Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Centrul de Drept al Avocaților (CDA) achiziționează servicii de curățenie pentru anul 2026
Centrul de Drept al Avocaților (CDA) achiziționează servicii de curățenie pentru anul 2026
Cadrul general
Asociația Obștească „Centrul de Drept al Avocaților” (CDA) achiziționează servicii de curățenie pentru anul 2026. Documentele de achiziție vor fi valabile pentru perioada 2026-2028.
În vederea susținerii bunei implementări a activităților din proiect, CDA anunță concurs pentru selectarea unei companii pentru întreținere și curățenie în oficiul situat la adresa mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab nr. 8, MD-2009.
Companiile interesate sunt rugate să prezinte ofertele de prețuri care vor cuprinde următoarele date:
1. Denumirea Companiei/Persoanei juridice, inclusiv datele de contact;
2. Oferta financiară conform solicitării de mai jos;
3. Extrasul emis de ASP;
4. Portofoliul organizației și CV specialistului/specialiștilor care vor presta serviciu;
5. Condițiile și termenii de prestare a serviciilor.
Specificații:
1. Suprafața oficiului – 130 m2 (4 birouri, 1 wc, hol de intrare, hol comun, mini-bucătărie);
2. Canapea - 1 buc.
|
Specificarea serviciilor |
Preț MDL TVA 0 |
|
|
Preț per lună |
||
|
1. |
Curățenie de întreținere de 2 ori pe săptămână (aspirarea covoarelor; ștergerea suprafețelor; ștergerea aparatelor electrice; curățarea oglinzii; eliminarea gunoiului din coșuri; curățarea și dezinfectarea suprafețelor din bucătărie; curățarea și dezinfectarea wc; lustruirea robinetelor și altor elemente din inox sau tinichea; ștergerea de praf a dulapurilor;) |
|
|
2. |
Asigurarea oficiului cu produse gospodărești (săpun, detergent de vase, șervețele de hârtie, hârtie de WC, etc.) |
|
|
Preț per m2 |
||
|
3. |
Spălarea geamurilor pe dinăuntru și pe dinafară |
|
|
4. |
Curățenie generală 2 ori pe an |
|
|
Preț per unitate |
||
|
5. |
Curățarea periodică a mobilei (aspirarea și spălarea cu detergent a canapelei și scaunelor) |
Dacă este necesar, puteți solicita o vizită în oficiu pentru o înțelegere mai bună a volumului și condițiilor de lucru.
Criteriile de selecție:
- Experiența companiei;
- Oferta financiară, respectarea raportului preț-calitate și corespunderea cu cerințele înaintate;
- Condițiile și termenii de prestare a serviciilor;
Cerințe speciale
- Oferta se va prezenta la preț integral și TVA cota 0, cu aplicarea semnăturii persoanei responsabile;
- Nu se acceptă prestarea serviciilor prin intermediari;
- Plățile vor fi efectuate prin virament după prestarea serviciilor solicitate;
Data limită de prezentare a ofertelor: 02 decembrie 2025
Ofertele trebuie prezentate în format electronic și expediate prin e-mail la adresa: law-center@cda.md cu mențiunea „Servicii curățenie”.
Înștiințarea privind determinarea câștigătorului se expediază în termen de până la 3 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către autoritatea contractantă.
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de reglementarea activității entităților din sectoarele AEÎ, OCN, BIC
- Policy Officer, Short-Term (NPSA-9), Capacity Building for Climate Action Project - UNDP Moldova
- Qu25/03045:GTF/Consultant for Energy Audit Program Support and Quality Assurance
- BNM angajează Șef/ă adjunct/ă de direcție în cadrul Direcției Achiziții și Management Contracte
- CRS is hiring Project Assistant Accountability
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md





