People in Need anunță licitație pentru prestări de servicii: Lucrări de reparații pentru bucătăria și cantina Gimnaziului „Taras Şevcenko”
MDAC000385-Repair work for kitchen and canteen of Gymnasium "Taras Sevcenko"
People in Need is Announcing Tender for the following services: Repair work for kitchen and canteen of Gymnasium "Taras Sevcenko" as specified in the Annex 1.
We are inviting qualified bidders to submit their offers for the described repair works.
Tender Notice with detailed instructions on bidding and other documentation is attached to announcement and consist of:
If any of the bidders requires any clarification relating to the tender, such question should be sent to PIN by e-mail to the following e-mail address tender.moldova@peopleinneed.net
Questions could be answered only until 23.03.2025 EOD. PIN does not guarantee that all questions will be answered.
If PIN answers the question, all other bidders will be copied the answer. Communication will be held through e-mail.
Interested bidders are required to submit the following set of documents:
- Company name, registration certificate, address, contact person and telephone numbe
- BoQ/Quotation Form completed according to the cost estimate prepared by PIN Moldova (see Annex A - BoQ) (Filled, signed and stamped)
- Eligibility sworn statement (Filled, signed and stamped)
- Warranty Letter (Template /In free form, signed and stamped)
- Prove of prior experience in reparation works of public institutions or high volume works more than 5 years (In free form, signed and stamped)
All offers shall be submitted with the “MDAC000385 /‘Bidder Name’/‘Date’’ in a subject line to the following e-mail address: tender.moldova@peopleinneed.net
Applications submitted after the deadline, or inappropriately sealed, as well as incomplete offers, will not be considered.
Submission deadline for offer is 30.03.2025, 23:59, Chisinau Time
***
RO
People in Need anunță licitație pentru următoarele servicii: Lucrări de reparații pentru bucătăria și cantina Gimnaziului „Taras Șevcenko”, astfel cum se specifică în Anexa 1.
Invităm ofertanții calificați să își prezinte ofertele pentru lucrările de reparații descrise.
Anunțul de licitație cu instrucțiuni detaliate privind licitația și alte documente sunt anexate la anunț și constă din:
În cazul în care unul dintre ofertanți are nevoie de clarificări referitoare la ofertă, această întrebare trebuie trimisă la PIN prin e-mail la următoarea adresă de e-mail tender.moldova@peopleinneed.net
Întrebările pot primi răspuns numai până la 23.03.2025 EOD. PIN nu garantează că toate întrebările vor primi răspuns.
Dacă PIN răspunde la întrebare, toți ceilalți ofertanți vor primi o copie a răspunsului. Comunicarea va avea loc prin e-mail.
Ofertanții interesați sunt invitați să prezinte următorul set de documente:
- Denumirea companiei, certificatul de înregistrare, adresa, persoana de contact și numărul de telefon
- Formularul BoQ/Qotation completat în conformitate cu estimarea costurilor elaborată de PIN Moldova (a se vedea Anexa A - BoQ) (Completat, semnat și ștampilat)
- Declarație pe propria răspundere privind eligibilitatea (Completată, semnată și ștampilată)
- Scrisoare de garanție (Model /în formă liberă, semnată și ștampilată)
- Dovada experienței anterioare în lucrări de reparații ale instituțiilor publice sau lucrări de volum mare peste 5 ani (În formular liber, semnat și ștampilat)
Toate ofertele vor fi transmise cu mențiunea „MDAC000385 /Numele ofertantului/Data” în subiect la următoarea adresă de e-mail: tender.moldova@peopleinneed.net
Cererile depuse după termenul limită sau necorespunzătoare, precum și ofertele incomplete, nu vor fi luate în considerare.
Termenul limită de depunere a ofertei este 30.03.2025, ora 23:59, ora Chișinăului