- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
TERMENI DE REFETOR pentru selectarea unui expert/unei experte pentru elaborarea Planului strategic de dezvoltare a Serviciului social Centrului de prestare a serviciilor sociale nr.1
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Asociaţia Obștească „Alternative sociale” implementează în perioada aprilie 2025 – martie 2026 proiectul „Alianțe comunitare pentru servicii sociale sustenabile și eficiente energetic”, parte a proiectului „Parteneriate locale pentru eficiența energetică în servicii sociale”, finanțat din sursele Uniunii Europene, cofinanțat și implementat de Fundația Soros Moldova, în parteneriat cu IP Keystone Moldova și Asociația Obștească „Fondul de Inovații Sociale din Moldova”.
Un obiectiv important al proiectului este de a contribui la dezvoltarea instituțională și sustenabilitatea Centrului de prestare a serviciilor sociale din com. Sculeni (Serviciul de plasament pentru persoane adulte, Serviciul social de zi pentru persoane cu dizabilități, Serviciul Respiro).
În acest context, AO „Alternative sociale” intenționează să contracteze un expert/o expertă pentru elaborarea Planului strategic de dezvoltare a serviciilor sociale ale Centrului, pentru o perioadă de 3- 5 ani.
2. Scopul activității
Elaborarea unui document strategic care să stabilească viziunea, misiunea și obiectivele de dezvoltare ale Centrului, să definească priorități și direcții strategice pentru următorii ani, să includă mecanisme de monitorizare și evaluare a progresului, să sprijine creșterea calității și sustenabilității serviciilor sociale oferite.
3. Sarcini și responsabilități ale expertului
- Realizarea unei analize a contextului local și a cadrului normativ relevant.
- Colectarea de date și informații prin consultări cu echipa Centrului și alți actori cheie.
- Facilitarea unor sesiuni participative (ateliere de lucru) pentru identificarea priorităților și direcțiilor de dezvoltare.
- Elaborarea versiunii preliminare a Planului strategic.
- Prezentarea documentului către echipa de proiect și integrarea recomandărilor.
- Livrarea versiunii finale a Planului strategic de dezvoltare.
4. Documente livrabile
- Plan de lucru cu etapele activității.
- Versiunea preliminară a Planului strategic.
- Versiunea finală a Planului strategic de dezvoltare a Centrului (în Word și PDF).
- Raport succint asupra procesului de elaborare (max. 3 pagini).
5. Durata și perioada de prestare a serviciilor
Activitatea se va desfășura în perioada octombrie 2025 – decembrie 2026.
6. Cerințe de calificare
- Studii universitare/postuniversitare în domeniul social, administrare publică, politici sociale sau domenii conexe.
- Minimum 3 ani experiență profesională relevantă (servicii sociale, dezvoltare instituțională, planificare strategică).
- Experiență anterioară în elaborarea planurilor strategice, politicilor sau documentelor de dezvoltare organizațională.
7. Procedura de aplicare
Persoanele interesate vor transmite până la 5 octombrie 2025, ora 17:00, la adresa: alternativesocialeun@gmail.com , cu mențiunea „Expert – Plan strategic de dezvoltare”, următoarele documente:
- CV actualizat.
- Scrisoare de intenție (max. 1 pagină), cu prezentarea experienței relevante.
- Oferta financiară (în Euro, cu toate taxele incluse).
- Criterii de selectare
|
Crt. |
Cerințe de calificare |
Punctaj |
|
1. |
Studii universitare/postuniversitare în domeniul social, administrare publică, politici sociale sau domenii conexe |
15 |
|
2. |
Minimum 3 ani experiență profesională relevantă (servicii sociale, dezvoltare instituțională, planificare strategică). |
15 |
|
3. |
Experiență anterioară în elaborarea planurilor strategice, politicilor sau documentelor de dezvoltare organizațională |
15 |
|
4. |
Oferta de pret |
5 |
|
Total |
50 puncte |
Anexa 1.
OFERTA FINANCIARĂ
|
Crt. |
Sarcini |
Documente livrabile |
Nr. de zile de consultanță |
Costulserviciilor, Euro cu toate taxele incluse* |
|
1. |
Realizare a minim 3 sedinte de lucru cu participarea pentru identificarea priorităților și direcțiilor de dezvoltare. |
Link-uri al sedintei, sau liste de prezenta fizica |
||
|
2. |
Elaborare și livrare Plan strategic de dezvoltare a Serviciului |
Plan strategic de dezvoltare a Serviciului Raport succint asupra procesului de elaborare |
||
|
Total |
9. Condiții financiare
Remunerarea se va achita în MDL, conform ratei de schimb a tranșei transferate de către donator.
- BNM angajează casier/ă superioar/ă, Grupul procesarea numerarului
- Proimagine angajează Social Media Manager(ă)
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare
- AO FFUPLM contractează un/o consultant/ă privind evaluarea impactului economic al angajării susținătorului de la egal la egal în echipa centrelor comunitare de sănătate mintală
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









