Anunțuri de Angajare
- Detalii
- Categorie: Angajări
Specialist în cadrul Centrului Municipal de Tineret Chișinău
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Denumirea şi sediul autorităţii publice: Direcţia generală educaţie, tineret şi sport a Consiliului municipal Chişinău, str. Dosoftei, 99, or. Chișinău;
Denumirea funcţiei vacante:
- Specialist Serviciul de informare și documentare a tinerilor.
Scopul general al funcţiei – responsabil de organizarea programelor și acțiunilor de informare și documentare a tinerilor beneficiari, menținerea relațiilor de colaborare cu instituțiile media, monitorizarea subiectelor despre activitatea Centrului Municipal de Tineret Chișinău apărute în mass media, organizarea conferințelor de presă, editarea comunicatelor;
Sarcinile de bază ale funcţiei
- Organizează campanii de informare și de vizibilitate în rândul tinerilor privind prestarea serviciilor prietenoase tinerilor la Centrul Municipal de Tineret Chișinău;
- Redactează/difuzează comunicate de presă privind activitatea Centrului Municipal de Tineret Chișinău;
- Furnizează către reprezentanții mass media informații privind activitatea Centrului Municipal de Tineret Chișinău;
- Stabilește diferite modalități de comunicare cu tinerii beneficiari ai Centrului Muncipal de Tineret Chișinău prin campanii și programe destinate acestora;
Condiţii pentru candidaţii la ocuparea funcției publice vacante:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- cunoaște limba română și rusă
- are o experiență în lucrul cu tinerii de cel puțin 2 ani;
- la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu a împlinit vârsta de pensionare;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată;
- are studii necesare prevăzute pentru funcția respectivă;
- nu a fost concediată în ultimii 5 ani în temeiul art.86 alin.(1) lit.l), m) din Codul Muncii;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârșite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicție.
Cerinţe specifice pentru funcția de specialist Serviciul de dezvoltare personală și animare a timpului liber a tinerilor:
- studii superioare, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul jurnalism, comunicare și relații publice, relații internaționale, filologie;
- cunoașterea drepturilor tinerilor și necesităților acestora;
- cunoașterea unei limbi de circulație internațională ar fi un avantaj;
- cunoașterea legislației în domeniul tineretului;
- abilităţi de lucru la calculator (MS Office, Excel, Power Point, Internet ).
Abilităţi: planificare, lucru în echipă, cooperare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, motivare, comunicare, flexibilitate;
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
- cererea de participare la concurs, al cărei model este indicat în anexa nr.1;
- copia buletinului de identitate;
- copia/copiile actului/actelor de studii, precum și alte acte care atestă efectuarea unor specializări în domeniul lucrului de tineret;
- copia carnetului de muncă;
- curriculum vitae, după modelul Europass;
- scrisoarea de motivare;
- două referințe de la locurile de muncă anterioare/de voluntariat;
- certificatul medical care atestă că este apt din punct de vedere fizic și neuropsihic;
- cazierul judiciar (poate fi înlocuit cu declaraţia pe propria răspundere privind absenţa antecedentelor penale. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire).
În cazul în care dosarul de concurs se depune prin poștă sau e-mail, toate actele necesare se scanează în format PDF. În acest caz, în ziua desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs, candidatul trebuie să prezinte originalul dosarului de concurs.
Notă: Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora.
Modalitatea de depunere a documentelor:
Actele vor fi depuse în cancelaria Direcției generale educație, tineret și sport pe adresa: Chișinău, str. Dosoftei, 99, biroul 35, prin poștă sau e-mail.
Data anunțului: 17 ianuarie 2020
Data limită de depunere a actelor : 05 februarie 2020, ora 17.00
Persoana responsabilă de oferirea informațiilor suplimentare: Veronica Donțu, șef interimar, serviciul resurse umane, telefon de contact: (022) 201618, adresa electronică: cadredgets@gmail.com
- Cameraman(ă)
- AO FFUPLM selectează un/o consultant/consultantă în scopul acreditării serviciului social IP Azil pentru persoane cu dizabilități și etate din or. Leova
- Proimagine angajează Social Media Manager(ă)
- Call for Roster of Experts Consultants for Assessment of Grant Financial Reports European Neighbourhood and Central Asia
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert monitorizare şi implementare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









