Achiziția a 3 unități de buggy și 3 unități enduro


Tender extins

AXA Management Consulting SRL invită agenții economici interesați să depună ofertele privind achiziționarea bunurilor în cadrul Proiectului: Programul Uniunii Europene „Măsuri de consolidare a încrederii pe ambele maluri ale Nistrului”, implementat de Programul ONU pentru Dezvoltare în Moldova.

Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării.

  1. Sursa finanțării: Proiectul: Programului Uniunii Europene „Măsuri de consolidare a încrederii pe ambele maluri ale Nistrului”.
  2. Obiectul achiziției: Achiziția a 3 unități de buggy și 3 unități enduro.
  3. Termenii și condițiile de livrare a bunurilor:
  • (a) Termen de livrare este de max. 30 zile calendaristice din  data semnării contractului;
  • (b) Locația livrării: Rezina
  • (c) Cerințe și parametri tehnici:

Caracteristici tehnice pentru achiziționarea vehiculelor buggy și enduro

Buggy (3 unități)

  • Capacitate: două locuri
  • Greutatea totală a pasagerilor: cel puțin 160 kg
  • Construcție solidă, cadru spațial metalic
  • Suspensie inclusă
  • Motor cu variator
  • Sistem de frânare hidraulic
  • Funcție de mers înapoi (revers)
  • Disponibilitatea pieselor de schimb pentru întreținere constituie un avantaj

Enduro (3 unități)

  • Cadru metalic
  • Răcire cu aer
  • Far frontal și stop spate
  • Frâne hidraulice
  • Roți cu spițe
  • Furcă față hidraulică
  • Transmisie pe lanț către roata din spate
  • Anvelope off-road
  • Posibilitatea achiziționării unor modele diferite pentru diverse categorii de vârstă și înălțime7
    • Două modele prioritare pentru adulți
    • Un model pentru adolescenți sau
    • Toate trei modele pentru adulți
  1. Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0% TVA).
  2. Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL.
  3. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale după recepția și acceptarea Bunului (prezentarea Procesului verbal / Actului de predare-primire și punere în funcțiune a Bunului semnat de către Părți).
  4. Perioada de garanție minim 2 an din data livării.
  5. Criteriul de evaluare: Corespunderea cu cerințele și parametrii tehnici precum și cel mai mic preț evaluat.
  6. Ofertantul va pune la dispoziție prospectul tehnic/fisa de catalog pentru bunul livrat, tradus în limba română și/sau rusă.
  7. Pentru a participa la licitație, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț completată corespunzător și confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor Bunurilor, cantitatea, prețul unitar și suma totală a  ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%).
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
  • Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate, după cum urmează: Prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele și materialele.

Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail: websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.

Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: 24 februarie 2025, ora 17.00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului: Achiziția a 3 unități de buggy și 3 unități enduro.
  • Oferta se va transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
  • Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.

·        Termenul de valabilitate a ofertei: 45 zile.




Banner Audit Juridic CICO 300 x 250 px 2

PORTALUL INFORMATIONAL CIVIC.MD

Administratorii portalului nu poartă răspundere pentru conţinutul postărilor şi materialelor plasate de utilizatorii site-ului. Toate anunțurile și articolele sunt adăugate de către membrii comunității. Dacă aveți îngrijorări sau dubii față de un material apărut pe site expediați-ne un mesaj la administrator@civic.md.

Administrația portalului va șterge orice material care instigă la ură sau violență.
Utilizaţi informaţia din acest site pe propriul risc!

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola