Organizații vizate:
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț specific de achiziții, procurarea Softuri pentru realizarea subproiectului DigiL
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Anunț specific de achiziții
Cerere de cotații – Bunuri
Țara: Republica Moldova
Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova
Titlul proiectului: Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL
ID Proiect: P167790
- Obiectul achiziției: Softuri
Ref. Nr. MD-STATEUNI-410735-GO-RFQ
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației
și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului „Învățământul Superior din Moldova” și intenționează să utilizeze o parte din aceste mijloace financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-03 din 27.11.2023 pentru realizarea subproiectului Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL.
- În cadrul Acordului de subfinanțare MD-MOED-6542-ASF-U2-03 o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuit(e) în cadrul achiziției de Softuri.
- Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:
Lot 1 – Licențe Microsoft
|
Nr. |
Denumire bunuri |
Cantitate (bucăți) |
|
|
1.1 |
Licențe Windows server / nucleu |
10 |
|
|
1.2 |
Microsoft Office LTSC 2021 |
250 |
|
Lot 2 - Soft educațional interactiv
|
Nr. |
Denumire bunuri |
Cantitate (bucăți) |
|
|
2.1 |
Soft educațional interactiv |
17 |
|
Lot 3 – Soft antiplagiat
|
Nr. |
Denumire bunuri |
Cantitate (bucăți) |
|
|
3.1 |
Licență antiplagiat centralizată |
1 |
|
- Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul de achiziții.
- Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție
de la:
I.P. Universitatea de Stat din Moldova
Adresa: str. Alexei Mateevici 60, Bloc 4A
Număr Etaj/birou: etajul 2, biroul 217
Municipiu: Chișinău
Cod poștal: MD - 2009
Țară: Republica Moldova
Telefon: +373 67560223
E-mail: procurement.wb@usm.md
Persoana responsabilă: Alexandru Gherman
- Ofertele trebuie să fie prezentate la adresa de mai jos:
MD – 2009, mun. Chișinău, Republica Moldova
str. Alexei Mateevici 60, Bloc 4 A, birou 217
Alexandru Gherman, manager sub-proiecte
+ (373) 67560223
până la data de 26.03.2025, ora 11:00 .
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus, vor fi respinse.
- Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 de zile din data limită de depunere a ofertelor.
Semnătura __________________________________
ALEXANDRU GHERMAN
- CRS is hiring MEAL Project Officer
- OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
- BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
- Apel Public pentru selectarea Trainerilor / echipelor de Traineri, Instruirea: „Participarea eficientă a tinerilor în procesele decizionale”
- Programme Finance Associate (NPSA-7), Just Energy Transition Programme - UNDP Moldova
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md









