Organizații vizate:
Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Angajare asistent/ă de proiect
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Titlul funcției: Asistent/ă de proiect
Perioada de angajare: februarie 2020 – decembrie 2020, cu posibilitatea de extindere.
Informație Generală:
Alianța Organizațiilor pentru Persoane cu Dizabilități din Republica Moldova (AOPD), este o uniune a 41 organizații neguvernamentale care promovează incluziunea și respectarea drepturilor persoanelor cu dizabilități. Pe parcursul anului 2020 AOPD va implementa proiectul „Plan de dezvoltare și consolidare AOPD” cu suportul financiar al IM Swedish Development Partner.
Atribuțiile și sarcinile asistentului de proiect:
- Responsabil/ă pentru organizarea activităților proiectului, suport logistic;
- Responsabil/ă pentru elaborarea raportarea narativă (stocarea și includerea datelor din documente de justificare);
- Participarea activă la planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectului, precum și planificarea și organizarea activităților relevante postului;
- Elaborarea, redactarea, înregistrarea, expedierea documentelor precum și monitorizarea răspunsurilor;
- Monitorizarea emiterii răspunsurilor la demersuri de către instituțiile responsabile;
- Organizarea activităților de achiziții și întocmirea documentelor de proceduri;
- Responsabil/ă de comunicarea cu membrii AOPD.
CALIFICAREA ȘI PREGĂTIREA PROFESIONALĂ:
- Studii superioare în unul din domeniile: asistență socială, psihologie, management, drept sau un alt domeniu relevant;
- Abilități și cunoștințe profunde de operare a MS Office (e.g. Word, Excel, Power Point);
- Cunoașterea limbilor română/ rusă;
- Experiență de lucru în cadrul proiectelor;
- Abilități de analiză, sinteză, raportare;
- Capacități de organizare a evenimentelor și elaborare a documentelor (scrisori, demersuri alte documente relevante activităților proiectului);
- Abilităţi bune de comunicare şi experiență de muncă cu organizațiile neguvernamentale;
- Abilități de lucru în echipă și independent;
- Capacitatea de a lucra în termen-limită și de a realiza sarcini multiple.
Calități personale:
Spirit organizatoric, punctualitate, responsabilitate, inițiativă, flexibilitate, tact şi principialitate în lucrul cu membri, parteneri și vizitatori ai AODP.
Termenii si condițiile de activitate: Asistentul de proiect va fi angajat print contract individual de muncă și va raporta managerului de proiect.
DOSARUL DE APLICARE VA CONȚINE:
- CV-ul candidatului
- Scrisoare de intenție
Candidații vor expedia dosarele la adresa de e-mail: galina.climov@aopd.md , cu mențiunea ”Concurs asistent de proiect”, până la data de 28 ianuarie 2020. Detalii la număr de telefon 079222505.
Pentru interviu vor fi contactați doar candidații care vor corespunde cerințelor de calificare.
- UCIPE (Proiectul PEEM) Inginer/ingineră mecanic, instalații HVAC
- Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)
- "Mă Implic, Phase 2" project is hiring a Legal Advisor on National Reforms and Public Administration
- Concurs. Selectare expert pentru oferirea de asistență Ministerului Muncii și Protecției Sociale privind agenda și relațiile cu UE
- BNM angajează expert/ă consultant/ă responsabil/ă de achiziții publice
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





