CIVIC.MD CIVIC.MD

Administrare Cont

  • Creaţi un cont
  • Ați uitat login-ul?
  • V-ați uitat parola?

Nu aveț pachete de promovare

  • Solicitări de Asistență

Email de contact:

support@portal.civic.md

 


CIVIC.MD CIVIC.MD
  • Portal
  • Știri
    • Știri sociale
    • Povești de Succes
    • Interviuri
    • Responsabilitate Socială Corporativă
  • Anunțuri
    • Angajări
    • Granturi
    • Achiziții
    • Burse și Stagii
    • Instruiri
    • Voluntariat
    • Concursuri
    • Evenimente
    • Cauze sociale
    • Arhiva
  • Resurse
  • Organizații
    • Organizații necomerciale
    • Instituții Publice
    • Institutii de Invatamant
    • Organizații Străine
    • Comerciale
  • Servicii
    • Pachete de Promovare/Abonamente
    • Bannere Publicitare
    • Buletine Electronice
  • Ajutor
  • Căutare
  1. Sunteți aici:  
  2. Anunțuri
  3. Achiziții
  4. Achiziția a 3 unități de buggy și 3 unități enduro
CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

CIVIC.MD


Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente

Detalii
Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
07/02/2025

Achiziția a 3 unități de buggy și 3 unități enduro

Acest anunț este arhivat.
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.

Tender extins

AXA Management Consulting SRL invită agenții economici interesați să depună ofertele privind achiziționarea bunurilor în cadrul Proiectului: Programul Uniunii Europene „Măsuri de consolidare a încrederii pe ambele maluri ale Nistrului”, implementat de Programul ONU pentru Dezvoltare în Moldova.

Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării.

  1. Sursa finanțării: Proiectul: Programului Uniunii Europene „Măsuri de consolidare a încrederii pe ambele maluri ale Nistrului”.
  2. Obiectul achiziției: Achiziția a 3 unități de buggy și 3 unități enduro.
  3. Termenii și condițiile de livrare a bunurilor:
  • (a) Termen de livrare este de max. 30 zile calendaristice din  data semnării contractului;
  • (b) Locația livrării: Rezina
  • (c) Cerințe și parametri tehnici:

Caracteristici tehnice pentru achiziționarea vehiculelor buggy și enduro

Buggy (3 unități)

  • Capacitate: două locuri
  • Greutatea totală a pasagerilor: cel puțin 160 kg
  • Construcție solidă, cadru spațial metalic
  • Suspensie inclusă
  • Motor cu variator
  • Sistem de frânare hidraulic
  • Funcție de mers înapoi (revers)
  • Disponibilitatea pieselor de schimb pentru întreținere constituie un avantaj

Enduro (3 unități)

  • Cadru metalic
  • Răcire cu aer
  • Far frontal și stop spate
  • Frâne hidraulice
  • Roți cu spițe
  • Furcă față hidraulică
  • Transmisie pe lanț către roata din spate
  • Anvelope off-road
  • Posibilitatea achiziționării unor modele diferite pentru diverse categorii de vârstă și înălțime7
    • Două modele prioritare pentru adulți
    • Un model pentru adolescenți sau
    • Toate trei modele pentru adulți
  1. Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0% TVA).
  2. Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL.
  3. Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale după recepția și acceptarea Bunului (prezentarea Procesului verbal / Actului de predare-primire și punere în funcțiune a Bunului semnat de către Părți).
  4. Perioada de garanție minim 2 an din data livării.
  5. Criteriul de evaluare: Corespunderea cu cerințele și parametrii tehnici precum și cel mai mic preț evaluat.
  6. Ofertantul va pune la dispoziție prospectul tehnic/fisa de catalog pentru bunul livrat, tradus în limba română și/sau rusă.
  7. Pentru a participa la licitație, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
  • Oferta de preț completată corespunzător și confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor Bunurilor, cantitatea, prețul unitar și suma totală a  ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%).
  • Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
  • Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
  • Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
  • Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate, după cum urmează: Prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele și materialele.

Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail: websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.

Modalitatea de depunere a ofertelor:

  • Termenul de depunere a ofertelor: 24 februarie 2025, ora 17.00.
  • Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului: Achiziția a 3 unități de buggy și 3 unități enduro.
  • Oferta se va transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
  • Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.

·        Termenul de valabilitate a ofertei: 45 zile.



Articol precedent: Concurs de contactare a companiei pentru prestarea serviciilor de confecționare și livrare a cutiilor pentru colectarea deșeurilor de hârtie Precedent Articolul următor: Extended deadline - Request for Offers for Technical Support Services for the Organization of EU Caravan Events 2025 Următor
  • Agenția de Dezvoltare Regională Centru angajează Asistent în cadrul Oficiul Antenă al Secretariatului Comun (OASC) pentru implementarea Programului Interreg NEXT România–Republica Moldova
  • OEAPM- Request For Expressions of Interest Assistant Procurement Specialist
  • iData angajează: Coordonator Teren
  • Proimagine angajează Șef(ă) Departament de Comunicare
  • Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova

CLUBUL INTERNAȚIONAL AL FEMEILOR DIN MOLDOVA

Top organizatii

  • Delegația Uniunii Europene (UE)
  • Ambasada SUA
  • Asociația Promo-LEX
  • Fundatia Soros-Moldova
  • Centrul pentru Jurnalism Independent (CJI)
  • Asociatia Presei Independente (API)
  • Fundatia Est-Europeană
  • OSCE Mission to Moldova
  • IDIS Viitorul
  • Școala de Jurnalism din Moldova
Asociația Obștească ”CASMED”
Portalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimentePortalul CIVIC.MD: Activitati ONG, anunturi, granturi, job-uri, voluntariat, evenimente


 
  • Despre Portal
  • Contacte
  • Confidențialitate
  • Întrebări frecvente
  • Creare cont
  • Resetare Parola
  • Reset user
  • Susține
  • Servicii de Promovare
  • Newsletter
  • Publicitate

2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS 

Email: support@portal.civic.md