.
  • Inițiativă, atenție la detalii, capacitatea de a păstra confidențialitatea, integritate și discreție;
  • Disponibilitate pentru deplasări în regiune;

Responsabilități:

Pentru a asigura buna organizare și desfășurarea unui șir de evenimente (6 mese rotunde; 6 instruiri, 1 forum regional și 1 conferință de finalizare a proiectului) consultantul intern, în coordonare cu echipa proiectului, va realiza următoarele activități:

  • elaborarea conceptelor evenimentelor, conform modelului propus;
  • elaborarea agendelor evenimentelor;
  • aigurarea logisticii evenimentului;
  • elaborarea anunțurilor de concurs pentru contractarea experților necesari pentru realizarea evenimentelor;
  • elaborarea rapoartelor post-eveniment;
  • alte activități aferente procesului de organizare a activităților enumerate.

Sarcinile contractuale vor fi realizate în coordonare cu managerul proiectului, inclusiv on-line, pentru asigurarea bunei desfășurări a activităților din cadrul proiectului.

Durata contractului:

Persoanele contractate vor presta serviciile sus-menționate în perioada noiembrie 2020 – septembrie 2021 (în volum de 20 zile de consultanță).

Procedura de aplicare și de selectare:

Persoanele interesate sunt încurajate să depună personal sau prin e-mail dosarul, care să conțină:

  • CV-ul candidatului;
  • Scrisoarea de intenție care să includă experiența candidatului în realizarea sarcinilor similare;
  • Oferta financiară pentru prestarea serviciilor în calitate de consultant intern (în lei moldovenești per zi Net).
  • Persoanele interesate pot depune dosarul la concurs la următoarea adresă: info@ager.md cu mențiunea: Concurs consultant intern logistică și organizare evenimente.

NB!

Nu vor fi luate în considerare candidaturile care nu vor întruni cerințele enunțate în specificaţiile postului. Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

Perioada de referință pentru prestarea serviciilor conform contractului va fi: decembrie 2020 - septembrie 2021.

Termenul limită de prezentare a ofertei: 27 noiembrie 2020.

Persoane de contact:

Revenco Ala, director de proiect, ala.revenco@ager.md, tel.079660035

Olga Diaconu, coordonator proiect, olga.diaconu@ager.md, tel.068418188

Programul de Granturi Locale este lansat în baza Cadrului Unic de Sprijin a Uniunii Europene (UE), acordat pentru Republica Moldova (2017-2020) din cadrul Instrumentului European de Vecinătate, prin intermediul proiectului „Abilitarea cetățenilor în Republica Moldova” (2019-2021), finanțat de către Uniunea Europeană și implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ). În Regiunea de Dezvoltare Centru, partenerii de implementare a proiectului sunt Asociația pentru Guvernare Eficientă și Responsabilă AGER și AO „HABITAT”.


Distribuie prietenilor:


Articolele publicate din 1 iunie 2020 nu au fost supuse verificarilor

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet