Achiziționarea tractoare pentru realizarea lucrărilor agricole la cultivarea strugurilor de masă (trei loturi)
Invitație de participare la procedura de achiziție
A.O. „Unison” invită companiile specializate să participe la cererea ofertelor privind achiziționarea tractoarelor, în baza Acordului de asistență din 28.02.2025, ref / LVGA Micro-cluster Moldova Gold Grapes Logistics, semnat între PNUD Moldova și Unison și A.O. APSEM, în cadrul proiectului PNUD ”Piețe Reziliente și Incluzive în Moldova” (PRIM) este implementat cu susținerea Guvernului Elveției.
Oferta financiară - Care va conține denumirea bunurilor, unitatea de măsură, cantitatea, prețul și suma la cota 0 TVA.
Oferta tehnică care va include descrierea bunurilor propuse și specificațiile tehnice (poate fi indicat și un link cu imaginea produsului oferit și alte detalii), termenul de livrare, termenul de garanție, cât și alte acte pentru prezentare conform Caietului de sarcini.
Dosarele de aplicare vor fi depuse până la data de 29.04.2025, ora 17:00 la adresa de e-mail aounison.popeasca@gmail.com, cu mențiunea „Oferta pentru Tractoare”.
Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate.
Caietul de sarcini
privind achiziționarea de tractoare
în cadrul proiectului - Dezvoltarea și extinderea lanțurilor valorice pentru struguri de masă prin sporirea competitivității de pe ambele maluri ale râului Nistru - Gold Grapes Logistics în cadrul proiectului AdTrade/PNUD
- Informații generale
Denumirea organizației: A.O. Unison și A.O. APSEM
Adresa: str. Cazacu 1, s. Popeasca, Ștefan Vodă, MD 4228, Republica Moldova
Numărul de telefon: +37369201414
Adresa de e-mail a organizației: aounison.popeasca@gmail.com
Achiziția are loc în cadrul Acordului de asistență din 28.02.2025, ref / LVGA Micro-cluster Moldova Gold Grapes Logistics, semnat între PNUD Moldova și Unison.
Oferta financiară
Pentru prezentarea ofertei financiare, ofertantul urmează să prezinte următoarele documente:
- Formularul nr. 1 - Oferta;
- Formularul nr. 2 - Date despre ofertant;
- Formularul nr. 3 - Valabilitatea ofertei;
- Documente ce atestă genul de activitate, dreptul de a livra produsele (extrase din registru, autorizări, certificate).
Oferta financiară va fi prezentată în lei moldovenești la TVA cota 0.
Perioada de valabilitate a ofertei va fi cel puțin 30 de zile calendaristice.
- Oferta tehnică
Va fi prezentată astfel încât să se asigure posibilitatea verificării corespunderii ofertei tehnice cu specificațiile tehnice prevăzute în Caietul de sarcini, care sunt cerințe minime obligatorii.
Aceasta va cuprinde următoarele acte:
- Formularul 4 - Specificația Tehnică;
- Fotografii/desene tehnice/imagini;(după caz)
- Certificatele de origine a bunurilor oferite; (după caz)
- Condițiile de garanție (minim 12 luni)
Tractoare pentru executarea lucrărilor agricole în vie la cultivarea strugurilor de masă
Nr. |
Denumirea bunurilor |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, standarde de referință |
Lotul 1 |
||||
1 |
Tractor 60 c.p. |
unit |
2 |
Puterea tractorului – 60 cai putere Numărul de cilindri: 4 Capacitatea cilindrilor: 4,000 – 4,500 cm3 Toate roțile sunt conduse Rotații: 540 / 1000 rot / min Tonaj ax tiranți – 1000-1300 kg Greutatea: 2200-2500 kg Transmisia: 12 X 12 Frână cu disc umed, frână de mână – mecanică Acționarea pneumatică a frânei la remorcă Volumul rezervorului de combustibil – 50-100 l Greutăți balansare: spate și față Garanția: minim 12 luni și moto-ore minim 1000 |
Lotul 2 |
||||
2 |
Tractor 75-80 c.p. |
unit |
2 |
Puterea tractorului – 75-80 cai putere Numărul de cilindri: 4 Capacitatea cilindrilor: 4,000 – 4,500 cm3 Toate roțile sunt conduse Rotații: 2400 rot / min Tonaj x tiranți – 1300-1600 kg Greutatea: 2000-3000 kg Transmisia: 12 X 12 Unghiul de cotire - >40 Frână cu disc umed, frână de mână – mecanică Acționarea pneumatică a frânei la remorcă Greutăți balansare: spate și față Volumul rezervorului de combustibil – 70-100 l Dimensiuni: 4100 x 1795 x 2675 Garanția: minim 12 luni și moto-ore minim 1000 |
Lotul 3 |
||||
3 |
Tractor 80-85 c.p. |
unit |
3 |
Puterea tractorului – 80-85 cai putere Numărul de cilindri: 4 Capacitatea cilindrilor: 4,000 – 4,500 cm3 Rotații: 2000-2500 rot / min Tonaj x tiranți – 1300-1600 kg Greutatea: 2000-3000 kg Transmisia: 16 X 16 Frână cu disc umed, frână de mână – mecanică ghidată Acționarea pneumatică a frânei la remorcă Greutăți balansare: spate și față Volumul rezervorului de combustibil – 150-250 l Dimensiuni: 4500x2070x2840 Garanția: minim 12 luni și moto-ore minim 1000 |
* Ofertanții sunt obligați să depună oferte complete pentru toate pozițiile din lot sau pe poziții separate unde oferă soluții integrate și tehnologice de calitate. Ofertele care nu oferă informații detaliate sau serviciile solicitate pe fiecare poziție în parte sau lot, vor fi considerate neconforme și nu vor fi acceptate.
- Detalii privind livrarea
Bunurile urmează a fi livrate de către ofertant în termen de 60 zile calendaristice după semnarea contractului de achiziție. Livrarea va fi efectuată la adresele indicate mai jos pentru fiecare lot.
Adresa de livrare: s. Popeasca r-l Ștefan Vodă sau or. Căușeni.
- Criteriile de selectare
Procedura de atribuire se va desfășura în baza criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut”, cu condiția ca oferta depusă să fie conformă din punct de vedere administrativ, eligibilă și să îndeplinească în mod integral cerințele minime specificate în caietul de sarcini.
- Condiții de Plată
Achitarea va fi realizată în baza contractului la TVA cota 0, Avans: 50% după semnarea contractului.
40% la până la expedierea bunului și 10% după darea în exploatare (confirmare actului de primire - predare).
Termen de livrare: maxim 60 de zile lucrătoare de la primirea avansului.
- Condiții de Livrare și Instalare
- Livrare: Tractoarele trebuie livrate la adresa specificată în termen de maxim 60 de zile calendaristice de la semnarea contractului fiind complet și conform cu specificațiile tehnice din ofertă.
- Furnizorul are obligația de a asigura transportul echipamentelor până la destinația finală, inclusiv descărcarea și manipularea acestora la locul instalării. Costurile aferente acestor servicii sunt incluse în valoarea totală a contractului/ofertată de furnizor ori detaliate separat în propunerea financiară.
- Tractoarele trebuie să fie livrate ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
- Livrarea trebuie să fie însoțită de documentația necesară: factură, certificat de conformitate, certificate de garanție, manuale de utilizare și întreținere.
- Livrarea tuturor documentelor necesare pentru depunerea documentelor pentru subvenționarea și înregistrarea tehnicii la Intehagro.
- Instalare: Furnizorul este responsabil de testarea și punerea în funcțiune a tractoarelor la locul de utilizare.
- Furnizorul trebuie să asigure toate materialele și echipamentele necesare pentru instalare (dacă nu sunt incluse în specificațiile tehnice ale echipamentelor).
- Instruirea personalului beneficiarului privind utilizarea și întreținerea echipamentelor trebuie să fie realizată de către furnizor.
- Dispoziții finale
Oferta tehnică și financiară urmează a fi semnată electronic în cazul transmiterii în format electronic sau semnate și ștampilate olograf în cazul prezentării fizice a ofertelor șa adresa A.O. „Unison”.
- Formularul 2 - Oferta
Data depunerii ofertei: “___” _____________________ 20__
Procedura de achiziție(denumirea).: _______________________________________
Către: __________________________________________________________________________
________________________________________________________
declară că: _________________ (denumirea ofertantului)
- Suma totală a ofertei fără TVA constituie:
__________________________________________________________________________.
[introduceţi preţul pe loturi (unde e cazul) şi totalul ofertei în cuvinte şi cifre, indicînd toate sumele şi valutele respective]
- Prezenta ofertă va rămâne valabilă pentru _____________ zile., începând cu data-limită pentru depunerea ofertei, în conformitate Invitația de participare, va rămâne obligatorie şi va putea fi acceptată în orice moment pînă la expirarea acestei perioade.
Nr. |
Denumirea bunurilor |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Preț |
Suma |
Total |
Semnat:________________________________________________
[semnătura persoanei autorizate pentru semnarea ofertei]
Nume:_________________________________________________
În calitate de: ___________________________________________
[funcţia oficială a persoanei ce semnează formularul ofertei]
Ofertantul: _____________________________________________
Adresa: ________________________________________________
Data: “___” _____________________ 20__
Formularul 2 - Date despre ofertant
1. Denumirea/numele __________________________________________________________
2. Codul fiscal ________________________________________________________________
3. Adresa sediului central _______________________________________________________
4. Telefon ___________________________________________________________________
E-mail __________________________________________________________________
5. Certificatul de înregistrare_____________________________________________________
(numărul, data înregistrării)
___________________________________________________________________________
(instituţia emitentă)
6. Obiectul de activitate, pe domenii:_____________________________________________
_____________________________________________________________________
(în conformitate cu prevederile din statutul propriu)
7. Autorizație (certificat)_________________________________________________________
(numărul, data, instituţia emitentă, genurile de activitate)
____________________________________________________________________________
8. Datele bancare:
Denumirea băncii:_________
Contul de decontare:________
Adresa băncii: _________
SWIFT: ___________
Data completării:______________________
Semnat: _____________________________
Nume: ________________________________
Funcţia în cadrul firmei: ____________________________
Denumirea firmei: __________________________
Formularul 3 - Valabilitatea ofertei
Către____________________________________________________________________ (denumirea autorităţii contractante şi adresa completă)
Stimaţi domni,
Ne angajăm să menținem oferta valabilă, privind achiziționarea _______________ prin procedura de achiziție_____________________________________,
(tipul procedurii de achiziție)
pentru o durată de _____________ zile, (durata în litere și cifre), respectiv până la data de ___________________ (ziua/luna/anul), și ea va rămâne obligatorie pentru noi și poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.
Data completării . . . . . . . . . . . . .
Cu stimă,
Ofertant/candidat
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(semnătura autorizată)
Formularul 4 - Specificația tehnică
Pentru achiziționare ___________- (denumirea achiziției)
Nr. |
Denumirea bunurilor |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, standarde de referință |
1. |
Buc |
|||
2. |
Tone |
Denumirea ofertantului: ___________
Data: _________________
Semnătura: ____________