Cerere de cotații - Bunuri, Anunț specific de achiziții, Obiectul achiziției: Jaluzele
Cerere de cotații - Bunuri, Anunț specific de achiziții, Obiectul achiziției: Jaluzele
Cerere de cotații - Bunuri
Anunț specific de achiziții
Țara: Republica Moldova
Instituția: Colegiul ,,Vasile Lupu” din Orhei
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Proiectul Educație de Calitate în Colegiul din Orhei (PECCO)
Obiectulachiziției: Jaluzele
Ref. Nr.: MD-V. LUPU-463314-GO-RFQ
Instituția Publică Colegiul ,,Vasile Lupu” din Orhei a primit subfinanțare de la Ministerul Educației și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului “Învățământul superior din Moldova” și intenționează să aplice o parte din mijloacele financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare MD-MOED-6542-ASF-C-06 din 24.10.2022 pentru realizarea subproiectului Proiectul Educație de Calitate în Colegiul din Orhei (PECCO).
În cadrul Acordului de subfinanțare o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului atribuit în cadrul achiziției de Jaluzele
Instituția Publică Colegiul ,,Vasile Lupu” din Orhei invită operatorii economici eligibili să depună oferte pentru achiziționarea:
Nr/o.
Denumirea bunurilor
Cantitate
(m2)
Lotul nr.1 Jaluzele
1.
Jaluzele verticale
262
2.
Jaluzele rulou zi-noapte
25
Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în
„Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții
– Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non- Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul privind achiziții prenotat.
Titlul proiectului: Învățământul Superior din Moldova
ID Proiect: P167790
Titlul subproiectului: Proiectul Educație de Calitate în Colegiul din Orhei (PECCO)
Titlul: Jaluzele
Ref. Nr.:MD-V. LUPU-463314-GO-RFQ
Sursa de finanțare: IDA credit nr. 6542-MD
Către: Toate companiile interesate
Stimați Domni,
Sunteţi invitaţi să prezentați oferta de preţ pentru achiziționarea Jaluzelelor pentru geamuri:
Nr/o.
Denumirea bunurilor
Cantitate (m2)
Lotul nr.1 Jaluzele
1.
Jaluzele verticale
262
2.
Jaluzele rulou zi-noapte
25
Informații despre specificațiile tehnice și cantitățile necesare sunt atașate.
Ofertele de preț vor fi evaluate și contractul va fi atribuit firmei care va oferi cel mai mic cost total evaluat al lotului. Ofertanții sunt obligați să prezinte oferta pentru întreaga cantitate din poziția cu articolele incluse în Ofertele incomplete sau parțiale nu vor fi luate în considerare. Ofertele/opțiunile alternative nu sunt permise.
Oferta Dumneavoastră va fi prezentată conform formularului anexat: va fi adresată și prezentată electronic (pri poșta electronică) la următoarea adresă: colpedagogorhei@gmail.com.
Termenul limită de recepționare a ofertei Dumneavoastră de către Cumpărător la adresa indicată în punctul 3 este de: 15 decembrie 2024, ora 1500.
Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus vor fi respinse.
5.
Oferta Dumneavoastră în limba română, după caz, trebuie să fie însoțită de informații generale despre ofertant (o copie a Extrasului din Registrul de stat al persoanelor juridice și al întreprinzătorilor individuali, o copie al Certificatului de atribuire a contului bancar).
Ofertele Dumneavoastră vor fi prezentate conform instrucțiunilor de mai jos și în conformitate cu Termenii și Condițiile de livrare indicați în cererea de cotații, care fac parte integrantă din
PRETURI: Condițiile de livrare vor fi conform Regulilor Incoterms 2020, DDP. Prețurile pot fi cotate în moneda oricărei țări membre ale Băncii, dar nu mai mult de trei valute. Bunurile sunt achiziționate în scopul implementării Proiectului Învățământul Superior din Moldova. Astfel, prețurile bunurilor ofertate sunt scutite de taxe cu drept de deducere în conformitate cu Hotărârea Guvernuluial Republicii Moldova 246 din 08 aprilie 2010 (în ultima revizuire http://lex.justice.md/md/334259/).
EVALUAREA OFERTELOR: Ofertele care vor corespunde în mod substanțial specificațiilor tehnice vor fi evaluate prin compararea prețurilor acestora. Ofertele care vor fi prezentate într-o altă valută decât cea națională, pentru comparare vor fi convertite în lei moldovenești conform cursului de schimb valutar al Băncii Naționale a Moldovei (după cum este publicat de bancă pe http://www.bnm.md) la data specificată la paragraful 4 din prezenta invitație.
În procesul de evaluare a ofertelor, Cumpărătorul va determina pentru toate ofertele, preţul de evaluare prin ajustarea preţului ofertei, după caz, prin efectuarea corectărilor în caz de erori aritmetice după cum urmează:
în caz că există discrepanţă dintre sumele în cifre şi cele în cuvinte, sumele în cuvinte vor prevala;
în caz că există discrepanţă dintre preţul unitar şi cel total per linie ca rezultat al înmulţirii preţul unitar cu cantitatea, preţul unitar propus va prevala;
în caz că Furnizorul refuză să accepte corectările, Oferta de Preţ va fi imediat respinsă.
ATRIBUIREA CONTRACTULUI: Contractul va fi atribuit companiei care va oferi cel mai mic preţ evaluat şi care este conform cu standardele, cerinţele tehnice şi financiare solicitate. Compania câştigătoare va semna un Contract conform modelului de contract atașat și termenilor, condiţiilor de livrare
VALABILITATEA OFERTEI: Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 25 de zile de la data limită de primire a ofertelor indicată la punctul 4 al acestei Cereri de cotații. Informații suplimentare pot fi obținute în timpul programului de lucru, între orele 800 și 1700 (ora locală) de la adresa:
IP Colegiul „Vasile Lupu” din Orhei, str. Vasile Mahu, 162, Republica Moldova, Tel: 023524654; 069934348, E-mail:colpedagogorhei@gmail.com
Ofertantul urmează să examineze toate instrucțiunile, formularele, termenii și specificațiile din Cererea de cotații. Neprezentarea tuturor informațiilor sau documentației cerute de Cererea de cotații poate duce la respingerea
Un potențial ofertant care solicită orice clarificare cu privire la Cererea de cotații va contacta Cumpărătorul în scris, la adresa specificată la punctul Cumpărătorul va răspunde în scris oricărei solicitări de clarificare, cu condiția ca această solicitare să fie primită cel târziu la două (2) zile calendaristice anterioare termenului limită de primire a ofertelor.
În orice moment înainte de termenul limită de primire a ofertelor, Cumpărătorul poate modifica Cererea de cotații prin emiterea unui act adițional. Orice act adițional emis va face parte din Cererea de cotații și va fi comunicat în scris tuturor celor care au primit invitația de a oferta direct de la Cumpărător.
Ofertantul va suporta toate costurile asociate cu pregătirea și depunerea ofertei sale, iar Cumpărătorul nu va fi responsabil sau răspunzător pentru aceste costuri, indiferent de desfășurarea sau rezultatul procesului de achiziție.
În momentul atribuirii Contractului, Cumpărătorul își rezervă dreptul de a crește sau reduce cantitatea de bunuri, cu condiția ca aceasta să nu depășească cincisprezece (15) procente pe articol și fără nici o modificare a prețurilor unitare sau a altor termeni și condiții ale contractului citat și Cererea de cotații.
Cumpărătorul își rezervă dreptul de a accepta sau de a respinge orice ofertă, de a anula procesul de achiziție și de a respinge toate ofertele în orice moment înainte de atribuirea contractului, fără ca aceasta să-și asume nici o răspundere față de ofertanți.
Achizițiile se vor efectua în conformitate cu:
Regulamentul de Achiziții al Băncii Mondiale pentru debitorii de finanțare a proiectelor de investiții – Achiziții în finanțarea proiectelor de investiții de bunuri, lucrări, servicii non- consulting și consultanță, emis la 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018; și
cele mai recente Ghiduri privind prevenirea și combaterea fraudei și corupției în proiectele finanțate prin împrumuturi BIRD și credite
14. Inspecții și Audituri
Ofertantul va îndeplini toate instrucțiunile Cumpărătorului în corespundere cu legislaţia în
Ofertantul, precum și subcontractanțiii, prestatoriii de servicii, personalul agenților, va permite Băncii să inspecteze toate conturile, înregistrările și alte documente referitoare la procesul de achiziție, selecție și/sau executarea contractului, și să le auditeze de către auditorii numiți de bancă. În acest sens va fi semnată Anexa 2 a prezentei documentații.
Vă rugăm să confirmaţi prin poştă electronică primirea acestei invitaţii indiferent dacă veţi prezenta sau nu veţi prezenta ofertele de preţuri.
Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.
Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici.