Organizații vizate:
- Detalii
 - Categorie: Achiziție bunuri, Contractare Servicii
 
Cerere de oferte pentru achiziția lucrărilor de reparație a spațiului destinat spălătoriei sociale din orașul Căușeni
Informațiile prezentate în articolul de mai jos pot să nu mai fie actuale sau să nu mai reflecte activitățile și programele curente. Anunțul este păstrat în arhivă pentru a asigura transparența și accesul public la informațiile despre inițiativele și proiectele implementate anterior.
Cerere de oferte: #1
Data publicării anunțului: 03 decembrie 2024; 10:00
Termenul-limită de prezentare a dosarului: 17 decembrie 2024; 23:59:59
Procedura de achiziție: Cerere de oferte
Selecție în baza costului
Tipul contractului: Contract de executare a lucrărilor
CONTEXT
Asociația Obștească Centrul de Informare și Resurse ”PRO BONO” implementează proiectul Spălătorie Socială ,,Solidaritate”, finanțat de Uniunea Europeană și co-finanțat de Keystone Moldova, Filiala din Moldova a Fundației "Stichting Dorcas Aid International" și Asociația pentru Educație ”Neoumanist”, în baza Contractului de grant nr. G00017 din 01.10.2024.
În cadrul contractului de grant este preconizată achiziția lucrărilor de reparație a spațiului destinat spălătoriei sociale care va deservi persoanele vârstnice și persoanele cu dizabilități din r. Căușeni.
În acest sens, solicităm oferte pentru lucrările de reparație a spațiului destinat spălătoriei sociale din or. Căușeni.
| 
 Nr. d/o  | 
 Cod CPV  | 
 Denumirea serviciilor de proiectare sau de lucrări  | 
 Unitatea de măsură  | 
 Cantitatea  | 
 Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință  | 
| 
 1  | 
 45453000-7  | 
 Lucrări de reparație a spațiului destinat spălătoriei sociale din or. Căușeni  | 
 deviz  | 
 1  | 
 Conform caietului de sarcini  | 
| 
 Valoarea estimată totală 136000,00 MDL (una sută treizeci și șase mii lei, 00 lei) TVA 0%  | 
|||||
DEPUNEREA DOSARULUI
Dosarul de participare va cuprinde documentele în conformitate cu Instrucțiunea pentru ofertanți și Caietul de sarcini.
Acesta va fi depus în conformitate cu cerințele din Caietul de sarcini și în strictă conformitate cu procedura prevăzută în Instrucțiunile pentru ofertanți.
Dosarul de participare va fi transmis prin e-mail la următoarea adresă: management.probono@gmail.com.
După expedierea ofertelor, vă rugăm să vă asigurați că oferta a fost recepționată de către A.O. Centrul de Informare și Resurse „PRO BONO” sub forma unui e-mail de confirmare. Asociația este responsabilă numai pentru ofertele confirmate.
DOCUMENTAȚIA PENTRU CONCURS
Toată documentația necesară pentru concurs o puteți descărca de aici.
De asemenea, documentele pot fi solicitate la adresa de e-mail: management.probono@gmail.com, cu mențiunea „solicitare documente tender reparații”.
DATE DE CONTACT
Pentru întrebări referitoare la Caietul de sarcini și cu privire la modul de depunere a ofertelor, vă rugăm să o contactați pe Doina Vîrlan, coordonatoare de proiect, e-mail: doinavirlan1995@gmail.com.
Întrebările de clarificare pot fi transmise în formă scrisă pe adresa de e-mail indicată mai sus, până la data de 10 decembrie 2024, orele 18:00.
- Gender-Centru contractează consultanți/te pentru facilitarea sesiunilor și meselor rotunde naționale și regionale privind managementul cazurilor de violență în bază de gen
 - Caritas Moldova cauta Manageri de Proiect cu Viziune, Expertiză și Impact în Educație
 - BNM angajează economist/ă principal/ă responsabil/ă de control și evaluare riscuri
 - iData angajează: Cercetător sau Cercetător Junior
 - Data Analyst/eSocial Platform, Short-Term (NPSA-8), Digital Transformation - UNDP Moldova
 
2025 CIVIC DIGITAL SOLUTIONS
Email: support@portal.civic.md
	      
	      





