Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
ANPM - concurs asistent/ă de proiect
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Context: ANPM este organizația neguvernamentală și apolitică din Moldova. Urmărim abilitarea oamenilor cu cunoștințe juridice de bază, în mod confidențial, prin rețeaua de para-juriști competenți, ce activează într-un cadru legislativ clar, predictibil și orientat pe interesele și dezvoltarea oamenilor.
În baza cererii de finanțare pe care a înainta-o ANPM către Fundația Soros-Moldova, la 1 noiembrie 2019, Asociația Națională a Para-juriștilor din Moldova, a semnat un contract de grant cu Fundația Soros-Moldova. Grantul a fost acordat pentru realizarea proiectului” ”Creșterea calității serviciilor de asistență juridică primară prin dezvoltarea profesională a membrilor ANPM”. Scopul acestuia este: dezvoltarea competențelor populației de a-și rezolva problemele juridice. Obiectivele proiectului sunt: contribuirea la îmbunătățirea cadrului legal prin implicarea directă a instituțiilor din domeniu, dezvoltarea profesională a 25 de membri ANPM prin îmbunătățirea cunoștințelor în domeniul juridic pe parcursul a 12 luni, creșterea vizibilității activității para-juriștilor prin îmbunătățirea raporturilor cu autoritățile naționale relevante, donatorii externi și ONG-urile din domeniu.
Proiectul este implementat în perioada 01.12.2019 - 30.11.2020 cu posibilitatea extinderii perioadei de implementare.
Obiectivele concursului: selectarea unei persoane în funcția de Asistent/ă de proiect pentru a asigura implementarea eficientă a acestuia
Sarcini de bază:
- Responsabil pentru buna organizare și implementare a activităților de proiect: participă la pregătirea, organizarea și desfășurarea tuturor evenimentelor din cadrul proiectului și Asociației;
- Responsabil de asigurarea suportului logistic și administrativ al proiectului;
- Participă și pregătește ședințele interne și evenimentele publice organizate în cadrul proiectului;
- Participă la întocmirea rapoartelor de activitate și scrierea propunerilor de proiect;
- Asigură comunicarea cu partenerii, contractorii și consultanții ANPM: selectarea, contractarea, corespondența cu aceștia;
- Asistă la achiziționarea de bunuri și servicii, pregătirea documentelor aferente;
- Asigură promovarea ANPM: postează zilnic evenimentele ANPM și/sau informații relevante, pe pagina de Facebook a asociației;
- Administrează pagina web parajurist.md: administrează întrebările și răspunsurile beneficiarilor, postează evenimentele asociației, completează categoriile site-ului cu informațiile relevante, creează versiunea în limba rusă și engleză a site-ului;
- Contribuie la crearea platformei de instruire online a para-juriștilor: asigură comunicarea cu toate persoanele implicate în vederea creării platformei, asigură aspectele logistice ce țin de crearea acesteia, contribuie la selectarea specialiștilor/experților;
- Asigură comunicarea cu partenerii externi;
- Alte roluri și responsabilități la delegarea Directoarea executivă.
Calificări:
- Studii superioare;
- Capacități de management eficient al timpului;
- Responsabilitate personală;
- Abilități organizatorice, de comunicare și negociere;
- Abilități de a lucra independent și în echipă;
- Abilități de comunicare și scriere în limba română;
- Abilități de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
- Capacitatea de a lucra în termeni-limită;
- Aptitudini de documentare, cercetare și raportare.
- Cunoașterea limbii ruse și engleză constituie un avantaj.
- Experiență de lucru în domeniul relevant activității proiectului va constitui un avantaj;
- Experiență de lucru în domeniul achizițiilor de bunuri și servicii va constitui un avantaj.
Locul desfășurării activității de muncă:
Asistentul/a de proiect va lucra de la distanță.
Perioada de executare:
Contractarea se preconizează a fi din luna octombrie până pe 30.11.2020 cu posibilitatea extinderii perioadei de contractare.
ANPM va încheia cu asistentul/a de proiect, contact de prestări servicii.
Dosarul candidatului va cuprinde:
- CV-ul actualizat
- Scrisoare de motivare;
- Contactele a două peroane de referință.
Procedura de depunere a dosarului:
Dosarul va fi depus la adresa de e-mail violettaodagiu@gmail.com cu indicarea poziției pentru care aplică: Concurs – asistent/ă de proiect
Termenul de aplicare la concurs este până la data de 19.09.2020.
Etapele concursului:
Concursul de angajare poate fi constituit din trei etape:
- Depunerea dosarului;
- Interviul.
Pot fi organizate maxim 3 interviuri. Doar persoanele pre-selectate vor fi invitate la interviu.
Interviurile vor avea loc online.
- Etapa de testare: Candidații pot fi supuși probelor de testare.
Comisia de concurs:
Pentru recrutarea candidatului potrivit pentru funcția vacantă, va fi constituită comisia de recrutare. În componența comisiei, intră, dar nu se limitează la: Directoarea executivă a ANPM, membri ai Consiliului de Administrare.
Criterii de selectarea a concurenților:
- Studii superioare;
- Capacități de management eficient al timpului;
- Responsabilitate personală;
- Abilități organizatorice, de comunicare și negociere;
- Abilități de a lucra independent și în echipă;
- Abilități de comunicare și scriere în limba română;
- Abilități de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
- Capacitatea de a lucra în termeni-limită;
- Aptitudini de documentare, cercetare și raportare.
- Cunoașterea limbii ruse și engleză constituie un avantaj.
- Experiență de lucru în domeniul relevant activității proiectului va constitui un avantaj;
- Experiență de lucru în domeniul achizițiilor de bunuri și servicii va constitui un avantaj.
Pentru mai multe informații nu ezitați să mă contactați: Violetta Odagiu, Drectoare executivă a ANPM, telefon: 068686472, e-mail: violettaodagiu@gmail.com
Vă dorim succes!
- A.O. ”Cimișlienii de pretutindeni” anunță selectarea unui/unei expert/e în domeniul social
- Fundația Regina Pacis extinde termenul de selectare a unui/unei coordonator/oare de proiect
- Reporter(ă) Site
- Gender-Centru contractează consultant(ă) individual(ă) pentru desfășurarea sesiunilor de instruire și consolidarea capacităților echipelor multidisciplinare în domeniul combaterii violenței asupra copiilor
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









