Aveți grijă de sănătatea Dvs. și a celor dragi. Spălați-vă regulat și minuțios pe mâini, respectați eticheta tusei, păstrați distanța socială și stați acasă. #Covid19 #StaiAcasa

AOPD angajeaza consultant/ă în domeniul juridic

Distribuie prietenilor:


Titlul funcției: consultant/ă în domeniul juridic

Perioada de angajare: mai – decembrie 2020.

Informație generală:

Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități din Republica Moldova (AOPD), este o uniune a 41 organizații neguvernamentale care promovează incluziunea și respectarea drepturilor persoanelor cu dizabilități.  Pe parcursul anului 2020 AOPD implementează proiectul „Mobilizare pentru drepturi” cu suportul financiar al Reprezentanței IM Swedish Development Partner în Republica Moldova.

 

În scopul implementării obiectivului 2 privind monitorizarea Convenției ONU privind drepturile persoanelor cu dizabilități va fi angajat consultant/ă în domeniul juridic, care va oferi consultanță specializată în procesul de monitorizare a implementării legislației naționale din domeniul social.   

 Responsabilități:

  • Analiza cadrului legal și normativ în vigoare cu scopul identificării breșelor de implementare și elaborare de recomandări pentru îmbunătățire;
  • Asigurarea consultanței în procesul de elaborare a amendamentelor pentru proiectele legislative cu scopul asigurării drepturilor persoanelor cu dizabilități;
  • Elaborarea notelor informative privind aplicarea cadrului legal și normativ;
  • Implicarea în activitățile de advocacy. Asigurarea reprezentării intereselor instituției în instanțele de judecată și alte autorități/instituții.

Cerințe față de candidat:

  • Studii superioare în domeniul juridic, studiile postuniversitare vor constitui un avantaj;
  • Experiență profesională: 5 ani în domeniul jurisprudenței, preferabil experiență în domeniul protecției drepturilor persoanelor cu dizabilități;
  • Competențe dovedite de cunoaștere și analiză a cadrului legislativ în vederea elaborării amendamentelor;
  • Experiența de lucru cu organizații neguvernamentale va constitui un avantaj;
  • Abilități de lucru la calculator (obligatoriu Word, Excel, PowerPoint şi Internet);
  • Abilități bune de lucru în echipă.

      Calități personale:

  • Organizare și responsabilitate.
  • Punctualitate.
  • Orientare pe rezultate.
  • Flexibilitate.
  • Inițiativă.

Termenii si condițiile de activitate: Consultantul/a în domeniul juridic va fi angajat prin contract de prestări servicii.

 DOSARUL DE APLICARE VA CONȚINE:

  1. CV-ul candidatului
  2. Scrisoare de intenție
  3. Ofertă financiară

Candidații vor expedia dosarele la adresa de e-mail: viorica.aftene@aopd.md, cu mențiunea ”Concurs consultant juridic”, până la data de 31 martie 2020. Detalii la numărul de telefon 079222505.

Pentru interviu vor fi contactați doar candidații care vor corespunde cerințelor de calificare.


Distribuie prietenilor:


Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Utilizaţi informaţia din acest articol pe propriul risc.

logoStarNet

Hostingul si serviciile internet pentru administrarea portalului CIVIC.MD sunt oferite gratuit de compania Starnet