Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Agenția Proprietății Publice Anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de inspector superior, Serviciu managementul documentelor
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Agenția Proprietății Publice
Anunță concurs pentru suplinirea postului vacant de inspector superior, Serviciu managementul documentelor (Post de deservire tehnică ce asigură funcționarea autorității publice (pdtafap)
Scopul funcției: Asigurarea activității de expediere și recepționare a corespondenței de ieșire ca parte integrantă a ținerii lucrărilor de secretariat în cadrul Agenției Proprietății Publice.
Sarcinile de bază: Înregistrarea și evidența scrisorilor de ieșire din cadrul Agenției, inclusiv în sistemul e-management;
Recepționarea corespondenței parvenite;
Întocmirea notelor de serviciu privind managementul documentelor;
Organizarea procesului de expediere a corespondenței la ieșire din cadrul Agenției
Abilități:
- de planificare, organizare şi coordonare a activităţilor specifice managementului documentelor;
- de analiză a datelor și lucru cu informaţia;
- de soluţionare a problemelor operaţionale în domeniul de competenţă;
- de comunicare eficientă (verbal şi în scris);
- de lucru în echipă.
- operare la calculator: Word, Excel, Internet;
- gestiune și operare componente perifericecomponentele periferice.
Condiţii de bază:
- posedă limba română/ limba rusă;
- studii medii / superioare;
- experiență în domeniul secretariat;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie.
Documente necesare pentru prezentare:
- curriculum vitae;
- copia buletinului de identitate;
- copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau specializare;
- copia carnetului de muncă.
Depunerea dosarelor de participare:
office@app.gov.md sau la adresa: Piața Marii Adunări Naționale nr. 1, Agenția Proprietății Publice.
Tel. de contact 022-23-38-24
022-21-35-95
Data limită de depunere a dosarelor - 05 februarie 2020.
- BNM angajează Șef/ă adjunct/ă de direcție în cadrul Direcției Achiziții și Management Contracte
- AO „Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei AVE Copiii” angajează Pedagogi Sociali
- Specialist/ă Audit Intern
- Fundația ALT angajează Asistent(ă) / Manager de Oficiu – pentru persoane dinamice, cu gândire critică și abilități multilingve (RO/EN/RU)
- IWPR: Campaign and Strategic Communication Lead
Angajări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de angajare postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





