Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Cerere de oferte pentru servicii de alimentație, cazare și sală de training pentru desfășurarea Instruirilor în cadrul proiectului INSPIRĂ Moldova
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
|
Tipul solicitării: |
Ofertă de preț |
|
Data lansării: |
07 aprilie 2025 |
|
Termenul limită pentru oferte: |
20 aprilie 2025, ora 17:00 |
|
Perioada de prestare a serviciilor: |
Mai – Decembrie 2025 |
|
Entitatea contractantă |
Centrul CONTACT |
|
Proiectul: |
INSPIRĂ Moldova |
|
Finanțat de: |
Uniunea Europeană și implementat de un consorțiu condus de Parteneriatul European pentru Democrație (EPD), și format din CPR Moldova, Centrul CONTACT, People in Need, ALDA – Asociația Europeană pentru Democrație Locală și Democracy Reporting International (DRI). |
|
Locul de desfășurare a activității: |
Republica Moldova |
Centrul CONTACT solicită oferte de preț pentru servicii de cazare, alimentare, sală și echipament de training pentru instruirile care vor avea loc în perioada: iunie-iulie 2025. Grupul de beneficiari va fi format din 15-20 persoane, zilele de instruire se vor discuta separat cu ofertantul selectat. Oferta se va prezenta pentru 1 zi de instruire.
*Notă. Centrul CONTACT planifică organizarea instruirilor de 3 zile consecutive în a doua jumătatea a lunii iunie 2025 și alte 2 instruiri a câte 2 zile fiecare în luna iulie 2025. Total 7 zile de instruire.
Companiile interesate să participe la concurs sunt invitate să-și depună ofertele de preț conform modelului anexat: Formular pentru depunerea ofertei de preț.
OFERTELE VOR INCLUDE URMĂTOARELE DOCUMENTE:
- O scurtă prezentare sau CV-ul ofertantuluiîn care este prezentată capacitatea companiei de a furniza serviciile solicitate, precum numărul și capacitatea sălilor de instruiri și dotarea acestora pentru instruiri, numărul și tipul camerelor de hotel pentru cazarea participanților, existența unui restaurant și a personalului calificat pentru furnizarea serviciilor alimentare, precum și acces și condiții de participare la instruiri și condiții de cazare pentru cel puțin o persoană cu dizabilități locomotorii. La fel, prezentarea va conține informații generale despre ofertant precum numele complet al companiei, adresa de mail, persoană de contact și un număr de telefon.
- Oferta de preț conform specificațiilor tehnice indicate în Model aici.
Oferta de preț va fi prezentată pe foaia cu antet a companiei ori va fi însoțită de datele de contact complete ale companiei (denumirea oficială, adresa, e-mail, rechizitele bancare, persoană de contact, telefon) și va fi semnată de persoana autorizată.
Livrarea serviciilor către Centrul CONTACT în cadrul proiectului menționat, se va face cu TVA 0%, actele confirmative vor fi prezentate ofertantului selectat.
- Certificatul de înregistrare a companiei.Doar companiile înregistrate oficial în R. Moldova și cu o experiență pe piață de cel puțin 3 ani pot depune ofertele în acest concurs.
- Autorizația de funcționare a unităților de alimentație publică.
CRITERIILE DE EVALUARE A OFERTELOR:
Evaluarea ofertelor se va face după următoarele criterii de evaluare:
|
Criteriu |
Cerințe obligatorii |
Scor maxim |
|
Experiența companiei și disponibilitatea resurselor umane și tehnice pentru realizarea obiectivelor prezentei achiziții |
Cel puțin 3 ani de experiență pe piața din R. Moldova în domeniul furnizării serviciilor hoteliere și organizare de evenimente, precum și capacitatea sălilor de instruiri, a camerelor de hotel și dotarea acestora pentru necesitățile instruirilor, inclusiv acces și condiții pentru persoane cu dizabilități locomotorii. |
30 |
|
Oferta de preț |
Oferta prezentată pe antetul oficial al companiei în MDL, cu TVA 0% și în formatul indicat în Model |
70 |
|
TOTAL |
100 |
|
NEGOCIEREA ȘI SEMNAREA CONTRACTULUI
În urma acestei achiziții, CONTACT va semna un contract cu ofertantul al cărui ofertă a corespuns tuturor cerințelor obligatorii și a primit cel mai mare scor. Centrul CONTACT își rezervă dreptul de a conduce discuții cu ofertantul pentru clarificări, precum și negocieri pentru semnarea contractului.
DEPUNEREA OFERTELOR
Ofertele vor fi transmise în format electronic la adresa de email: info.ong.contact@gmail.com până pe data de 20 aprilie 2025, ora 17:00 cu mențiunea Ofertă pentru servicii de cazare, alimentare, sală și echipament de training în subiectul e-mailului.
ÎNTREBĂRI DE CLARIFICARE
Întrebările cu privire la condițiile de desfășurare a concursului de oferte adresați în scris la: info.ong.contact@gmail.com până la data de 19 aprilie 2025, ora 17:00 cu mențiunea Clarificări servicii de cazare, alimentare și sală de training în subiectul e-mailului.
Doar prestatorul selectat va fi contactat.
- Caiet de sarcini pentru selectarea unui expert/companie pentru alinierea cadrului național la acquis-ul european în domeniul economiei sociale și a antreprenoriatului social
- Repetat: AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” angajează Specialist local în protecția copilului (Coordonator local) r-nul Cimișlia
- AO Moștenitorii angajeaza expert/analist pe piața muncii
- Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Expert informare și comunicare în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
- Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









