CRJM anunță concurs pentru selectarea persoanelor juridice/fizice care vor presta servicii de administrare a infrastructurii IT

Prezentare generală

Centrul de Resurse Juridice din Moldova (CRJM) este o organizație neguvernamentală, nonprofit, independentă, neafiliată politic, care contribuie la consolidarea democrației și a statului de drept în Republica Moldova prin activități de cercetare, monitorizare și advocacy. CRJM promovează justiția independentă, eficientă și responsabilă, mecanismele anticorupție eficiente, respectarea drepturilor omului și un mediu prielnic pentru societatea civilă și democrație, prin identificarea problemelor cu impact sistemic în aceste domenii, propunerea de soluții, aducerea acestora pe agenda publică, reacționarea la abuzuri și mobilizarea partenerilor pentru schimbări în bine.

Scopul concursului

CRJM solicită oferte de la persoane juridice/fizice din Republica Moldova pentru selectarea unei persoane responsabile de buna funcționare a rețelelor locale, servere, dispozitive de rețea, computerelor şi controlul lor pentru menținerea securității IT a Asociației.  În rezultat, CRJM va selecta și contracta persoana  juridică/fizică ce va propune cel mai bun raport calitate/preț.

Persoana juridică/fizică selectată va presta serviciile conform solicitărilor periodice ale CRJM, în baza unui contract de prestare a serviciilor semnat între părți pentru perioada ianuarie 2025 – ianuarie 2028 (3 ani). 

Sarcina tehnică

Persoana juridică/fizică selectată va presta următoarele servicii IT (mentenanță de calculatoare și a rețelei):

  • Optimizarea funcționării sistemelor de operare, notebook, desktop;
  • Mentenanța, configurarea rețelei LAN, configurare routere, gateway, VPN;
  • Mentenanța NAS, imprimante, copiatoare multifuncționale, proiector și alte echipamente;
  • Administrarea conturilor de mail ale organizației, Microsoft Office 365;
  • Mentenanța pentru sincronizare și backup de date OneDrive;
  • Instalarea și configurarea de software necesar organizației (Office, antivirus, arhivator etc.), configurare client de mail Outlook;
  • Asistență tehnică în ceea ce privește utilizarea de software;
  • Menținerea securității conturilor, dispozitivelor și conexiunilor;
  • Suport IT HELPDESK online, la distanță și telefonic;
  • Optimizarea fiecărui sistem informatic, instalarea de update-uri;
  • Eliminarea și corectarea problemelor depistate, oferirea recomandărilor de upgrade pentru eficientizarea modului de lucru, după caz;
  • Colaborarea cu echipa responsabilă de mentenanță, design și dezvoltare a paginii web.

Oferta de participare la concurs

Persoanele interesate de prezentul concurs vor expedia ofertele prin e-mail la adresa applications@crjm.org până pe 15 noiembrie 2024. Dosarul de participare va include:

  1. Copia certificatului de înregistrare pentru persoană juridică (indicând persoana responsabilă de executarea lucrărilor cu anexarea CV-ului acesteia) sau CV-ul actualizat pentru persoana fizică.
  2. Experiența anterioară relevantă din ultimii 3 ani și portofoliul de clienți.
  3. Referințele de la 2 persoane cu care ați colaborat în ultimii 3 ani (datele de contact). Prin depunerea dosarului, ofertantul/a consimte implicit verificarea de către CRJM a informației furnizate.
  1. Oferta financiară, cu includerea prețului pentru serviciile de asistență IT (per oră). Prețurile vor fi indicate în dolari SUA. Persoanele fizice vor indica prețul NET. Persoanele juridice vor indica prețul, inclusiv TVA. De asemenea, persoanele juridice vor indica disponibilitatea livrărilor cu aplicarea scutirii de TVA cu drept de deducere, la prezentarea documentelor confirmative de către Beneficiar. Compararea ofertelor financiare se va face în dolari SUA. Ofertele prezentate în altă valută vor fi convertite la cursul oficial al BNM din data limită pentru prezentarea ofertelor.
  1. Termenele de executare a lucrărilor. Disponibilitatea de a se deplasa la biroul Beneficiarului.
  2. Declarația privind conflictul de interese. În cazul existenței unui conflict de interese, real sau potențial, cu conducerea Asociației (președintele și Consiliul de administrare), compania se obligă să-l declare în baza unei declarații completate în formă liberă.

Prețurile indicate în ofertă vor fi fixe şi nu vor putea fi schimbate pe durata contractului (3 ani), fără motive întemeiate și fără consimțământul Asociației.

Evaluarea și criteriile de selecție

Etapa 1: Evaluarea formală

La prima etapă, toate dosarele vor fi evaluate din punct de vedere formal pentru a stabili dacă a fost depus pachetul de documente complet, conform termenilor de referință.

Etapa 2: Evaluarea ofertei tehnice

La a doua etapă de evaluare, oferta tehnică va fi analizată de către membrii comisiei de achiziții. La această etapă, va fi aplicată metoda cumulativă, iar pentru fiecare criteriu vor fi acordate punctaje după cum urmează:

Criteriu de evaluare

Punctaj

Experiența ofertantului (portofoliul de clienți)

40

Termeni optimi de executare a lucrărilor

20

Disponibilitatea de a presta serviciile în regim de urgență și la sediul Beneficiarului

20

Reputația persoanei juridice/fizice (criteriu analizat în baza referințelor prezentate)

20

Total puncte, oferta tehnică

100

Doar ofertele care vor acumula minim 75 de puncte după evaluarea tehnică vor fi calificate pentru următoarea etapă de evaluare.

Etapa 3: Evaluarea ofertei financiare

Toate ofertele care au acumulat minim 75 de puncte la etapa precedentă vor fi calificate pentru evaluarea ofertei financiare. Prețul oferit de către companiile/persoanele participante trebuie să fie unul competitiv, cu respectarea raportului preț-calitate.

Cea mai mică ofertă financiară calificată în concurs va primi scorul de 100 de puncte, iar pentru următoarele oferte punctajul se va calcula după formula: (valoarea ofertei minime / valoarea ofertei evaluate) * 100.

Concluzia evaluării dosarelor

La determinarea punctajelor finale, scorul acumulat pentru oferta tehnică va avea o pondere de 80%, iar pentru oferta financiară – 20%, astfel Punctajul Final = Scor oferta tehnică * 0,80 + scor oferta financiară * 0,20.

Toți ofertanții care vor depune dosarele vor fi anunțați despre rezultatele procesului de selecție după finalizarea procesului de evaluare a ofertelor.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 022 843 601 sau la adresa de e-mail: applications@crjm.org. 

 

Notă:
CRJM își rezervă dreptul să nu aleagă nicio ofertă în cazul în care ofertele primite nu vor corespunde cerințelor sale.

CRJM este o organizație care promovează incluziunea și diversitatea. Noi valorificăm diferențele, promovăm egalitatea și abordăm frontal comportamente discriminatorii, astfel consolidând capacitatea organizațională. Toate persoanele juridice/fizice calificate sunt încurajate să aplice. Noi nu discriminăm în funcție de dizabilitate, rasă, culoare, etnie, gen, religie, orientare sexuală, vârstă, stare civilă, statut parental sau orice alt criteriu protejat prin lege. Toate aplicațiile recepționate vor fi procesate cu respectarea strictă a confidențialității datelor furnizate.

Logo CRJM Civic