Termeni de refeință privind selectarea unei companii ce va presta servicii de chirie a sălii și alimentare


Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) lansează concursul privind selectarea unei companii care va presta servicii de chirie a sălii și alimentare pentru desfășurarea a unui ciclu de instruiri în cadrul Proiectului „Angajament civic pentru împuternicirea tinerilor și femeilor” implementat de către Fundația Est-Europeană (EEF) în parteneriat cu Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD), Consiliul Național al Tineretului din Moldova (NYCM) și Agenția pentru Dezvoltare Regională din Tiraspol (ARDT). Proiectul este finanțat de Uniunea Europeană și cofinanțat de Suedia. 

Scopul proiectului: Sporirea egalității de gen și incluziunea tinerilor în Moldova. Proiectul va consolida participarea organizațiilor societății civile în elaborarea, implementarea, monitorizarea negocierilor de aderare la UE și a politicilor legate de egalitatea de gen și incluziunea tinerilor la nivel național și regional. 

Obiectivul concursului: Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD) lansează competiție deschisă privind selectarea unei companii care va presta servicii de chirie a sălii și alimentare pentru desfășurarea a unui ciclu de instruiri, în orașul Chișinău, în perioada aprilie - decembrie 2025. 

Perioada de desfăşurare a activităţii: Instruirile vor fi organizate în perioada aprilie - decembrie 2025. Data evenimentului va fi agreată împreună cu furnizorul, în funcție de disponibilitatea participantelor și a furnizorului.  

Compania aplicantă trebuie să întrunească următoarele cerințe

Cerinţe pentru desfăşurarea activităţilor: 

  • Sală de studii/de conferinţă cu capacitatea de până la 30 persoane, pentru 6 ore; 
  • Dotarea sălii cu mobilier (mese, scaune) care pot fi uşor schimbate/ mutate pentru ca grupul de participanţi/participante să poată uşor să se reorganizeze în diferite situaţii; 
  • Dotarea sălii de lucru cu proiector, laptop, ecran de proiecție, prelungitoare, boxe; 
  • Conexiune la internet (vă rugăm să indicaţi existenţa sau lipsa accesului Wi-Fi); 
  • Asigurarea cu apă plată (0,5L) pentru participante 

Cerinţe faţă de condiţiile de alimentare: 

  • Servicii de alimentare pentru 25-30 peroane: 2 pauze de cafea și un lunch. 
  • Certificat ce confirmă respectarea cerințelor sanitare și de siguranţă a alimentelor; 
  • Operativitate şi eficiență în procesul de deservire. 

Pentru ca ofertele să fie examinate, dosarul va include în mod OBLIGATORIU următoarele: 

  • Oferta financiară în MDL, după modelul de mai jos (Anexa 1); 
  • Meniul detaliat pentru pauza de cafea și lunch, per persoană propuse în oferta financiară; 
  • Includerea la dosar a imaginilor care să prezinte condiţiile de alimentaţie (sala restaurantului) și de desfăşurarea a activităţilor va constitui un avantaj în luarea deciziei de selectare a companiei. 
  • Declarația de integritate (a se vedea Anexa 2). 

Important! Proiectul „Angajament civic pentru împuternicirea tinerilor și femeilor” este un proiect de asistență tehnică, ȋn cadrul căruia, conform legislației, se aplică TVA la cota 0%. Documentele confirmative vor fi expediate companiei selectate.  

Cerințe minime de calificare: 

Experiență de cel puțin 2 ani în domeniul serviciilor solicitate.  

Plata pentru serviciile prestate 

Plata va fi efectuată prin virament bancar în decurs de 5 zile calendaristice după prestarea serviciilor. Transferul către prestator va fi efectuat în lei (MDL). 

Perioada de executare a contractului: aprilie - decembrie 2025  (contractul va fi semnat în Lei MDL), cu posibilitatea de extindere în cazul în care nu vor fi realizate toate activitățile până la 31 decembrie 2025. 

Ofertele pot fi transmise în format electronic la adresele de e-mail: cojocaru.cristina.cpd@gmail.com, indicând denumirea concursului: Concurs de selectare a unei companii care va presta servicii de chirie a sălii și alimentare în perioada: aprilie-august 2025. 

Toate ofertele vor fi evaluate în baza criteriilor menționate în Anexa 3 

Termenul limită de prezentare a ofertelor este 27 martie 2025. 

Pentru informații suplimentare:  

Cojocaru Cristina, tel. 069844829 sau e-mail: cojocaru.cristina.cpd@gmail.com 

TOATE ANEXELE POT FI DESCĂRCATE AICI.

 

Anexa 1 

OFERTA FINANCIARĂ 

Oferta va avea următorul conţinut: 

Data. Xx.xx.xxxx 

Nr. 

Oferta 

Preţ ofertă MDL/ per persoană 

TVA la cota 0% 

  1.  

Prânz fourchet (per persoană) 

 
  1.  

Pauză de cafea (per persoană) 

 
  1.  

Apă plată de 0,5 L  

 
  1.  

Arenda sălii (pentru 6 ore de lucru) 

 
  1.  

Arenda echipamentului conform termenilor de referință 

 
  1.  

Conexiune la internet/ WI-FI  

 

Semnătura 

Ștampila 

Datele bancare 

Notă: Oferta financiară va fi prezentată doar în lei moldovenești (MDL), la cota TVA 0%. Semnarea şi ștampilarea ofertei financiare este obligatorie. În caz contrar, oferta va fi considerată nevalabilă. La ofertă se vor anexa adițional meniurile propuse pentru prânz şi pauze de cafea. 

Anexa 2. 

DECLARAȚIE DE INTEGRITATE 

pentru furnizorii de servicii și bunuri 

Prin prezenta, _____________________________________________, reprezentată de către 

                                                              (denumirea furnizorului/furnizoarei) 

_______________________________________________ declară pe propria răspundere, că:  

                              (funcţia, numele şi prenumele) 

- nu va fi implicat(ă) în comiterea de infracţiuni, evaziune fiscală, acte conexe corupţiei sau fapte de comportament corupţional;  

- nu va fi implicat(ă) în obţinerea unor avantaje (ne)patrimoniale nejustificate;  

- nu va primi/oferi cadouri sub formă de bunuri sau servicii de la/către Beneficiar care pot influenţa decizia Beneficiarului sau Furnizorului; 

- nu va participa la activități frauduloase care duc la un câștig personal sau pentru Beneficiar; 

- nu va încuraja şi falsifica documentele, inclusiv ajustarea neoficială post-factum semnării acestora; 

- nu va tolera conflictul de interes şi va anunţa imediat Beneficiarul despre aceasta; 

- nu va divulga date cu caracter personal, fără acordul prealabil al Beneficiarului; 

- nu va accepta şi încuraja mişcări băneşti fără documente de suport autentificate prin semnătură şi ştampilă (contract, cont de plată, facturi, act de predare-primire etc.);  

- nu va accepta şi încuraja plata remunerării nedeclarate fiscal; 

- nu va încuraja şi accepta lucrul cu mijloace băneşti sub formă de cash. 

Mă angajez să raportez imediat Beneficiarului orice situaţie sau posibilă situaţie de fraudă şi să declar orice modificare apărută în legătură cu cele menționate mai sus, la adresa de e-mail: cpd.integritate@gmail.com 

Sunt conştient(ă) că nerespectarea declaraţiei de integritate şi generarea situaţiilor de fraudă pot conduce la rezilierea imediată a contractului încheiat între părţi, cheltuielile fiind suportate de partea vinovată. 

Data____________________________ 

Semnătura_________________________ 

Anexa 3 

CRITERII DE EVALUARE 

Criterii 

Punctaj Maxim 

Furnizor/Prestator servicii 

A 

B 

C 

D 

E 

Experiență de minimum 2 ani 

30 

  

  

  

  

  

Corespunderea cerințelor TOR-ului  

40 

  

  

  

  

  

Oferta financiară  

40 

  

  

  

  

  

TOTAL 

100 

  

  

  

  

  

 




Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

NEWSLETTER

Vă rugăm să activați javascript în browser-ul dvs. pentru a putea trimite acest formular

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola