MilleniuM anunță concurs public pentru achiziția de servicii de închiriere a sălii de instruire, servicii de alimentație și servicii de cazare (eveniment în iunie 2025)
Data lansării concursului |
12 februarie 2025 |
Termen limită de depunere a ofertelor |
18 februarie 2025 |
Procedura de achiziție |
concurs public |
Categorie/subcategorie |
servicii chirie sală de conferință, alimentație și cazare |
Perioada evenimentului |
9-13 iunie 2025, grup internațional |
Cerințe adiționale: |
Spațiu accesibil persoanelor cu dizabilități și utilizatorilor de scaune cu rotile |
Institutul de Instruire în Dezvoltare „MilleniuM” este o asociaţie obştească de cercetare, instruire şi dezvoltare care activează pe o serie de domenii legate de dezvoltare personală, organizaţională, comunitară şi dezvoltare de parteneriate. MilleniuM organizează seminarii și cursuri de formare la nivel național și internațional axate pe educația non-formală, șomaj, planificarea carierei, leadership, comunicare și alte teme pentru dezvoltarea personală a tinerilor, lucrătorilor de tineret, liderilor de tineret, formatorilor, profesorilor și reprezentanților organizațiilor de tineret.
„MilleniuM” este o anunță concurs de selectare a locației pentru oferirea serviciilor de cazare, alimentare și chirie sălii de conferințe pentru asigurarea bunei desfășurări a unei instruiri pentru:
Perioada evenimentului: 9-13 mai 2025
Participanți: 32 persoane
Necesități privind locația pentru desfășurarea evenimentului:
- Hotel/ pensiune de 4 stele;
- Locația trebuie să fie accesibilă persoanelor cu handicap, deoarece recrutăm în mod activ participanți cu nevoi speciale. Acest lucru include:
- Acces fără bariere la clădiri
- Camere/ băi/ toalete adaptate pentru utilizatorii de scaune cu rotile
- Opțiuni de alimentare care se adaptează alergiilor alimentare și nevoilor dietetice (sau disponibilitatea de a găsi soluții).
Locațiile trebuie să fie dotată cu cele necesare pentru desfășurarea activităților prevăzute în cadrul proiectului:
Cazare:
- 26 de camere single pentru 4 nopți (inclusiv 1-2 camere adaptate pentru participanții cu handicap), 9-13 iunie 2025, mic dejun inclus;
- 6 camere single pentru 5 nopți, 8-13 iunie 2025, mic dejun inclus;
- servicii alimentare;
- spațiu pentru activități de instruire și o sală/spațiu mai mică pentru ședințele echipei de proiect și organizatorilor;
Sala de instruire:
☑️ Sala de instruire cu mărimea cel puțin 100 mp., accesibilă din data de 09 iunie 2025;
☑️ Capacitatea minimă de 30 persoane; 30 scaune în cerc;
☑️ Acces exclusiv pentru întreaga perioadă, inclusiv serile, preferabil 24 ore;
☑️ Accesibilă persoanelor cu handicap, inclusiv pentru utilizatorii de scaune cu rotile;
☑️ Ferestre și ventilație pentru lumină naturală și aer proaspăt;
☑️ Echipament:
- Proiector de date cu ecran (vizibil pentru toți)
- Sistem de sunet pentru muzică (opțional, dar apreciat)
- Mese de-a lungul laturilor (nu în zona principală a sălii)
- Tablă flipchart în condiție foarte bună
- Perete lung sau panouri pentru exerciții de simulare și prezentări ale organizațiilor participante
☑️ conexiune la internet
Alimentare:
☑️ Prânz pentru 32 persoane (10-11-12 iunie), cu flexibilitatea adapătării meniului în dependență de necesitățile alimentre a participanților;
☑️ Cina pentru 32 persoane (09-10-11 iunie), cu flexibilitatea adapătării meniului în dependență de necesitățile alimentre a participanților;
☑️ 2 pauze de ceai/cafea pe zi (10-11-12 iunie). Important: participanții vor aduce snackuri tradiționale țării lor pentru a fi servite la pauzele de cafea;
☑️ Asigurarea cu apă plată pe toată durata evenimentului.
Oferta de participare la concurs:
Oferta datată și semnată va fi expediată prin e-mail la: info@millenium.md și isaicul95@gmail.com până la data de 18 ianuarie 2025 și va include:
☑️ Oferta financiară completă cu prețul total în baza solicitării menționate în anunț (semnată şi ştampilată);
☑️ Date despre companie (denumirea, adresa, telefonul de contact, adresa electronică, persoana responsabilă);
☑️ Compania ofertantă trebuie să aibă experiență în domeniu de minim 3 ani;
☑️ Prezentarea locaţiei cu sala de instruire şi camerele de cazare, în deosebi camerele adaptate pentru persoanele.
Criteriile de evaluare a ofertelor
Dosarele depuse vor fi evaluate de către comisia de selectare după următoarele criterii:
☑️ Calitatea serviciilor oferite conform cerințelor înaintate;
☑️ Oferta financiară va fi cu TVA inclus;
☑️ Accesibilitatea locației pentru persoanele cu handicap și utilizatorii scaunului cu rotile;
☑️ Deschiderea pentru solcitările menționate: acces excepțional la sala de instruire pe durata evenimentului și permisiunea snackurilor tradiționale din partea participanților.
Plata pentru serviciile prestate
Plata se va efectua prin virament bancar în 2 tranșe: 50% la semnarea contractului și 50% după semnarea actului de primire predare a serviciilor.
Relații la telefon: 060963838, Alexandra