Anunț specific de achiziții, procurarea mobilierului pentru realizarea subproiectului Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL, procedura nr. MD-STATEUNI-410729-GO-RFQ

Anunț specific de achiziții

Cerere de cotații – Bunuri

 

Țara: Republica Moldova

Instituția: Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova

Titlul proiectului: Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL

ID Proiect: P167790

  • Obiectul achiziției: Mobilier

Ref. Nr. MD-STATEUNI-410729-GO-RFQ

 

  1. Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova a primit subfinanțare de la Ministerul Educației

și Cercetării al Republicii Moldova în cadrul Programului de Îmbunătățire a Învățământului Superior din Moldova, implementat în cadrul proiectului „Învățământul Superior din Moldova” și intenționează să utilizeze o parte din aceste mijloace financiare pentru plăți în temeiul Acordului de subfinanțare Nr. MD-MOED-6542-ASF-U2-03 din 27.11.2023 pentru realizarea subproiectului Digitalizarea educației – Dezvoltarea competențelor digitale ale cadrelor didactice/ DigiL.

  1. În cadrul Acordului de subfinanțare MD-MOED-6542-ASF-U2-03 o parte din mijloacele alocate vor fi utilizate pentru finanțarea contractului/contractelor atribuit(e) în cadrul achiziției de Mobilier.
  2. Instituția Publică Universitatea de Stat din Moldova invită operatorii economici eligibili să depună oferte sigilate pentru achiziționarea:

Lot 1 - Mobilier

Nr.

Denumire bunuri

Cantitate (bucăți)

1

Masă Birou

29

2

Casetieră

29

3

Scaun Birou

23

4

Fotoliu de birou

28

5

Dulap haine

8

6

Dulap 1

8

7

Dulap 2

4

       
  1. Achiziția se va desfășura prin procedura de cerere de cotații (RFQ), astfel cum se specifică în „Regulamentul Băncii Mondiale privind Achizițiile pentru Debitorii de Finanțare a Proiectelor de Investiții – Achiziții în cadrul Proiectelor de Investiții cu Finanțarea Bunurilor, Lucrărilor, Serviciilor de Non-Consultanță și Consultanță”, din 1 iulie 2016, revizuit la 1 noiembrie 2017 și 1 august 2018 (denumit în continuare „Regulament de achiziții”); și este deschisă tuturor ofertanților eligibili, astfel cum sunt definiți în Regulamentul de achiziții.
  1. Ofertanții eligibili interesați pot obține informații suplimentare și solicita documentele de achiziție

de la:

I.P. Universitatea de Stat din Moldova

Adresa: str. Alexei Mateevici 60, Bloc 4A

Număr Etaj/birou: etajul 2, biroul 217

Municipiu: Chișinău

Cod poștal: MD - 2009

Țară: Republica Moldova

Telefon: +373 67560223

E-mail: procurement.wb@usm.md

Persoana responsabilă: Alexandru Gherman

  1. Ofertele trebuie să fie prezentate la adresa de mai jos:

MD – 2009, mun. Chișinău, Republica Moldova

str. Alexei Mateevici 60, Bloc 4 A, birou 217

Alexandru Gherman, manager sub-proiecte 

+ (373) 67560223

până la data de 16.11.2024, ora 15:00

 

Ofertele întârziate, depuse după termenul indicat mai sus, vor fi respinse.

 

  1. Ofertele prezentate vor fi valabile pentru o perioadă de 60 de zile din data limită de depunere a ofertelor.

 

 

 

 

 

Semnătura  __________________________________

                                                ALEXANDRU GHERMAN 

 

Autentificare/Creare cont

Folosiți câmpurile de mai jos pentru a vă loga într-un cont existent.

Folosiți butoanele sociale pentru a vă loga într-un cont existent sau pentru a deschide un cont nou. Pentru a crea un cont nou fără rețele sociale folosiți linkul de aici

Am uitat Login-ul | Am uitat parola