Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Biroul relații cu diaspora angajează un consultant național pentru efectuarea analizei cadrului legislativ-normativ privind instituirea Centrelor de plasament pentru bătrâni - întreprinderi cu scop lucrativ
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Context
În perioada 2019-2022 Cancelaria de Stat, prin intermediul Biroului relații cu diaspora, implementează proiectul „Consolidarea cadrului instituțional al Republicii Moldova în domeniul migrației și dezvoltării”, faza a II-a de implementare, finanțat de către Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (HG nr. 60/2019).
Scopul general al proiectului este de a maximiza impactul pozitiv al migrației și a spori angajamentul diasporei în dezvoltarea socio-economică a Republicii Moldova prin consolidarea cadrului național și local, precum și asigurarea continuității și durabilității activităților implementate în prima fază a proiectului.
Proiectul se concentrează asupra atingerii a trei obiective specifice:
• Obiectiv 1: Asigurarea coerenței dintre politicile naționale și locale ale diasporei, migrației și dezvoltării (DMD);
• Obiectiv 2: Coordonarea abordării integrate a domeniul diasporei, migrației și dezvoltării (DMD);
• Obiectiv 3: Implementarea eficientă a programelor guvernamentale naționale pentru valorificarea contribuției diasporei.
Activitatea se realizează în corespundere cu Obiectivul 1: Asigurarea coerenței dintre politicile naționale și locale ale diasporei, migrației și dezvoltării (DMD) în cadrul proiectului.
Totodată, activitatea preconizată este în contextul implementării sub-acțiunii 2.3.4. „Inițierea procesului de analiză și revizuire a cadrului legal privind simplificarea procedurii de înregistrare/creare a întreprinderilor cu scop lucrativ, în conformitate cu articolul 7 din Legea nr.123 din 18 iunie 2010 cu privire la serviciile sociale” din Planul de acțiuni pentru anii 2017-2020 privind (re)integrarea cetățenilor Republicii Moldova reîntorși de peste hotare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 724 din 8 septembrie 2017.
Scopul activității constă în elaborarea unei analize a cadrului legislativ-normativ privind instituirea Centrelor de plasament pentru bătrâni - întreprinderi cu scop lucrativ și cursului de instruire pentru personalul specializat.
Obiectul concursului:
În urma concursului, Biroul relații cu diaspora va selecta un consultant național pentru livrarea următoarelor produse:
1. Raport de analiză a cadrului legislativ-normativ privind instituirea Centrelor de plasament pentru bătrâni - întreprinderi cu scop lucrativ,
2. Curs de instruire pentru personalul implicat în îngrijirea persoanelor vârstnice în serviciile de plasament.
Activități specifice conform livrabilelor:
1. Raport de analiză a cadrului legislativ-normativ privind instituirea Centrelor de plasament pentru bătrâni - întreprinderi cu scop lucrativ:
a. Analiza cadrului normativ național și a standardelor internaționale în domeniu;
b. Elaborarea proiectului raportului, care va conține: propuneri consolidate privind ajustarea Regulamentului-cadru privind organizarea și funcționarea Centrului de plasament pentru persoane vârstnice, Standardelor minime de calitate a serviciilor sociale prestate în cadrul Centrului de plasament pentru persoane vârstnice, precum și analiza aspectului economic-financiar;
c. Consultarea și coordonarea propunerilor de modificare a Regulamentului-cadru și Standardelor cu prestatorii de servicii, beneficiarii și Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale;
d. Prezentarea și aprobarea Raportului final.
2. Curs de instruire pentru personalul implicat în îngrijirea persoanelor vârstnice în serviciile de plasament:
a. Elaborarea proiectului Cursului de instruire pentru personalul implicat în îngrijirea persoanelor vârstnice în serviciile de plasament;
b. Consultarea și coordonarea cursului de instruire cu prestatorii de servicii, mediul academic și Ministerul Sănătății, Muncii și Protecției Sociale;
c. Aprobarea de către CS/BRD a cursului de instruire pentru personalul implicat în îngrijirea persoanelor vârstnice în serviciile de plasament.
Perioada de desfășurare a activităților: până la 30 iunie 2020
Durata activității: 20 zile
Profil solicitat:
a. Studii superioare absolvite cu diplomă de licență (profil economic, social, juridic sau alte domenii relevante);
b. Cel puțin 5 ani de experiență documentată cu organizații internaționale, non-guvernamentale sau publice în domeniul migrației și dezvoltării, politicilor economice, sociale;
c. Cunoașterea problemelor legate de migrație, diasporă și a reglementărilor legale din Republica Moldova în acest domeniu;
d. Experiență în elaborarea politicilor bazate pe dovezi, a rapoartelor, studiilor, cercetărilor în domeniul migrației pieței muncii, domeniul economic sau social etc.;
e. Abilități de analiză și elaborare de recomandări, abilități analitice;
f. Abilități de elaborare a programelor de instruire, experiență documentată de realizare a instruirilor;
g. Expertiză în organizarea și realizarea sesiunilor de consolidare a capacităților cu accent pe domeniul migrației;
h. Angajament personal, eficiență, flexibilitate, focusare pe rezultate, respect pentru diversitate, gândire creativă;
i. Abilitatea de a lucra eficient și armonios cu colegii din diferite culturi și medii profesionale;
j. Cunoașterea fluentă a limbilor română și rusă, cunoașterea limbii engleze va prezenta un avantaj.
Conținutul dosarului:
‒ Curriculum Vitae (CV) actualizat cu specificarea domeniului/domeniilor de expertiză și lista lucrărilor/articolelor elaborate/publicate;
‒ Scrisoare de intenție în limba română (max.2000 de cuvinte), în care să se facă referire la obiectul concursului și rezultatele așteptate;
‒ Oferta tehnică privind realizarea activităților.
Modalitatea de aplicare pentru poziția solicitată:
Candidații care îndeplinesc cerințele de eligibilitate sunt invitați să expedieze pe e-mail: Curriculum Vitae, ofertă tehnică privind realizarea sarcinii, o scrisoare de intenție, cu subiectul „Expert – analiza cadrului legislativ-normativ” la următoarea adresă: brd@gov.md.
Dosarele vor fi depuse până la data de 9 martie 2020.
Vor fi evaluate doar dosarele complete. Despre rezultatele concursului, vor fi anunțați doar candidații selectați.
NB: Politica de personal este de a nu discrimina nicio persoană pe criterii de naționalitate, rasă, etnie, religie sau credință, sex, vârstă, dizabilitate, orientare sexuală, orientare politică, statut social sau pe baza oricărui alt criteriu.
- Extended Deadline: Communication and Public Outreach Analyst, Short-Term (NPSA-8), EDMITE III Project - UNDP Moldova
- Centrul de Drept al Avocatilor - Recruitment for legal counsellor position
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de analist/analistă sisteme informaționale (încasări plăți MPay)
- Termeni de Referință pentru selectarea unui expert / a unei experte în vederea contractării serviciilor de consultanță pentru elaborarea Programului GSPR (Grup de Suport pentru Părinții Romi) și facilitarea sesiunilor în cadrul proiectului
- Agenția de Guvernare Electronică relansează concursul de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






