MilleniuM anunță concurs public pentru achiziția de servicii de închiriere a sălii de instruire, servicii de alimentație și servicii de cazare (eveniment în iunie 2025)


Data lansării concursului

12 februarie 2025

Termen limită de depunere a ofertelor

18 februarie 2025

Procedura de achiziție

concurs public

Categorie/subcategorie

servicii chirie sală de conferință, alimentație și cazare 

Perioada evenimentului

9-13 iunie 2025, grup internațional

Cerințe adiționale:

Spațiu accesibil persoanelor cu dizabilități și utilizatorilor de scaune cu rotile

 

Institutul de Instruire în Dezvoltare „MilleniuM” este o asociaţie obştească de cercetare, instruire şi dezvoltare care activează pe o serie de domenii legate de dezvoltare personală, organizaţională, comunitară şi dezvoltare de parteneriate. MilleniuM organizează seminarii și cursuri de formare la nivel național și internațional axate pe educația non-formală, șomaj, planificarea carierei, leadership, comunicare și alte teme pentru dezvoltarea personală a tinerilor, lucrătorilor de tineret, liderilor de tineret, formatorilor, profesorilor și reprezentanților organizațiilor de tineret.

„MilleniuM” este o anunță concurs de selectare a locației pentru oferirea serviciilor de cazare, alimentare și chirie sălii de conferințe pentru asigurarea bunei desfășurări a unei instruiri pentru:

Perioada evenimentului: 9-13 mai 2025

Participanți: 32 persoane

Necesități privind locația pentru desfășurarea evenimentului:

  • Hotel/ pensiune de 4 stele;
  • Locația trebuie să fie accesibilă persoanelor cu handicap, deoarece recrutăm în mod activ participanți cu nevoi speciale. Acest lucru include:
    • Acces fără bariere la clădiri
    • Camere/ băi/ toalete adaptate pentru utilizatorii de scaune cu rotile
  • Opțiuni de alimentare care se adaptează alergiilor alimentare și nevoilor dietetice (sau disponibilitatea de a găsi soluții).

Locațiile trebuie să fie dotată cu cele necesare pentru desfășurarea activităților prevăzute în cadrul proiectului:

Cazare:

  • 26 de camere single pentru 4 nopți (inclusiv 1-2 camere adaptate pentru participanții cu handicap), 9-13 iunie 2025, mic dejun inclus; 
  • 6 camere single pentru 5 nopți, 8-13 iunie 2025, mic dejun inclus;
  • servicii alimentare;
  • spațiu pentru activități de instruire și o sală/spațiu mai mică pentru ședințele echipei de proiect și organizatorilor;

Sala de instruire:
☑️ Sala de instruire cu mărimea cel puțin 100 mp., accesibilă din data de 09 iunie 2025;
☑️ Capacitatea minimă de 30 persoane; 30 scaune în cerc;
☑️ Acces exclusiv pentru întreaga perioadă, inclusiv serile, preferabil 24 ore;
☑️ Accesibilă persoanelor cu handicap, inclusiv pentru utilizatorii de scaune cu rotile;
☑️ Ferestre și ventilație pentru lumină naturală și aer proaspăt;
☑️ Echipament:
- Proiector de date cu ecran (vizibil pentru toți)
- Sistem de sunet pentru muzică (opțional, dar apreciat)
- Mese de-a lungul laturilor (nu în zona principală a sălii)
- Tablă flipchart în condiție foarte bună
- Perete lung sau panouri pentru exerciții de simulare și prezentări ale organizațiilor participante
☑️ conexiune la internet

Alimentare:
☑️ Prânz pentru 32 persoane (10-11-12 iunie), cu flexibilitatea adapătării meniului în dependență de necesitățile alimentre a participanților;
☑️ Cina pentru 32 persoane (09-10-11 iunie), cu flexibilitatea adapătării meniului în dependență de necesitățile alimentre a participanților;
☑️ 2 pauze de ceai/cafea pe zi (10-11-12 iunie).  Important: participanții vor aduce snackuri tradiționale țării lor pentru a fi servite la pauzele de cafea;
☑️ Asigurarea cu apă plată pe toată durata evenimentului.

Oferta de participare la concurs:
Oferta datată și semnată va fi expediată prin e-mail la: info@millenium.md și isaicul95@gmail.com până la data de 18 ianuarie 2025 și va include: 

☑️ Oferta financiară completă cu prețul total în baza solicitării menționate în anunț  (semnată şi ştampilată);
☑️ Date despre companie (denumirea, adresa, telefonul de contact, adresa electronică, persoana responsabilă);
☑️ Compania ofertantă trebuie să aibă experiență în domeniu de minim 3 ani;
☑️ Prezentarea locaţiei cu sala de instruire şi camerele de cazare, în deosebi camerele adaptate pentru persoanele.

Criteriile de evaluare a ofertelor
Dosarele depuse vor fi evaluate de către comisia de selectare după următoarele criterii:
☑️ Calitatea serviciilor oferite conform cerințelor înaintate;
☑️ Oferta financiară va fi cu TVA inclus;
☑️ Accesibilitatea locației pentru persoanele cu handicap și utilizatorii scaunului cu rotile;
☑️ Deschiderea pentru solcitările menționate: acces excepțional la sala de instruire pe durata evenimentului și permisiunea snackurilor tradiționale din partea participanților.

Plata pentru serviciile prestate
Plata se va efectua prin virament bancar în 2 tranșe: 50% la semnarea contractului și 50% după semnarea actului de primire predare a serviciilor.

Relații la telefon: 060963838, Alexandra




Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

NEWSLETTER

Vă rugăm să activați javascript în browser-ul dvs. pentru a putea trimite acest formular

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la support@portal.civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola