CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Achiziționarea agregatelor agricole pentru executarea operațiilor mecanizate la producerea strugurilor de masă
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
14/04/2025

Achiziționarea agregatelor agricole pentru executarea operațiilor mecanizate la producerea strugurilor de masă

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Invitație de participare la procedura de achiziție

A.O. „APESM” invită companiile specializate să participe la cererea ofertelor privind achiziționare a agregatelor agricole, în baza Acordului de asistență din 28.02.2025, ref / LVGA Micro-cluster Moldova GOLD GRAPES LOGISTICS, semnat între PNUD Moldova și Asociația Producătorilor și Exportatorilor Strugurilor din Moldova, în cadrul Programului Microclustere/ AdTrade Project III, implementat prin intermediul proiectului ”Dezvoltarea capacităților de export pe malurile Nistrului.

  1. Informații generale:
  • Denumirea organizației: Asociația Obștească „APESM”
  • Adresa: Armeneasca 38, Chișinău, MD 2012, Republica Moldova
  • Numărul de telefon: +37369201414
  • Adresa de e-mail a organizației: apesmd@gmail.com
  1. Dosarul de aplicare va conține:

Oferta financiară - Care va conține denumirea bunurilor, unitatea de măsură, cantitatea, prețul și suma la cota 0 TVA.

Oferta tehnică  care va include descrierea bunurilor propuse și specificațiile tehnice (poate fi indicat și un link cu imaginea produsului oferit și alte detalii), termenul de livrare, termenul de garanție, deservirea perioada de garanție și post-garanție, cât și alte acte pentru prezentare conform Caietului de sarcini.

Tender extins și dosarele de aplicare vor fi depuse până la data de 13.06.2025, ora 17:00 la adresa de e-mail apesmd@gmail.com, cu mențiunea „Oferta pentru Agregate agricole”.

Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate.

Puteți descărca Termenii de referință cu specificațiile tehnice și formularele de cerere urmând linkul:

https://docs.google.com/document/d/10NgI4UJITdwvDhVryr2OftFYNIP_1fr8/edit

 

 

Caietul de sarcini

privind achiziționare a agregatelor agricole pentru executarea operațiilor mecanizate la producerea strugurilor de calitate

în cadrul proiectului - Consolidarea competitivității clusterului struguri de masă de pe ambele maluri ale râului Nistru prin integrarea lor în lanțuri valorice mult mai atractive- GOLD GRAPES LOGISTICS în cadrul proiectului AdTrade/PNUD

 

  1. Informații generale

Denumirea organizației: A.O. APESM

Adresa: str. Armeneasca 38, Chișinău, MD 2012, Republica Moldova

Numărul de telefon: +37369201414

Adresa de e-mail a organizației: apesmd@gmail.com

Achiziția are loc în cadrul Acordului de asistență din 28.02.2025, ref / LVGA Micro-cluster Moldova Gold Grapes Logistics, semnat între PNUD Moldova și APESM.

Oferta financiară

Pentru prezentarea ofertei financiare, ofertantul urmează să prezinte următoarele documente:

  1. Formularul nr. 1 - Oferta;
  2. Formularul nr. 2 - Date despre ofertant;
  3. Formularul nr. 3 - Valabilitatea ofertei;
  4. Documente ce atestă genul de activitate, dreptul de a livra produsele (extrase din registru, autorizări, certificate).

Oferta financiară va fi prezentată în lei moldovenești la TVA cota 0.

Perioada de valabilitate a ofertei va fi cel puțin 30 de zile calendaristice.

  1. Oferta tehnică

Va fi prezentată astfel încât să se asigure posibilitatea verificării corespunderii ofertei tehnice cu specificațiile tehnice prevăzute în Caietul de sarcini, care sunt cerințe minime obligatorii.

Aceasta va cuprinde următoarele acte:

  1. Formularul 4 - Specificația Tehnică;
  2. Fotografii/desene tehnice/imagini;(după caz)
  3. Certificatele de origine a bunurilor oferite; (după caz)
  4. Condițiile de garanție (minim 12 luni)

Agregate agricole pentru executarea operațiilor mecanizate la producerea strugurilor de calitate

Nr.

Denumirea bunurilor

Unitatea de măsură

Cantitatea

Specificarea tehnică deplină solicitată, standarde de referință

1

Cultivator distribuitor îngrășăminte

unit

1

Cultivarea în vie

Lățimea de lucru: 2000-2500 mm

Volum: 250-500 l, Puterea necesară: 60-75 c.p.

Adâncimea de introducere: 180 mm

Greutatea: 300-500 kg. Garanția oferită, minim 12 luni

Livrarea de către furnizări

Alte informații relevante

2

Combinator cu palpator + lopățele

unit

1

Combinator în vie

Lățimea de lucru: 2,45-3,2 m, Greutatea: 500-650 kg, Control electric din tractor

Puterea necesară: 60-75 c.p.

Pereche de roți reglabile a înălțimii

Pereche de lopeți. Garanția oferită, minim 12 luni

Alte informații relevante

3

Cultivator aerator – fertilizator

unit

1

Cultivarea în vie

Lățimea de lucru: 2000-2500 mm

Volum: 250-500 l

Puterea necesară: 70-80 c.p.

Adâncimea de introducere: 200 mm

Greutatea: 400-700 kg. Garanția oferită, minim 12 luni

Alte informații relevante

4

Stropitoare 2000 l

unit

1

Stropirea în vie

Lățimea de lucru: 2,0-2,5 mm m

Volumul rezervorului – 2000 l

Greutatea: 500-800 kg, Control electric din tractor

Stropirea viilor (acomodată și în livezi)

Garanția oferită, minim 12 luni, Alte informații relevante

5

Cultivator combinat, extensibil și echipat cu palpatori

unit

1

Cultivator destinat pentru lucru în vie (lățimea între spaliere 2,75-3,0 m)

Puterea tractată tractor – 90-105 c.p.

Control electric din cabina tractorului;

Protecție anti-șoc pentru senzor;

Set de brațe + arcuri + lame David Bellota pe fiecare braț;

Regulator al presiunii hidraulice;

Palpatori electro-hidraulici;

Extindere electro-hidraulică a șasiului;

Set de instrumente pentru reglarea senzorilor;

Kit de conectare rapidă pentru alte opțiuni hidraulice;

Lame prășitoare standard de tip "Golondrina" din oțel fortificat cu bor (duritate 50Hrc);

Roți metalice reglabile în înălțimea;

Rabatarea hidraulică a brațelor cultivatorului direct din tractor;

Tije din oțel de înaltă duritate;

Rola pe spate reglabilă în înălțime și lățime;

Stație hidraulică autonoma 30L (C1);

Atașare rapidă.

Garanția oferită, minim 12 luni

Alte informații relevante

* Ofertanții sunt obligați să depună oferte complete pentru toate pozițiile din lot sau pe poziții separate unde oferă soluții integrate și tehnologice de calitate. Ofertele care nu oferă informații detaliate sau serviciile solicitate pe fiecare poziție în parte sau lot, vor fi considerate neconforme și nu vor fi acceptate.

  1. Detalii privind livrarea

Bunurile urmează a fi livrate de către ofertant în termen de 60 zile calendaristice după semnarea contractului de achiziție. Livrarea va fi efectuată la adresele indicate mai jos pentru fiecare lot.

Adresa de livrare: s. Popeasca r-l Ștefan Vodă.

 

  1. Criteriile de selectare

Procedura de atribuire se va desfășura în baza criteriului de atribuire „prețul cel mai scăzut”, cu condiția ca oferta depusă să fie conformă din punct de vedere administrativ, eligibilă și să îndeplinească în mod integral cerințele minime specificate în caietul de sarcini.

 

  1. Condiții de Plată

Achitarea va fi realizată în baza contractului la TVA cota 0, Avans: 50% după semnarea contractului.

40% la până la expedierea bunului și 10% după darea în exploatare (confirmare actului de primire - predare).

Termen de livrare: maxim 60 de zile lucrătoare de la primirea avansului.

  1. Condiții de Livrare și Instalare
  • Livrare: Agregate agricole trebuie livrate la adresa specificată în termen de maxim 60 de zile calendaristice de la semnarea contractului fiind complet și conform cu specificațiile tehnice din ofertă.
  • Furnizorul are obligația de a asigura transportul echipamentelor până la destinația finală, inclusiv descărcarea și manipularea acestora la locul instalării. Costurile aferente acestor servicii sunt incluse în valoarea totală a contractului/ofertată de furnizor ori detaliate separat în propunerea financiară.
  • Agregate agricole trebuie să fie livrate ambalate corespunzător pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului.
  • Livrarea trebuie să fie însoțită de documentația necesară: factură, certificat de conformitate, certificate de garanție, manuale de utilizare și întreținere.
  • Livrarea tuturor documentelor necesare pentru depunerea documentelor pentru subvenționare și înregistrarea agregatelor Intehagro.
  • Instalare: Furnizorul este responsabil de testarea și punerea în funcțiune a Agregatelor agricole la locul de utilizare.
  • Furnizorul trebuie să asigure toate materialele și agregatele necesare pentru exploatarea (dacă nu sunt incluse în specificațiile tehnice ale echipamentelor).
  • Instruirea personalului beneficiarului privind utilizarea și întreținerea agregatelor trebuie să fie realizată de către furnizor.
  1. Dispoziții finale

Oferta tehnică și financiară urmează a fi semnată electronic în cazul transmiterii în format electronic sau semnate și ștampilate olograf în cazul prezentării fizice a ofertelor șa adresa A.O. „APESM”.


 

  • Formularul 1 - Oferta

 

Data depunerii ofertei:  “___” _____________________ 20__

Procedura de achiziție(denumirea).:  _______________________________________

Către:  _______________________________________________________________________

________________________________________________________

declară că: _________________ (denumirea ofertantului)

  1. Suma totală a ofertei fără TVA constituie:

_______________________________________________________________________.

[introduceți prețul pe loturi (unde e cazul) și totalul ofertei în cuvinte și cifre, indicând toate sumele și valutele respective]

  1. Prezenta ofertă va rămâne valabilă pentru _____________ zile., începând cu data-limită pentru depunerea ofertei, în conformitate Invitația de participare, va rămâne obligatorie și va putea fi acceptată în orice moment până la expirarea acestei perioade.

Nr.

Denumirea bunurilor

Unitatea de măsură

Cantitatea

Preț

Suma

           
 

Total

 

Semnat:________________________________________________

                        [semnătura persoanei autorizate pentru semnarea ofertei]

Nume:_________________________________________________         

În calitate de: ___________________________________________

                        [funcția oficială a persoanei ce semnează formularul ofertei]

Ofertantul: _____________________________________________

Adresa: ________________________________________________

Data: “___” _____________________ 20__

 

Formularul 2 - Date despre ofertant

 

1. Denumirea/numele ______________________________________________________

2. Codul fiscal ____________________________________________________________

3. Adresa sediului central ___________________________________________________

4. Telefon _______________________________________________________________

E-mail _____________________________________________________________

5. Certificatul de înregistrare_____________________________________________________

(numărul, data înregistrării)                                               

_______________________________________________________________________

(instituția emitentă)

6. Obiectul de activitate, pe domenii:_____________________________________________

_____________________________________________________________________

(în conformitate cu prevederile din statutul propriu)

7.  Autorizație (certificat)_________________________________________________________

                                    (numărul, data, instituția emitentă, genurile de activitate)

_______________________________________________________________________

8. Datele bancare:

Denumirea băncii:_________

Contul de decontare:________

Adresa băncii: _________

SWIFT: ___________

Data completării:______________________

Semnat: _____________________________

Nume: ________________________________

Funcția în cadrul firmei: ____________________________

Denumirea firmei: __________________________

 

Formularul 3 - Valabilitatea ofertei

Către____________________________________________________________________                                      (denumirea autorității contractante și adresa completă)

 Stimați domni,

            Ne angajăm să menținem oferta valabilă, privind achiziționarea _______________ prin procedura de achiziție_____________________________________,
 
                                                                (tipul procedurii de achiziție)

pentru o durată de _____________ zile, (durata în litere și cifre), respectiv până la data de ___________________ (ziua/luna/anul), și ea va rămâne obligatorie pentru noi și poate fi acceptată oricând înainte de expirarea perioadei de valabilitate.

Data completării:

Cu stimă,

Ofertant/candidat

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

(semnătura autorizată)

 

Formularul 4 - Specificația tehnică

Pentru achiziționare ___________- (denumirea achiziției)

Nr.

Denumirea bunurilor

Unitatea de măsură

Cantitatea

Specificarea tehnică deplină solicitată, standarde de referință

1.          

 

Buc

   

2.          

 

Tone

   

Denumirea ofertantului: ___________

Data: _________________

Semnătura: ____________

 



Articol precedent: Anunț de lansare a licitației privind  „Achiziționarea echipamentelor și utilajelor cu destinație agricolă” Precedent Articolul următor: Anunț de achiziții: Servicii de audit financiar intermediar și final pentru proiectul „EU4Moldova Rezilientă: Stat sigur, comunități puternice” Următor
  • Servicii de consultanță pentru livrarea unui atelier de promovarea bunăstării și prevenirea arderii profesionale
  • Agenția de Guvernare Electronică anunță concurs de angajare pentru suplinirea postului vacant de Dezvoltator software (Swift developer)
  • Servicii de consultanță: Instruire privind aplicarea inteligenței artificiale în designul și scrierea proiectelor
  • CNTM selectează facilitator/facilitatoare pentru prestarea serviciilor de consultanță în cadrul Youth Policy Labs
  • Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist în protecția copilului

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md