Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Asistent social
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Centrul de Asistență și Protecție a Victimelor și Potențialelor Victime ale Traficului de Ființe Umane angajează persoană în funția de Asistent social.
Scopul general al funcţiei: a oferi consiliere pentru beneficiarii Centrului.
Atribuţiile de serviciu:
Recepţionează beneficiarii
Acomodarea beneficiarilor la Centru
Asistenţa pentru beneficiari
Responsabilităţile:
- Responsabil pentru supravegherea respectării regimului în Centru;
- Responsabilul pentru comunicarea internă cu privire la situaţia beneficiarului.
- Supravegherea ordinii, curaţeniei şi regulamentului Centrului de către beneficiari.
- Răspunde la necesităţile beneficiarilor pe parcursul schimbului în conformitate cu regulamentul Centrului.
- Acordă consilieri şi suport moral beneficiarilor Centrului.
- Acordă primul ajutor medial sinestătător sau la indicaţia medicului dacă e necesar.
- Asigură atitudine de respect şi inţelegere între beneficiarii Centrului.
- Aplanarea situaţiilor de conflict între beneficiari.
- Să se asigure respectarea condiţiilor contractului de asistenţă semnat.
- Raportarea în registru a activităţilor sau altor evenimente importante, incidente pe parcursul serviciului.
- Înştiinţarea managerului Centrului despre necesitatea reparaţiei sau alte lucrări de întreţinere a Centrului de reabilitare.
- Participarea la sedinţa de lucru la cererea directorului Centrului.
- Mentinerea securităţii centrului, interzicerea accesului persoanelor străine, chemarea securităţii la necesitate.
- Să respecte regulile securității antiincediare și tehnica securității muncii.
- Supravegherea persoanelor minore.
Condiţiile de muncă:
Serviciile au loc conform graficului glisant stabilit şi aprobat lunar de administraţie.
program de muncă: luni-vineri, de la 19:00 până la 07:00
sâmbătă – duminică, conform graficului pe schimburi
Cerinţele funcţiei faţă de persoană
Studii: studii superioare şi/sau speciale în pedagogie, psihologie, asistenţa socială, medicală.
Experienţă profesională: experienţă în domeniu de minim 3 ani
Cunoştinţe: limba de stat şi limba rusă, cunoştinţa legislaţiei în vigoare în domeniul respectiv.
Abilităţi: utilizarea calculatorului, comunicabilitate, empatie.
Atitudini/comportamente: meticulozitate, punctualitate, respect faţă de oameni.
- Specialist principal/ofițer de comunicare, Direcția promovarea imaginii de țară, Instituția Publică Agenția de Investiții
- AgroForestry Officer (NPSA-9), Community Forrest Project - UNDP Moldova
- Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- CRS is hiring ICT4D and Data Management Officer
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








