RFQ (Repetat): Servicii de consultanță/asistență telefonică în cadrul desfășurării Adunării Generale a Rezidenților Parcului
Termeni de referință RFQ# AP-D6_24.12.--2024-002
pentru selectarea unei persoane juridice pentru prestarea serviciilor de consultanță/asistență telefonică în cadrul desfășurării Adunării Generale a Rezidenților Parcului
Perioada de prestare a serviciilor: 2024 - 2025
Beneficiar: Administrația Parcului pentru tehnologia informației ”Moldova IT Park” (MITP)
- DESCRIERE PROIECT
În conformitate cu Hotărârea Guvernului nr.1144 din 20 decembrie 2017, Administrația parcului convoacă Adunarea Generală a Rezidenților Parcului, în regim online, pentru coordonarea chestiunilor generale privind administrarea Parcului.
Pentru asigurarea unui proces eficient și transparent de desfășurare a Adunării Generale a Rezidenților (AGR), Administrația parcului solicită oferta pentru servicii de consultanță/asistență telefonică acordată participanților la AGR (rezidenții parcului). Serviciile de asistență telefonică vor fi solicitate conform necesităților Administrației Parcului, în cadrul procesului de comunicare cu rezidenții Parcului.
Serviciile de asistență telefonică solicitate în cadrul achiziției curente vor include, fără a se limita la:
- Apeluri de ieșire, naționale (mobil și/sau staționar), în scopul informării rezidenților parcului despre desfășurarea Adunării Generale a Rezidenților, conform unui script pus la dispoziție. Limbile de comunicare – română, engleză, rusă. Numărul estimativ al apelurilor ieșite: 500-1000 apeluri, conform necesităților Administrației Parcului. Serviciile de asistență telefonică vor fi prestate în timpul programului de lucru: luni-vineri, 09:00 – 18:00. Perioada maximă de prestare a serviciilor solicitate – până la 3 zile lucrătoare.
- INSTRUCȚIUNI PENTRU OFERTANȚI
Pentru aplicare, vă rugăm să analizați Termenii de referință și să expediați pe mail o ofertă integrală la adresele de mail viorica.jereghi@mitp.md și finance@mitp.md cu denumirea mesajului ”Oferta_Servicii consultanță/asistență telefonică AGR_[denumirea ofertantului]”, care urmează să conțină 2 documente separate:
- Oferta tehnică, care să conțină informații cu privire la prezentarea / background-ul ofertantului; portofoliul ofertantului; capacitatea de a furniza servicii similare (experiența companiei în servicii similare, capacitatea de gestionare a unui volum ridicat de apeluri, măsuri pentru asigurarea continuității și calității serviciului pe întreaga durată a evenimentului); detalii despre echipa alocată (numărul și calificările consultanților care ar putea fi antrenați în acest proiect) ș.a. La Oferta tehnică se va atașa un Contract-cadru model propus și Declarația (semnată) de eligibilitate (modelul se anexează).
- Oferta financiară (în lei moldovenești, cu și fără TVA), care să conțină structura de costuri bazată per preț unitar (preț per 1 apel). Numărul estimativ al apelurilor ieșite (pentru formularea Ofertei financiare): 1000 apeluri, conform necesităților Administrației Parcului. Termenul de valabilitate a ofertei financiare: 20 zile. Oferta financiară să conțină următorul tabel:
Denumirea serviciilor |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Preț unitar, fără TVA, lei |
Preț unitar, cu TVA, lei |
Suma, fără TVA, lei |
Suma, cu TVA, lei |
Perioada prestării serviciilor |
Servicii de consultanță/ asistență telefonică |
Apel |
1000 |
Până la 3 zile lucrătoare |
||||
Oferta Financiară TOTAL |
X |
X |
X |
X |
Termen limită pentru depunerea Ofertelor – 21 noiembrie 2024, ora 18.00. Ofertele târzii nu vor fi acceptate.
Limba de prezentare a ofertelor – limba română sau limba engleză.
Fiecare Ofertă (financiară și tehnică) urmează a fi semnată.
Orice solicitare de clarificări cu privire la această cerere de ofertă poate fi trimisă prin e-mail la adresele viorica.jereghi@mitp.md și finance@mitp.md până la data de 19 noiembrie, ora 18:00. Vom răspunde în scris (doar pe e-mail) la orice solicitare de clarificare primită înainte de termenul limită pentru clarificări, așa cum este indicat mai sus.
- ELIGIBILITATEA ȘI CALIFICAREA OFERTANTULUI
Criteriile minime de calificare și selecție sunt:
- Experiență (cel puțin 3 ani) în prestarea de servicii de consultanță/asistență telefonică.
- Capacitatea de a presta servicii de consultanță/asistență telefonică de înaltă calitate, adaptate nevoilor specificate. Capacitate tehnică – ofertantul să dețină infrastructura necesară pentru a asigura suportul telefonic, inclusiv un call-center echipat corespunzător și personal instruit.
- Ofertantul va prezenta informații privitoare la structura echipei de personal propusă pentru prestarea serviciilor (numărul și calificările consultanților care ar putea fi antrenați în acest proiect).
- Declarația Ofertantului, modelul se anexează, care ar confirma (aplicabil după caz):
- Dovada înregistrării persoanei juridice, în conformitate cu prevederile legale (după caz);
- Capacitatea ofertantului de a îndeplini pe deplin și în timp util toate obligațiile care îi revin (a nu fi insolvent) (după caz);
- Neîncadrarea ofertantului sau a beneficiarilor efectivi ai acestuia în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă şi/sau spălare de bani.
- CRITERIUL DE EVALUARE A OFERTELOR
Administrația MITP va selecta cea mai avantajoasă ofertă din punct de vedere economic și tehnic, cu evaluarea prin Metoda de compromis, potrivit criteriului de atribuire „Cel mai bun raport calitate – preț”, cu aplicarea următorilor factori de evaluare:
Factorul de evaluare |
Ponderea factorului de evaluare / punctajul maxim |
Scurtă descriere a factorului de evaluare și algoritmul de calcul, după caz: |
Componenta de calitate – Propunerea tehnică |
70 puncte |
Se va evalua: - experiența în domeniu (minim 3 ani experiență în servicii de consultanță); - experiența în prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei achiziții (servicii de consultanță/asistență telefonică) va constitui un avantaj; - capacitatea de gestionare a unui volum ridicat de apeluri; - măsuri pentru asigurarea continuității și calității serviciului pe întreaga durată a evenimentului; - capacitate tehnică – ofertantul să dețină infrastructura necesară pentru a asigura suportul telefonic, inclusiv un call-center echipat corespunzător și personal instruit; - experiența și calificarea echipei propuse pentru realizarea proiectului, numărul consultanților care ar putea fi antrenați în acest proiect; capacitatea de a presta servicii în limbile română, rusă, engleză; - capacitatea de a presta serviciile solicitate în perioada de timp solicitată – până la 3 zile lucrătoare. Punctajul maxim poate fi acordat mai multor propuneri tehnice, dacă acestea corespund factorului de evaluare respectiv. |
Componenta de preț – Propunerea financiară |
30 puncte |
Propunerea financiară să conțină structura de costuri bazată per preț unitar (preț per 1 apel). Numărul estimativ al apelurilor ieșite, pentru formularea Ofertei financiare: 1000 apeluri. Propunerea financiară să fie prezentată în lei moldovenești, cu și fără TVA, conform Tabelului din secțiunea II „Instrucțiuni pentru Ofertanți”. Ofertele financiare vor fi apreciate prin raport matematic invers proporțional cu oferta financiară care a prezentat cel mai mic preț total și punctajul financiar se va calcula utilizând următoarea formulă: unde: Punctaj Financiar (Oferta N) – Punctajul Financiar care va fi obținut de Oferta N, aflată sub evaluare. Preț total (min Oferta) – cel mai scăzut dintre prețurile Ofertelor calificate. Preț total (Oferta N) – prețul din oferta N, aflată sub evaluare. |
Datele de mai sus pot fi modificate la discreția Administrației MITP. Orice modificare va fi publicată într-un amendament la această cerere de propuneri.
Lansarea procedurii de achiziție nu obligă Administrația MITP să efectueze achiziția respectivă. Administrația MITP își rezervă dreptul de anulare a procedurii de achiziție din motive argumentate. Decizia de anulare a procedurii de achiziție nu generează vreo obligație a beneficiarului față de participanții la procedura de achiziții.
DECLARAȚIE DE ELIGIBILITATE (model)
Către Administrația parcului pentru tehnologia informației „Moldova IT Park”
Stimați domni/stimate doamne,
Subsemnatul, reprezentant împuternicit al___(denumirea operatorului economic)_______ în calitate de ofertant, declar pe propria răspundere, sub sancțiunea excluderii din procedură şi sub sancțiunile aplicate faptei de fals în declarații, că nu mă aflu în oricare dintre următoarele situații:
- în ultimii 5 ani, nu am fost condamnat, prin hotărârea definitivă a unei instanțe judecătoreşti, pentru participare la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, pentru fraudă şi/sau pentru spălare de bani, pentru infracțiuni de terorism sau infracțiuni legate de activități teroriste, finanțarea terorismului, exploatarea prin muncă a copiilor și alte forme de trafic de persoane.
- nu mă aflu în proces de insolvabilitate ca urmare a hotărârii judecătoreşti;
- nu am fost condamnat, în ultimii 3 ani, prin hotărârea definitivă a unei instanțe judecătoreşti, pentru o faptă care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greşeli în materie profesională;
- nu sunt inclus în Lista de interdicție a operatorilor economici a AAP.
Confirm înregistrarea persoanei juridice, pe care o reprezint, în conformitate cu prevederile legale.
Mă oblig, la solicitarea Administrației parcului pentru tehnologia informației „Moldova IT Park”, în scopul verificării şi confirmării declarației, să prezint orice document doveditor de care dispun.
Data completării_____________ Ofertant/candidat
___________________ (semnătura autorizată)