Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Agenția Relaţii Intertnice angajează secretar administrativ superior
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Autoritatea publică: Agenția Relaţii Intertnice
Adresa: mun.Chişinău, str. A.Mateevici, nr. 109/1
Denumirea funcţiei: secretar administrativ superior
Nivelul de salarizare: Salarizarea, sporuri, premiu, adaosuri la salariu, conform prevederilor Legii.
Scopul general al funcţiei:
Organizarea a lucrului cu documentele.
Atribuţiile de serviciu:
- Execută sarcini de secretariat sau de gestionare a documentelor: recepţionarea şi redirecţionarea apelurilor telefonice, sortarea şi distribuirea corespondenţei, introducerea informaţiei în bazele de date, înregistrarea şi expedierea documentelor etc.
- Asigură asistenţa logistică în organizarea şedinţelor;
- Pregăteşte scrisori standard în conformitate cu instrucţiunile primite;
- Îndeplineşte sarcini de complexitate simplă la indicaţie;
- Organizează înscrierea şi audienţa cetăţenilor;
- Execută controlul privind executarea documentelor în termen;
- Îndeplineşte atribuţii legate de sistematizarea documentelor, păstrarea acestora înainte de a fi transmise în arhivă, precum şi pregătirea lor pentru a fi transmise în arhivă;
Responsabilităţile:
1.Preia și transmite mesaje;
2. Redactează corespondența simplă;
3. Expediază corespondența;
4. Primește vizitatorii;
5. Participă la organizarea ședințelor, conferințelor;
6. Organizează agenda directorului general;
Condiţiile de muncă:
Regim de muncă: 40 ore pe săptămînă, 8 ore pe zi;
Program de muncă: luni-vineri, orele 8.00-17.00, pauza de masă 12.00-13.00;
Cerințele funcției față de persoană
Studii:
Studii medii;
Preferabil experienţă profesională în domeniile relevante pentru această funcţie;
Cunoaşterea limbii de stat;
Cunoașterea limbii ruse, engleze( este un avantaj);
Cunoştinţe de operare la calculator (MS Office).
Abilităţi:
Abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, luare a deciziilor, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine şi a echipei, soluţionare de probleme, aplanare de conflicte, comunicare eficientă.
Atitudini/comportamente:
Respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, responsabilitate, rezistentă la efort şi stres, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
Modalitatea de depunere a documentelor: Prin poștă, email sau personal.
Telefon: 022 21 40 80
E-mail: sjru@bri.gov.md
Web site: http://www.bri.gov.md/
- Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Manager în publicitate și marketing
- A.O. ”Kinderland Moldova” angajează Asistent/ă Președinte
- Programme Finance Associate (NPSA-7), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
- Consultant local operațional pentru implementarea Reformei 4.6.17–18 „Îmbunătățirea calității prestării serviciilor de sănătate la nivel național”
- AO FFUPLM anunță apel deschis de selectare a unui specialist pentru prestarea serviciilor de consiliere psihologică în cadrul serviciului social IP Azilul pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md








