Organizații vizate:
Achiziții de bunuri și contractări de servicii
- Detalii
- Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
Anunț de contractare a furnizorilor de mobilier
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
În cadrul proiectului „Abilitarea tinerilor antreprenori din Republica Moldova”, finanțat de Uniunea Europeană, organizații implementatoare HELP, DEMOS, HOMECARE și Pro Cooperare Regională împreună cu Asociația Obștească „INIMA NORDULUI”, lansează invitația pentru participare la concursul de achiziționare a unui lot de bunuri, și anume:
Lotul IX: Mobilier
Oferta comercială va include descrierea bunului propus și caracteristicile, prețul unitar în MDL, TVA la cota zero (TVA 0%), termenul de livrare și termenul de garanție. Autoritatea contractantă AO DEMOS nu va achita pentru taxe vamale, taxe pentru efectuarea procedurilor vamale, accize, impozit pe venit, sau alte taxe de această natură.
Oferta va fi semnată și ștampilată de către persoana autorizată. Mai multe detalii cu privire la acest apel găsiți AICI.
Livrare: Costul livrării va fi inclus în prețul total. Livrarea trebuie să fie însoțită obligatoriu de următoarele documente, după caz:
a) factură fiscală;
b) certificate de garanție.
Bunurile va trebui să fie livrate și instalate din contul agentului economic câștigător, în termen de până la 30 de zile calendaristice, de la semnarea contractului. Bunurile vor fi însoțite de instrucțiuni de întreținere și utilizare în limba română.
Criteriile de selectare a ofertantului:
- dosar complet ce corespunde solicitării, incluzând oferta de preț detaliată și specificațiile disponibile, termenii de livrare și garanție a bunului;
- corespunderea bunului propus parametrilor tehnici indicați în anunț;
- preț;
- termeni restrânși de livrare (maxim 30 zile);
- livrare gratuită la destinație în raza raioanelor Edineț și Briceni.
Termenul limită de depunere a ofertelor:
Ofertele vor fi depuse, fizic, până la data de 15.02.2025, ora 17:00 la adresa poștala: or. Ocnița, str. 50 Ani ai Biruinței, 116 A, cu specificarea „OFERTĂ ECHIPAMENT TEHNIC”. Ofertele incomplete sau transmise după termenul indicat mai sus nu vor fi acceptate. Doar ofertanții pre selectați vor fi contactați.
Pentru întrebări suplimentare, puteți reveni la adresa inimanordului@gmail.com, până la 30.01.2025.
- Societatea de Cruce Roșie din Moldova angajează Coordonator/oare de proiect (management dezastre)
- Request for Expressions of Interest for contracting a Procurement Specialist within NORLD EQIP Project
- National Consultant for development of institutional assessment and capacity building report for operationalization of the digital National Farmers Registry (UNDP)
- Recruiting - Lead Venture Developer
- Concurs. Selectare expert pentru oferirea de asistență Ministerului Muncii și Protecției Sociale privind agenda și relațiile cu UE
Achiziții și Contractări pe Telegram
Nu pierdeți niciun anunț de achiziție bunuri/contractare servici postat pe site! Urmăriți Canalul dedicat pe Telegram:

Top organizatii
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md






