Anunț specific de achiziții, procurarea Softuri pentru realizarea subproiectului DigiL
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații – Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova
Titlul proiectului: Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL
ID Proiect: P167790
- Obiectul achiziției: Softuri
Ref. Nr. MD-STATEUNI-410735-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației
și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului „Învățământul Superior din Moldova” și intenționează să utilizeze o parte din aceste mijloace financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-03 din 27.11.2023 pentru realizarea subproiectului Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL.
- În cadrul Acordului de subfinanțare MD-MOED-6542-ASF-U2-03 o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuit(e) în cadrul achiziției de Softuri.
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Lot 1 – Licențe Microsoft
Nr. |
Denumire bunuri |
Cantitate (bucăți) |
|
1.1 |
Licențe Windows server / nucleu |
10 |
|
1.2 |
Microsoft Office LTSC 2021 |
250 |
|
Lot 2 - Soft educațional interactiv
Nr. |
Denumire bunuri |
Cantitate (bucăți) |
|
2.1 |
Soft educațional interactiv |
17 |
|
Lot 3 – Soft antiplagiat
Nr. |
Denumire bunuri |
Cantitate (bucăți) |
|
3.1 |
Licență antiplagiat centralizată |
1 |
|
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul de achiziții.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție
de la:
I.P. Universitatea de Stat din Moldova
Adresa: str. Alexei Mateevici 60, Bloc 4A
Număr Etaj/birou: etajul 2, biroul 217
Municipiu: Chișinău
Cod poștal: MD - 2009
Țară: Republica Moldova
Telefon: +373 67560223
E-mail: procurement.wb@usm.md
Persoana responsabilă: Alexandru Gherman
- Ofertele trebuie să fie prezentate la adresa de mai jos:
MD – 2009, mun. Chișinău, Republica Moldova
str. Alexei Mateevici 60, Bloc 4 A, birou 217
Alexandru Gherman, manager sub-proiecte
+ (373) 67560223
până la data de 26.03.2025, ora 11:00 .
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus, vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 de zile din data limită de depunere a ofertelor.
Semnătura __________________________________
ALEXANDRU GHERMAN