Achiziția a 3 unități de buggy și 3 unități enduro
AXA Management Consulting SRL invită agenții economici interesați să depună ofertele privind achiziționarea bunurilor în cadrul Proiectului: Programul Uniunii Europene „Măsuri de consolidare a încrederii pe ambele maluri ale Nistrului”, implementat de Programul ONU pentru Dezvoltare în Moldova.
Denumirea autorității contractante: AXA Management Consulting SRL în calitate de Administrator al Finanțării.
- Sursa finanțării: Proiectul: Programului Uniunii Europene „Măsuri de consolidare a încrederii pe ambele maluri ale Nistrului”.
- Obiectul achiziției: Achiziția a 3 unități de buggy și 3 unități enduro.
- Termenii și condițiile de livrare a bunurilor:
- (a) Termen de livrare este de max. 30 zile calendaristice din data semnării contractului;
- (b) Locația livrării: Rezina
- (c) Cerințe și parametri tehnici:
Caracteristici tehnice pentru achiziționarea vehiculelor buggy și enduro Buggy (3 unități)
Enduro (3 unități)
|
- Modul de formare a prețului: scutire de TVA cu drept de deducere (cota 0% TVA).
- Oferta de preț urmează a fi formulată: în MDL.
- Modalități de plată: prin transfer în baza facturii fiscale după recepția și acceptarea Bunului (prezentarea Procesului verbal / Actului de predare-primire și punere în funcțiune a Bunului semnat de către Părți).
- Perioada de garanție minim 2 an din data livării.
- Criteriul de evaluare: Corespunderea cu cerințele și parametrii tehnici precum și cel mai mic preț evaluat.
- Ofertantul va pune la dispoziție prospectul tehnic/fisa de catalog pentru bunul livrat, tradus în limba română și/sau rusă.
- Pentru a participa la licitație, agenții economici trebuie să depună dosarele de participare care vor conține următoarele documente:
- Oferta de preț completată corespunzător și confirmată prin aplicarea semnăturii și ștampilei participantului, cu indicarea caracteristicilor Bunurilor, cantitatea, prețul unitar și suma totală a ofertei cu scutire de TVA cu drept de deducere (cota TVA 0%).
- Copia certificatului/deciziei de înregistrare a întreprinderii și extras din registrul de stat al persoanelor juridice;
- Datele de identificare ale companiei și rechizitele bancare confirmate prin ștampila organizației și semnătura persoanei împuternicite cu administrarea entității economice;
- Declarația ofertantului privind lipsa datoriilor la bugetul de stat în momentul depunerii documentației de participare la licitație.
- Fise tehnice și certificate de conformitate pentru bunurile ofertate, după cum urmează: Prospectul tehnic/fisa de catalog pentru toate echipamentele și materialele.
Informații suplimentare legate de procedura de achiziție pot fi obținute la următoarele date de contact: Telefon - 079-403-227, E-mail: websites@axa.md, numele și prenumele persoanei responsabile: Stela Popa.
Modalitatea de depunere a ofertelor:
- Termenul de depunere a ofertelor: 17 februarie 2025, ora 17.00.
- Ofertele se depun Electronic la adresa: websites@axa.md, indicându-se în subiectul mesajului: Achiziția a 3 unități de buggy și 3 unități enduro.
- Oferta se va transmite în format PDF (Nu se acceptă, documente în format word, Jpg, etc.)
- Ofertele recepționate după data și ora limită comunicată vor fi respinse și nu vor fi analizate în procesul de evaluare.
· Termenul de valabilitate a ofertei: 45 zile.