People in Need anunță licitație pentru lucrări de înlocuire a ferestrelor ca parte a măsurilor de eficiență energetică în șase școli din Republica Moldova
***english below***
MDAC000447- Înlocuirea ferestrelor în cadrul proiectului WIN-EDU la șase școli din Republica Moldova
People in Need anunță licitația pentru lucrările de înlocuire a ferestrelor ca parte a măsurilor de eficiență energetică la șase școli din Republica Moldova (mai multe detalii în Anexa 1)
PIN Moldova caută o companie/consorțiu cu experiență demonstrată în lucrări de înlocuire a ferestrelor pentru a efectua înlocuirea ferestrelor și ușilor învechite la șase școli din Republica Moldova.
Obiectivul general al acestui contract este de a furniza toate materialele și lucrările necesare pentru finalizarea proiectului la un preț fix, cu scopul de a implementa măsuri care să îmbunătățească eficiența energetică a clădirilor și să reducă costurile financiare.
Înlocuirea ferestrelor/ușilor este planificată pentru următoarele școli:
- Liceul teoretic "Ivan Neciui-Levitchi" din Chișinău
- Liceul teoretic "Constantin Sibirskii" din Chișinău
- Gimnaziul "Nr. 86" din Chișinău
- Gimnaziul "Galata" din Chișinău
- Liceul Teoretic "Boris Dinga" din Criuleni
- Liceul teoretic "B.P. Hasdeu" din Bălți
Anunțul de licitație cu instrucțiuni detaliate privind licitația și alte documente este atașat la anunț și constă în:
- Anunț de licitație EN/RO
- Anexa 1 – Devize de cheltuieli pentru șase școli
- Anexa 2 - Experiența specifică a ofertantului (model)
- Anexa 3 - Scrisoare de asigurare privind garanția (model)
- Anexa 4 - Declarație pe propria răspundere
- Anexa 5 - Lista personalului-cheie implicat în lucrări (model)
- Anexa 6 - Proiect de contract de lucrări (model)
- Anexa 7 - Lista de cerinte RO (1)/ Anexa 7 - Lista de cerințe RO (2)
- Anexa 8 - Cerințe tehnice către șase școli
În cazul în care oricare dintre ofertanți solicită clarificări cu privire la ofertă, această întrebare trebuie trimisă PIN prin e-mail la următoarea adresă de e-mail: tender.moldova@peopleinneed.net.
Întrebări pot primi răspunsuri doar până la 30.06.2025. PIN nu garantează că toate întrebările vor primi răspuns.
Dacă PIN răspunde la întrebare, tuturor celorlalți ofertanți li se va copia răspunsul. Comunicarea se va face prin e-mail.
Ofertanții interesați sunt obligați să prezinte următorul set de documente:
Ofertă financiară:
- BoQ (completat, semnat și ștampilat), calculat în MDL (inclusiv TVA);
Oferta tehnică:
- Experienta specifica Ofertantului (completat, semnat si stampilat);
- Scrisoare de asigurare a garanției (completată, semnată și ștampilată);
- Declarație pe propria răspundere (completată, semnată și ștampilată);
- Lista personalului cheie implicat în lucrări și documente justificative (șef, inginer de șantier etc.) (completat, semnat și ștampilat);
- Proiect de contract de lucrări. Completat cu detalii despre Contractor (nume, adresa, cod fiscal, numele reprezentantului, detalii bancare);
- Copii ale documentului de înregistrare al societății sau al consorțiului. Semnat și ștampilat;
- Copie - Licență pentru prestarea lucrărilor de construcții (semnată și ștampilată);
- Copie - situații financiare pentru ultimii 2 ani (Raport financiar) (semnat și ștampilat);
- Copii ale certificatelor de calitate ale produselor / Fișe tehnice, cataloage, atestate și certificate pentru materialele și echipamentele de calitate care urmează să fie utilizate în timpul lucrărilor de construcție;
- Calendarul de lucru pentru lucrări (diagramă Gantt sau similar) (semnat și ștampilat).
Toate ofertele fizice trebuie depuse:
- Ofertele trebuie depuse într-un singur plic sigilat adresat la următoarea adresă: Str. Mateevici 56, MD 2009, Chișinău, Republica Moldova între orele 9.00 – 17.30 de luni până vineri.
- Plicul trebuie să indice clar numărul de referință al invitației de participare la licitație MDAC000447 / Nu se deschide înainte de data de 09.07.2025, dar nu conține alte detalii referitoare la ofertă sau la numele ofertantului.
- Toate documentele justificative trebuie etichetate și grupate în două plicuri: unul pentru oferta tehnică și unul pentru oferta financiară, apoi incluse într-un singur plic sigilat, conform celor de mai sus.
Ofertele primite după data și ora de închidere nu vor fi luate în considerare. Cererile depuse după termenul limită sau sigilate necorespunzător, precum și ofertele incomplete nu vor fi luate în considerare.
Termenul limită de depunere a ofertei este - 08.07.2025 17.30 (ora Chișinău)
ENG
MDAC000447- Windows replacement works_WIN-EDU at six schools in the Republic of MOLDOVA
People in Need is Announcing the Tender for the Windows replacement works as a part of energy efficiency measures at six schools in the Republic of Moldova (more details in Annex 1)
PIN Moldova is seeking a company/consortium with demonstrated experience in windows replacement works to carry out the replacement of outdated windows and doors at six schools across the Republic of Moldova.
The overall objective of this contract is to provide all necessary materials and work to complete the project at a fixed price, with the aim of implementing measures that will improve the energy efficiency of the buildings and reduce financial costs.
The replacement of windows/doors is planned for the following schools:
- Theoretical Lyceum "Ivan Neciui-Levitchi" in Chișinău
- Theoretical Lyceum "Constantin Sibirskii" in Chișinău
- Gymnasium "No. 86" in Chișinău
- Gymnasium "Galata" in Chișinău
- Theoretical Lyceum "Boris Dinga" in Criuleni
- Theoretical Lyceum "B.P. Hasdeu" in Bălți
Tender Notice with detailed instructions on bidding and other documentation is attached to the announcement and consist of:
- Tender Notice EN/RO
- Annex 1 - BoQs for six schools
- Annex 2 - Specific Experience of the Bidder (template)
- Annex 3 - Letter of assurance on warranty (template)
- Annex 4 - Eligibility sworn statement
- Annex 5 - List of key staff engaged in the works (template)
- Annex 6 - Draft Contract of Works (model)
- Annex 7 - Lista de cerinte RO (1)/ Annex 7 - Schedule of Requirements EN (2)
- Annex 8 - Six schools_tehnical requirements
If any of the bidders requires any clarification relating to the tender, such question should be sent to PIN by e-mail to the following e-mail address tender.moldova@peopleinneed.net.
Questions could be answered only until 30.06.2025. PIN does not guarantee that all questions will be answered.
If PIN answers the question, all other bidders will be copied the answer. Communication will be held through e-mail.
Interested bidders are required to submit the following set of documents:
Financial Offer:
- BoQ (filled, signed and stamped), calculated in MDL (including VAT);
Technical Offer:
- Specific Experience of the Bidder (filled, signed and stamped);
- Letter of assurance on warranty (filled, signed and stamped);
- Eligibility sworn statement (filled, signed and stamped);
- List of key staff engaged in the works and supporting documents (Leader, Site Engineer, etc.) (filled, signed and stamped);
- Draft Contract of Works. Filled with details about the Contractor (name, address, fiscal number, representative’s name, Banking details);
- Copies of company’s registration document or consortium. Signed and stamped;
- Copy of License for provision of construction works (signed and stamped);
- Copy of Financial statements for last 2 years (Income Statement and Balance Sheet) (signed and stamped);
- Copies of producer’s quality certificates / Technical data sheets, catalogues, attests and certificates for quality materials and equipment to be used during construction works;
- Work Timetable for works per each Lot (Gantt Chart or similar) (signed and stamped).
All physical bids have to be submitted:
- Bids should be submitted in a single sealed envelope addressed to the following address: Mateevici 56 Str., MD 2009, Chisinau, Republic of Moldova between 9.00 – 17.30 Monday to Friday.
- The envelope should clearly indicate the Invitation to tender reference number MDAC000447 / Do not open before 09.07.2025, but contain no other details relating to the bid or the bidder’s name.
- All supporting documentation should be labelled and grouped together in two-envelopes: one for the technical offer and one for the financial offer, and then included in a single sealed envelope as per the above.
Bids received after the closing date & time will not be considered.Applications submitted after the deadline, or inappropriately sealed, as well as incomplete offers, will not be considered.
Submission deadline for offer is - 08.07.2025 17.30 (Chisinau Time).